Asi&Demir – Yandırdın kalbimi

f1hk1u5gw1n8kn1d3rj1a5by1

596 Yanıt to “Asi&Demir – Yandırdın kalbimi”

  1. sevim Says:

    neyse canlarim ben cikiyorum.yorldummm.size iyi sohbetler.szi cok seviyorummmm.hayirli geceler tatli rüyalar.ezgicim tekrar hosgeldin canim.seni tanidigima cok sevindim.byeeeeee

  2. günes Says:

    emelcim ezgicim güle güle kendinize iyi bakin sizi öpüyorummm

    ezgicim tanistimiza cok sevindimmmm gene gel olurmuuu

  3. günes Says:

    sevimcim sanada iyi geceler allah rahatlik versin canimm öpüyorummm

  4. cemre Says:

    site agalsi gittinizmi funda 1 sat sonra gelecektiiiiiiiiiiiiiii

  5. geldimm ablammmmm

  6. pufffffffffff neyse bende müzik atayım dinlersiniz
    http://www.rugzo.com/ebru-gundes-olumsuz-asklar-video-klip/

  7. yeni yeni şarkılar cıkmış benim haberim yok yarabbi nasıl uzak kalmışım ben bunlardan ya siteyle kafayı bozacmm of offffff…

  8. günes Says:

    gencer sanada iyi geceler ablacim
    yeni gördüm cikmisin
    kendine iyi bak olurmuuuuu

  9. ooooooo üneş hanım nassınn

  10. biri bana gelsin???

  11. emel ablaaaa gel beni kurtar bu kopuklardan

  12. günes Says:

    fundacimmm sanada iyi geceler ablacimmmmmm
    kocaman öpüyorummmmmmmm

  13. cemre Says:

    neyse ben cikiyorum ne kopugu giiiiiiiii ben seni yapistirdimyaaaaaaaaaaaaaaa hadi öptüm sizleri byeeeeeeeee
    GÖZDEMMMMMMMMMMMMMMMM GÜNAYDINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
    biz bu saate kalmazdik ama emele inandik onu bekledik ekti bizi bu saat oldu gelmedi bacim kizma bize byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  14. günes Says:

    resmimi cook merak ediyorummm

  15. günes Says:

    iyi geceler meralimmmmm cook öptüm bacimmmmm

  16. günes Says:

    günaydinnnnnnnnn Gözdemmmmmmmmmm
    hayirli sabahlar
    hayirli islerrrr

    ölenden sorna bakarim sana tatli bacimmmmm

    görüsürüzzzzz

  17. neyse bende gidiyim gelen gien yok zaten
    günaydın cicişşşşşşş..gözde balammm 😦
    😦
    *
    *
    *
    *
    *
    ********

  18. 😦
    * *
    * *
    * *
    *******

  19. günaydın ablaammm..

  20. ela_nur Says:

    günaydınnnnnnnnnnnnn benim canlarım sizleri çok özlüyorum bunu bilin bütün site ailemi çok özledim bu aralar işlerin yoğunluğundan bakamıyorum siteye kusura bakmayın ama aklım yüreğim hep sizlerle bunu bilin yeter eveeeett bugün asi günü ama ben izlemiycem söylemiştim hafta içi ama siz yazın neler olduğunu yarın sabaha kadar çatlamazsam 😀 ben okurum okadarda da değil dimi ne olup bittiğini bileyim en azından yoksa bu bünye çatlarrrrrrrrr 😀 akşama bir formül bulmmam lazım nerelere kaçsamda düşünmesem izlemesem ayyyy çok zor ama başarıcam,ölüm gibi hastalık gibi bişey buuuuuuuuuuuuuuuuuu 😀

    ben yorumları okumaya devam ediyorum maşallah düşmüş yine çeneler biliyom hep bana gareziniz 😀

  21. ela_nur Says:

    evet bitirdim yorumları nihayet ayyyyyyyyyyyy bir sürü konu açılmış hangisine ne yazsam 😀
    öncelikle vallahi hergün dahada seviniyorum nekadra bizi takip eden kardeşlerimiz varmış ,nazcım ve ezgicim sizleri aramızda gördüğüme çok sevindim hoşgeldiniz cicişler 😀

    doğum günleri konuşulmuş ben nisannnnnnnnnnnnn 11111111111111 doğumluyum şaka gibiyim yani 😀 😀 ve koç burcuyum melahatim koç burcu olan varmı diye sormuşsun

    kitaplardan bahsedilmiş iri kemiklimde gelmiş kültür abidem 😀 lili yi bende okumak istedim siz bahsedince

    ayyyyyyyyy ne çok konu var 😀

    meralim kurban olsun teyzesi yusufuma çok geçmiş olsun hayatım dikkat et olurmu Allh esirgesin bacım

    aylaaaaaaaaaaaaaa özlerim ben seni bir hafta dile kolay mutlaka gel olurmu arada zaten görüşemiyoruz gündüzleride ablanada geçmiş olsun
    öpüyorum bacım senide

    emel bacım bende çok özledim seni nezamandır karşılaşamıyoruz hayatım çok öpüyorum seni gece kuşusunuz ben napıyım gündüz bakmıyosunuz siteye Allah kavuştursun ne diyim 😀

    diğer siteden bahsetmişsiniz bende ordaydım haliyle genceri bende orda tanıdım ilk iyiki tanımışım paşamııııı ,ayşeme gelince dünya iyisidir benden de delidir 😀 ama siz yanlış bir zamanda tanıştınız bizi nasıl biliyorsanız o da öyledir sadece söylemek istedim yanlış anlaşımasın

    fundaaaaaaaaaaa hanımmmmmmmmm gencer beyyyyyyyyy sizki bir birinize şakalar yaprsınız bir birinizin nazını çekersiniz dün ne oldu kardeşler arasında olur böyle şeyler gencerde hiç sucumuz yokken benle meralime nasıl fırça atmıştıııı 😀 kardeş işte atsan atılmıyo satsan satılmıyo başa gelmiş bir kere aile içinde bu tür şeyler normal gülücezde ağlıycazda tartışıcaz yeri geldiğinde aile olmak bu demek zaten ama mühim olan en sonunda tekrar toparlnıp kenetlenmek dimi çok kafanızı şişirmedim umarım neyapayım içimden yazmak geldi öpüyorum hepinizi

    son sözüm bizi takip eden arkadaşlarımıza lütfen sizlerde katılın aramıza ailemize bizim yüreğinde sevgi olan herkese kapımız açık

  22. cemre Says:

    günaydinnnnnn gözdem bacim dünkü yorumlardan özet cikatmissin ne yaparsin cenemiz böyle düsünce toplamamiz zor ulyor sagol teyzesi yusufcuk biraz iyi ellerinden öper teyzesinin sen nasilsin bacim iyisin insallah ,ben bir siirimi yazayim ama cenemizden son kisimlarini yazamadim neyse bir seyle uyudururum yazarken ben yazayim geliyorum sende gelirsen buralardayim bacim

  23. ela_nur Says:

    tamam bacım sevim gibi 10 gözle bekliyorum offffffffffff asi olmadan nekadar boş bir gün olacak asi olmadan bugünün hiç anlamı kalmıyo tabiki mübarek günümüz o ayrı yaaa pufffffffffff bukadar zor olacağını bilmiyordum şimdiden böyleyim akşam ne yapıcam bennnnnn ay bi yardım edin 😀

  24. cemre Says:

    yaban elldeki gelen ses ayriligimmi
    hayatima ates olan gecmisim ecelimmi
    ugruna öldügüm yarim düsmanimmi
    sen hayatimin kistan cikan baharimdin
    sevgiye ac olan bu ruhuma
    sevdam,özümü dinlendirdigim limaninmdin
    simdi ufuklara yelken acan sevdamsin
    o denizlerde avuclarimdan kaydigin
    dalgalarin dört bir yana savurdugu
    yine yenemedigim gururumdu
    agliyorum simdi arkasindan baka kaldigim cennetime
    tapragim benden selam yarime
    onsuz hayat sürükler beni felaketime
    askina muhtacim terar tutarmi ellerimden
    bu günahlarimdan kurtulmak icin sevabim olurmu

  25. cemre Says:

    gözdecim insallah beyenilir yani 3 günde cikan siir böyle olur artik bi dahakine daha iyi olur canimin ici

  26. cemre Says:

    gözdemmmmmmmmmm sukoyerme simdi ,izlemicceksin bacim senin iyiligin icin aksam esinle güzel bir istanbul turu yapin düsünmemen icinde bizi hatirla diyecegim ama biz zaten sana asiyi hatilatiroyuz bacim ama sen güclü kizsszin kafana koydugunu yaparsin dimi bacim

  27. ela_nur Says:

    yok gı dişimisıkıp bakmıycam ama ne olduğunu yazın akşam olurmu sabah okurum acıyın banaaaaaaaaaaa bacım dur şiirini güzelce bi okuyayım

  28. ela_nur Says:

    ay ay ay ben seni napiyim şimdi sanki ilerde olcakların üzüntüsü var şiirinde bitenam yüreğine sağlık çok beğendim bitanem

  29. cemre Says:

    gözdem fazla vaktim yok bacim biraz msn gelirimisin sana özel bir sorum olucak

  30. cemre Says:

    sago bir tanem beyendigine sevindim askim benim hep yazarken sizlerin sevgisi ile yaziyorum

  31. ela_nur Says:

    ok tatlım

  32. günes Says:

    gözdem meralim canlarimmm
    nasilsinizzzzz
    meralim siirin herzamanki gibi cok güzell
    cok özlemisim senin siirlerini okumayaa
    eline yüreyine saglikk bacimmmm

  33. günes Says:

    bugün ise gidemedim
    kizin okul saati deyismis bugün gec gidip erken gelecekmiss

    fundammmmmmm hani benimmm RESIM

    meraktan catliyommmmmm ablacimmmm

  34. günes Says:

    GÖZDEMMMM
    aksama tv den uzak duruyorsun
    nasil yapacaksan artik……
    allah yardimcin olsun
    hep seni düsünürüm artikk konzantre olamam
    cok cok öpüyorum seni
    tatli bacim benimmmmmm
    hassas bacimmmmmmmm
    sulu kulemmmmmm

  35. günes Says:

    herkeze iyi günlerr görüsürüzzzz

  36. günes Says:

    bugün asi günü neden kimsecikler yokkkk

  37. günes Says:

    gözdem bazi yazdim seyleri aldirma ok 🙂

    asiye 4 bucuk saat kaldiii

  38. ayysu Says:

    bende aynı şeyi düşünüyodum ayla 1 saatir bakıyorum kimsecikler yok

  39. ela_nur Says:

    cum günü ya ondandır 😀 ne hikmetse cuma gündüzleri kimseler olmuyo akşama doğru gelen olursa geliyo bu benim tarafımdan test edilip onaylanmıştır.

  40. bugün cok güzel bir gün ama ben sevinemiyorum..
    bayram gelmiş neyime anam anam garibem kandamlar yüregime anam anam garibemmm 😦 asi günü

    davos bitti genc gitti en kötüsüde küs gitti offff neden hep affeden taraf ben oluyorum 2 gün artık uyku muyku yok içim rahat degil üzgünüm off offfffff..keşke fotoyu göstermeseydim ..

    artık üzüntüden kahrolurmuyum bilmiyorum neyse
    eeeeeeeee dahadaha nassınızzzzzzzzzzzz

  41. biraderiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmmm
    seni çok çok seviyorum.allahçııııııı 🙂

  42. ufffffffffffffff uffffffffffffffffffffffffff
    dizi
    bizim neyimize neyseeee gözde abla yeni sayfayı acayım sizde aylanın fotoya bakın ok…

  43. yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  44. sabahtan beri seni bekliyom.senin yüzünden eve gidemedim 🙂

Yorumlar kapatıldı.

