Asi dizisi 55. bölüm fragmanı

e_012l_012a_012n_012u_012r_012

450 Yanıt to “Asi dizisi 55. bölüm fragmanı”

  1. seninde ablam 😀 neyse iyi gecelerr byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  2. antika Says:

    S I T E C I L E R

    G Ü N Ü N ÜZ

    A Y D I N

    O L S U N

  3. funda Diyor ki:

    21/02/2009 3:22

    ne güzel demekki seni cok seviyormuş balalar benim uykum geldi beaa

    ————————————————–
    biraderim bu konuda bir açıklama yapmak istermisin acaba? 😀

  4. antika Says:

    genc ordamisin

  5. efendim abla burdayım

  6. antika Says:

    aciklama durumunda degil bence uyku akiyor

  7. kardeşin seni çok seviyormuşşş ..dedim ne oldu ya bide uykum 😀 hehe tmm ya amnnn

  8. antika Says:

    aranizdaki bag dedim halen aynimi

  9. 3:30mu yuhhh artık bizde abartık ama keki biraz kabarttık hehe 😀 😀

  10. antika Says:

    herkes yamuldu heeeeeee

  11. antika Says:

    burda 2.32

  12. evet hala aynı.yine bazen yatmadan önce fısıldaşırız 😀

  13. antika Says:

    ay ne güzel ya

  14. 2:32mi hımmm ne fıısldar genc sana neyse 😀 kardeşlerimmmm ben kaçarrrrrrrrr

  15. antika Says:

    eh hadiyin bakalim yatalim ben büyükolarak söylüyorum disler fircalinacak ondan sonra yatilacak hadin bakayim

  16. tmmmı hade çizzzzzzz bayyyyyyy muk

  17. heyyy beeee şimdi varya eski anılarım gözümün eninden bir film gibi geçiyor.hepsinide paylaşmak istiyorum.ama geç oldu.sizleride bu saate kadar tuttum kusura bakmayın.

  18. tmm hade byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  19. antika Says:

    ne demek kardesim

  20. sonra anlatırsın genc bende size eskilerden anlatırım 😀

  21. antika Says:

    tmm hadi bye bye fundam biz cikmadan anlasilan sana rahat yok hadi genc yataga hepinize iyi uykular

  22. tmm o zaman anlaştık.hadi allaha emanet olun.iyi uykular.byyyy

  23. antika Says:

    iyi uykular
    iste buuuuuuuu

  24. SEVGİLİ WORDPRESS AİLESİ HEPİNİZE GÜNAYDIN

  25. antika Says:

    H A Y I R L I S A B A H L A R H E R K E S E

  26. antika Says:

    günaydinlar bakiyorum kimseler kalkmamis sabah oldu hadiyin bakalim ayaga

    sabah serifleriniz hayirli olsun iyi bir hafta sonu diliyorum arkadaslar hepinize

  27. naz Says:

    günaydın herkese

  28. naz Says:

    Neslihan17’den ALINTI

    Önümüzdeki bölüm Aşk Bölümü..(Melek’in intiharına kadar) Keyfini çıkarmaya bakın. Çünkü Asi’yle Demir’i uzun süre öpüşüp koklaşırken göremeyeceğiz.

  29. naz Says:

    Melek intihar etmeden önce yazdığı o mektupla, Asi’nin o sakladığı sırrını abisine söyleyecek..Ve el ele tutuşma sahnesinide..Yani Demir de her şeyi biliyor olacak:(

  30. antika Says:

    nesinir bozucu bi alinti yarabbim

  31. vov antika hanım sabah sabah ne işiniz var sitede gözlerim yasar dı 😀

  32. naz Says:

    uzun bi aradan sonra ASİ 2. REYTİNGLERDE 🙂

  33. naz Says:

    PROGRAM ADı KANAL RATING (%) SHARE (%)
    1 ADANALI [NET] ATV 10.60 24.60
    2 ASI [NET] KAND 10.00 23.50
    3 YEMEKTEYIZ-PT [NET] SHOW 9.60 26.00
    4 UGUR DUNDAR”LA STAR HABER [NET] STAR 8.70 25.10
    5 YEMEKTEYIZ (BASLIYOR)-PT [NET] SHOW 7.90 18.60

  34. zeynep& Says:

    ben geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiim

  35. zeynep& Says:

    Melek intihar etmeden önce yazdığı o mektupla, Asi’nin o sakladığı sırrını abisine söyleyecek..Ve el ele tutuşma sahnesinide..Yani Demir de her şeyi biliyor olacak:(

    alıntı

  36. Arzuu Says:

    Melek intihar etmeden önce yazdığı o mektupla, Asi’nin o sakladığı sırrını abisine söyleyecek..Ve el ele tutuşma sahnesinide..Yani Demir de her şeyi biliyor olacak:(
    alıntı..

  37. zeynep& Says:

    Neslihan17’den ALINTI

    Önümüzdeki bölüm Aşk Bölümü..(Melek’in intiharına kadar) Keyfini çıkarmaya bakın. Çünkü Asi’yle Demir’i uzun süre öpüşüp koklaşırken göremeyeceğiz.

  38. zeynep& Says:

    heeeeeeeey kimse yokmu

  39. naz Says:

    SLM

  40. zeynep& Says:

    slm

  41. naz Says:

    NBR GORDN MU REYTİNGİ 2. OLMUSUZZ

  42. tuba_asi Says:

    alo bn geldimmmmmmmmmm 🙂

    inanmıyorum fragman çok güzel meleği saymıyorum bile

    reytinglerde 2. olmuşus oleyyyyy inş haftaya 1……………. olcas 🙂

  43. oooooooooooooooooooooooooooo

  44. kuzummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  45. hoş geldinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  46. selmammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  47. cemre Says:

    hayirli günlerrrrrrr gözdemin yeri nasilda belli bacim bugün yok 😦 sizleride öptüm arkadaslar ne güzel 2. olmusuz neyse haftaya melek ölünce 1. cikariz artik insallah

Yorumlar kapatıldı.

