Asi&Demir – Aşkın bitmez

665 Yanıt to “Asi&Demir – Aşkın bitmez”

  1. aşkoşşş hoşgeldin

  2. ne ağlarsın benim zülfü siyahim,
    bu da gelir bu da geçer ağlama.
    göklere erişti figânım ahım,
    bu da gelir bu da geçer ağlama.

    bir gülün çevresi dikendir hardır,
    bülbül har elinde ah ile zardır.
    ne olsa da kışın sonu bahardır,
    bu da gelir bu da geçer ağlama.

    daimi’yem her can ermez bu sırra,
    gerçek aşık olan erer o nûra.
    yusuf sabır ile vardı mısır’a,
    bu da gelir bu da geçer

  3. Ne acı hüzün gelip gücüyle övünür
    Bir hayat büyük yasa bir anda bürünür
    “Gitme kal” desem dönüp kızardım kendime
    Sensiz ilk güneş bilmez, birazdan görünür

    Bir an önce
    O dönünce

    Çözemedim bu ayrılık bize ne sağladı
    Ne faydası vardı

    Benim sana lafım daha ne çok
    İnan bana bi’ şartım yok

    Dön gel yel yeter dön gel yeter
    Daha beter olmadan gel
    Döngel yel yeter dön gel yeter
    Daha beter olmadan gel

    Çözemedim bu ayrılık bize ne sağladı
    Ne faydası vardı

    Benim sana lafım daha ne çok
    İnan bana bi’ şartım yok

    Dön gel yel yeter dön gel yeter
    Daha beter olmadan gel
    Döngel yel yeter dön gel yeter
    Daha beter olmadan gel

  4. günes Says:

    kizzzzzzz fundammm bu ne simdiii

  5. Sen önce tanı, bil kendini
    Sarıl da kalbine
    Sonra beni sev dedi
    Hepimiz yalnızız bu yolda
    Hayat denilen oyunda
    Önce seni sonra beni bul dedi
    Kırılma
    Yapma kalbim
    Darılma
    Nedeni var herseyin
    Suçlu sorumlu arama
    Sorma, sorma kalbim sorma
    Bilirsin sen aslında
    Yokki kaybeden aşkta

    İçime süzülür gizlice, mahsun gözyaşlarım
    Sessiz kalırım haklı gidişine

    Dediki yalnızız bu yolda
    Ömür denilen rüyada
    Sen, sen ol tutsak etme aşkı zamanla

  6. günes Says:

    offffff offfffffff
    kafami karistiriyorsunuz biliyormusunuzzz

  7. gözlerini kapat iyi dinle bebeğim
    hadi sen sözleri yaz gerçeğim
    ama pardon kıyamam sana
    yok yok olamaz gidemem asla
    sen git arkana bakma seviyorsan gazla gazla
    yüz verdim diye havalara uçma
    seviyorum deme bana ulan yavşama
    olmaz bundan sonra seninle asla
    gözümde bir köpek kadar değerin yok bunu unutma
    suratına bakan insan sanar aslında
    pardon kızım senin havan kime
    banaysa hiç heveslenme
    kafam atıyor bana yaklaşma
    ulan varya sinirlermi bozma
    kafana sıkarım beni darlama
    sıkıldım bu oyundan
    sıkıldım yalanlarından
    defol git çekil yolumdan
    defol git hayatımdan
    seni haala sevdiğimi sanmşsın öyle sanıyosan devam et
    ama artık unutma sana karşı sevgim
    sana olan nefretten ibaret

    senin yalanlarına karnım tok
    benim kalbimde sana yer yok
    sevmiyorum seni bunu kafana sok
    sapla kalbine artık bir ok

  8. Dertlerim sarmış beni
    Simsiyah bir tül gibi
    Gel bir bak şu halime
    Sanki solmuş gül gibi

    Yaşanan anılarım dün gibi
    Söndürme bu ateşi kül gibi
    Haydi inat etme, bana olmaz deme
    Seviyorum de sarıl bana

    Ah görür görmez seni
    Bir düşünsene beni
    Aklım başımdan gider
    Deli olurum deli

    Yaşanan anılarım dün gibi
    Söndürme bu ateşi kül gibi
    Haydi inat etme, bana olmaz deme
    Seviyorum de sarıl bana

  9. günes Says:

    ayyy ben bu sarkiyi cok seviyorum
    tarkanin bütün cd leri arabamda yarin uzun yola cikinca gene dinleyicemmm

  10. bir kaç harfini degiştirdim 😀
    Hayatın ortasındayım
    Hala hayal kurmaktayım
    Yine bir aşkın peşinde
    Yeni bir şarkı yazmaktayım

    Kırmızı çiçekler topladım
    İşte karşınızdayım
    Bu şarkıyı sizle paylaşsam
    Ne dersiniz buna küçük hanım

    Daha yolun en başındayım
    Hayallerimin peşindeyim
    Saçım kızıl sesim çok güzel
    Dans etme tarzım kendime özel

    Seni gördüm dün rüyamda
    Gerçek oldun bir anda
    Su an sırası degil ama
    Memnun oldum benim adım FUNDA

    Gördüğüm en güzel gözler
    Duyduğum en tatlı sözler
    Sesi de kendisi kadar güzel
    Gerçek oldu bütün hayaller

    Hala rüyadayım galiba
    Yanındayım sen uyansan da

    Gördüğüm en güzel gözler
    Duyduğum en tatlı sözler
    Sesi de kendisi kadar güzel
    Gerçek oldu bütün hayaller

    Hiç bitmesin bu güzel rüya
    Bu bizim şarkımız inan bana

    Gördüğüm en güzel gözler
    Duyduğum en tatlı sözler

  11. cicişler çömez yazrınız yeni sayfa açtı zorlanmayın diye buyrun isterseniz

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/02/25/asidemirask/#respond

  12. bu kadar yeter 😀

  13. günes Says:

    fundacimm tamam hic bitmesin ablacimmm

Yorumlar kapatıldı.

