Asi 54.bölüm reytingi

purpleg7dx2purplee4sapurplen1wqpurplec1hw

PROGRAM ADı KANAL RATING (%) SHARE (%)
1 ADANALI [NET] ATV 10.60 24.60
2 ASI [NET] KAND 10.00 23.50
3 YEMEKTEYIZ-PT [NET] SHOW 9.60 26.00
4 UGUR DUNDAR”LA STAR HABER [NET] STAR 8.70 25.10
5 YEMEKTEYIZ (BASLIYOR)-PT [NET] SHOW 7.90 18.60

868 Yanıt to “Asi 54.bölüm reytingi”

  1. naz Says:

    hg elenur abla

  2. ela_nur Says:

    hb güzelim nasılsın nazlıcım hiştttttttttt msn dekiler getirmeyin beni oraya çabuk dönün siteye

  3. naz Says:

    iyiyim sen nasılsın

  4. ela_nur Says:

    bende çok iyiyim güzelim msn güzelleirne baskın yaptım onlarla uğraşıyorum

  5. maşşalalh herkez varmışş

  6. gözde çiçişşşşşşşşşşşşşş nassınnnnnnn

  7. ben geldım

  8. naz Says:

    ımm ne güzel msnlerde mi var birbirinzde

  9. naz Says:

    ooooooooooooo
    GELEN kaçıo valla ya

  10. suruclu Says:

    elanur ablam sorma o 5 i hatırlatma bende şoktayım çaktırmamaya çalıştım ama içimize oturdu asi den sonra onun bunalımınıda yaşıyorum neyse büyük kaptan bülent korkmaz bizi kurtaracak innnnnşallllllllahhh kendine iyi bak

  11. kız sen sivaslı mısın 😀

  12. huuu gittin gene gözdeciiiimimimimiimim 😀 gelirsen ben burdayım çilekli yogurtlu çikolatam 😀 😀

  13. meliscim sagol yaa 😀

  14. ayyy inanmıyorum 2.olmuşşşşş oleyy yemekteyizi geçtikk.şimdide sıra adanalı gerizeka dizisine geldddiiiii.o dizi kendini çok komik sanmasın asi ona bin basar hem oyuncularının kalitesiyle hemde dizisin güzelliğiylee.izlenmese 54.bölüme kadar oynarma gelecek hafta 1.yizzzzz

  15. sedanur Says:

    spr spr spr başka bişey demiyorum çünkü diyemiyorum heralde diziye yesni çocuk gelicek:d ali asiyle demirin ilişkisini gördükce daha çok sinirleniyo ve kıskanıyo ama bu dizi baya bi heycanlı :d:D:D:D

Yorumlar kapatıldı.

