Asi 55.bölüm

mumdan_harfler_smumdan_harfler_emumdan_harfler_vmumdan_harfler_imumdan_harfler_m

319 Yanıt to “Asi 55.bölüm”

  1. ela_nur Says:

    BUGÜN SİTEYE GELMEK BİLE GELMİYOR İÇİMDEN OKADAR KÖTÜ HİSSEDİYORUM Kİ KENDİMİ HİÇ BİRŞEYDEN KEYİF ALAMIYORUM ,HERŞEY ANLAMINI YİTİRDİ SANKİ ,BİTİNCE NE YAPARIM DÜŞÜNCESİNDEYİM ÇOK ZOR KABULLENMEK

  2. ayysu Says:

    gözde canım kendini böyle koyverme hayaım nelere alışmıyoruz oda geçer akşam fragmandan sonra içimde nefes topu oluşdu dirden of lamaktan canım çıktı şimdi iiyim lütfen gözden hayatım kendini toparla böyle koyverme

  3. ela_nur Says:

    YAPAMIYORUMMMMMMM AYŞEGÜL ÇOK UĞRAŞTIM AKLIMDAN ÇIKMIYOR ANLAŞILAN BU HAFTA BEN İZLEMİYCEM YİNE KENDİMİ HASTA ETTİM SÜREKLİ AYNI KARELER GÖZÜMDE AĞLAMAKTAN ALAMIYORUM KENDİMİ FRAGMANI İLK İZLEDİĞİMDE İÇİMDEN BİRŞEYLER KOPTU SANKİ BEN NEDEN BÖYLE HİSSEDİYORUM YA DİZİ NETİCEDE

  4. ayysu Says:

    evet canım dizi neticede kendini bu kadar ypratma, elimdende bişi gelmiyo teselli etmekten başka çok üzülüyorum

  5. ela_nur Says:

    canım elinde gelen zaten bana yetiyo uyku uyumadım tansiyonum düştü yine ya herkes toparlıyo bir benmi zayıfım toparlayamıyorum kendimi

  6. tuba_asi Says:

    bn geldimmmmmm 🙂

  7. ayysu Says:

    hayatım zayıflıktan deyil çok duygusal olduğundan , başka şeylere yoğunlaşmaya çalış izledikden sonra dizi unutttttttttttttttt

  8. ayysu Says:

    tubamcanım hoşgeldin

  9. ela_nur Says:

    ayşegül net koptu benim az önce kusura bakma güzelim

  10. tuba_asi Says:

    ya bn koptum bunlar ne böle yaaaaaaaaaa 5 yıl sonra falan ne çabukta geçti bn anlamadım hala kendimi genç zannediom 🙂

  11. cemre Says:

    herkesi öpüyorum gözde, bacim bunuda atlatacagiz insallah hep beraber biz insanoglu neleri atlatmadikki ama yaradilsimiz geregi cok duygusal oluyoruz ama sevgimizle ve hep beraber bunuda atlatiriz,
    ben bugün cok yogunum bir kacamakla yaziyorum 3 kilo pogaca yaptim simdide eltime yardima gidiyorum evini yerlestirmeye aksam gec saat anca gele bilrim her halde ,sizleri cok öpüyorum ve seviyorum

  12. zEhRa Says:

    slm

  13. antika Says:

    selam site ahalisi nasilsiniz umuyorum iyisinizdir fakat bu bölümden sonra nasil iyi olunursa gerci gelecek bölümde felaket neyse ben simdi izledim ve bugün birdaha giremem görümcemi istemeye gelecekler isim cok belki gec saat girebilirmiyim bilmiyorum ama kismet olursa yarin görüsürüz kib. hoscakalin bukadar kafaniza takmayin nede olsa dizi bizleri sizlerle bulusturdu diye genede kizmamak lazim hepinizi öpüyorum bye bye

  14. antika Says:

    zehracim selam canim cikmam lazim isim cok hadi bye malesef muhabbet edemicegim

  15. antika Says:

    fundacim aksam size katilmak cok isterim ama gec geldim sizlerle muhabbeti özledim ruh ikizim seninde isin yogunmus allah kolaylik versin bacim

  16. funda Says:

    ablammmmmmmmmmmmmmm

Yorumlar kapatıldı.

