Asi&Demir – Uğurlama

570 Yanıt to “Asi&Demir – Uğurlama”

  1. ezgi Says:

    neyse yine yetişemedim kimse yok sonra görüşürüz …

  2. evet emel hanım geldinizmi nerdesinizz

  3. biliyordum ztn birgün bu site bomboş kalacakk offf off ne acı düşüncesi bile kötü diger site gibi olacak burasıda .

  4. biri bana gelsin

  5. 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *

    *
    *
    *
    *
    *
    *

    *
    *
    *
    *
    *

    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *****************************************
    **********************************************
    ***********************************************
    ***********************************************
    **********************************************************************************************
    **********************************************
    ____________________________________________________

  6. 😦 😦 😦
    * * * *
    * * * *
    * * * *
    * * * *
    * * * ********************************************
    **********************************************
    **********************************************
    ***********************************************
    ***********************************************
    **************************************************___________________________________________

  7. neyse ben kaçar gelende yok ztnm hadi herkeze byyy

  8. 10
    9
    8
    7
    6
    5
    4
    3
    2
    1

  9. 00000000000000000000000000000000000000000000000

  10. emel Says:

    ayyyyyyyyyyy fundam gelemedim canım ya meralle tlefonda konuşmaya dladık canım seni kaçırdım galiba yaaaaaaaaaaaa

  11. emel Says:

    fundam burdamısın sitenin gülü sana çok üzgün olmak yakışmıyo sen si,tenin neşesisinn

  12. emel Says:

    fundaaaaaaaaaaaaaaaaaa burdamısın biliyon son dakkalarım bu gece gelemem :(:(

  13. emel Says:

    neyse hepinizi çok çok öptüm kendinize ii bakınnnn görüşmek üzre byyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  14. ela_nur Says:

    kızzzzz fundaaaaaaaaaa işimiz vardı gelemdik diye ne bu şimdi kırmıyım bacaklarını ,diğer siteyi bilmem bacım amam bizi kovsanızda gitmem neden sessiz kalsın sitemiz bukadar basitmni sence aile bağlarımız böyle düşünmene üzüldüm be gülüm

  15. ela_nur Says:

    emel yine yakalayamadım seni çok özledim guzum seni aylamı da ,sevimide sudemide ,offffffffff yaaaaaaaaaaa meral kıskanma yavru kuşum senle günlük konuşuyoruz o nedenle listede yoksun 😀 sitede kendi kendime konuşmayı bile özlemişim

  16. herkese slm

  17. biri bana gelsinn oda??

  18. oda?

  19. sensinn

Yorumlar kapatıldı.

