Asi&Demir – Seninle bir dakika

eclearglittertwistedlymclearglittertwistedlyeclearglittertwistedly1lclearglittertwistedly

348 Yanıt to “Asi&Demir – Seninle bir dakika”

  1. ela_nur Says:

    waovvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

  2. ela_nur Says:

    bak bacım bak böyle bölümleri mumla arıycaz

  3. ayysu Says:

    offffffffffffffffff şimdi içim daraldı

  4. ela_nur Says:

    harikaaaaaaaaaaaa bunlar birbirleri için yaratılmış yaaaa bir yerde bir yanlışlık varrrrrrrrrrr ufffffffffffffffffffffffffffffffffff

  5. ela_nur Says:

  6. ayysu Says:

    gözde bende katılıyorum biyerlerde kesinlikle bi yalnışlık varrrr

  7. ela_nur Says:

  8. ela_nur Says:

    evet kesinlikle birbirine bukadar yalışan bir çift daha görülmedi sizi çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmm

  9. ela_nur Says:

    evet rüya gibi lütfen bu rüya bitmesinnnnnnnnnnn benden bukadar şimdilik byyyyyyyyyy

  10. tüh ya genç gittimi bir hoşcakal bile demedim 😦
    allahım ya tlf bulamıyorum yarabbi ben telefonu sevmem yanımdada tasımazdım emelle merali kaydedince yanımda gezdiriyordum veletler müzik d,nliyodu yok offfff offffffffff

  11. tüh yaaaaaaa off bak darlandım biraderim hoşçakal kib 2 gün asır gibi cidden off ya neysee kimsede yok

  12. ayysu Says:

    sen nerelerdesin bakalımmmmmmmmm

  13. ayysu Says:

    gözdeeeeeeeeeeeeee tam not istiyorum bütün gün burdaydım halada buradayım pusuya yattım belki gelen olurr 🙂

  14. ayysu Says:

    offfffff sıkıldım artık biri bana gelsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  15. zeynep& Says:

    burda olan varmıııııııı ben geldiiiim

  16. zeynep& Says:

    ALINTIDIR;(TUBA’nın sitesinden)

    GÖRKEM ASLAN GİTTİ KADİR ÖZDAL GELDİ

    arkadaşlar bilindiği gibi kanbolat görkem arsaln 1 yıl asi dizinde oynamışdı ama 1 bölüm sonra kanbolat görkem arslan diziden ayrılacak ve diziye 4 bölüm sonra yine hatırla sevgili dizinden tanıdığımız kadir özdal girecek..kadir özdal asinin okuldan arkadaşı olarak diziye dahil olacak……

  17. zeynep& Says:

    ALINTI;

    Neslihan 17 tarafından gönderildi

    Daha önce “Tuba’nın en iyi yaptığı şey” diye üstü kapalı bir tüyo vermiştim O, hamileliği ve doğum yapmasıydı. Hamilelik sürecini göremeyeceğiz. Doğumunu göreceğiz mi bilmiyorum. (Umarım görürüz)

    En önemlisi de Tuba’yı finale kadar ANNE olarak göreceğiz.Asi de tam bir anne izleyeceğiz

  18. ayysu Says:

    demiri baba olarak finalde mi görecez

  19. ayysu Says:

    zeynepcim hoşgeldin tüyol bizimle yaplaştığın için tşkler

  20. zeynep& Says:

    hoşbuldum cnm önemli değil herzaman

  21. ela_nur Says:

    iyi akşamlar herkese ben gidiyorum herkese iyi seyirler bu yeni kişi katılırsa eğer demir yıllar sonra asiyi gördüğünde bu şahsı sevgilisi falan sanabilir hatta asinin kızını o şahıstan düşünebilir yani olay bukadar klasikleşince bu durum çıkıyor ortaya hepinizi öpüyorum canlarım cicilerim

  22. ela_nur Says:

    bu arada bahsedilen kadir özdal bu vatandaşmış 😀

  23. ela_nur Says:

    ay aliye benziyo bu yaaaaaaaaaaaaaaaa of offffffff biri gitti biri geldi olacak ne farketti neyse ben kaçtım sonnnnnnnnnnnnnn 1,5 sattttttttttttttttt hepiniz öpüldünüz

  24. ablammm

  25. antika Says:

    selam herkese nasilsiniz burda negüzel seyler yazilmis duygular ortaya dökülmüs okuyanlar bende dahil duygulandim

    malesef bugün asiyi gec seyredecem belkide yarin ooooooffffffffff
    bugün günüm var yarinda misafirlerim cok agir misafir bütün gün yokum ancak belki gec saat girerim hepinizi özledim
    gün senin yazdiklarinida okudum arada yazismasakta girdigini görmek bile rahatlatiyor insani gerci ben aksamlari yazarken hep senin bizlerle oldugunu biliyorum neyse birde ruh ikizimi kacirdim gözdecim sende kendini okadar bunalima sokma kardesim aside yoluna girer

  26. ayyyyyyyyyyy bu adama hakaret etmeyin yakısıklı bbeee ali gibi kılıksız degil karizma adam bu 😀

  27. antikammmmmmmmmmmmmm

  28. antika Says:

    zeynepcim tüyo icin tesekkürler umarim site ahalisi herkes iyidir

  29. abla küsmüyüz neden hiç bakmıyon bana

  30. antika Says:

    yazdiklarim neden ortalikta kayniyor hic biri gitmedi ooooooooooooooofffffff

  31. antika Says:

    hayir kardesim en son küsecegim kisi olursun ne demek ama ben daha bu yasima geldim kimseyle küs olmadim seninlemi küsüsecem canim benimsen benim tek kardesim sin canim

  32. antika Says:

    vallahhi yazdiklarim gitmemis bunlari yazmistim seni gördügüm gibi
    1. fundamjmmmmmmmmmmmmmm
    2.canimmmmmmmmmmmmmmmmm
    3.seni özledim kardesimmmmmmmmm

    ama kaynamis arada neden bilmiyorum

  33. antika Says:

    simdide senin yazdiklarinmi gitmiyor fundacimmmmmmmmm

  34. zEhRa Says:

    slmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  35. antika Says:

    ben kendi kendime yazip duruyorum

  36. antika Says:

    hosgeldin zehraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    nasilsin

  37. antika Says:

    bence site bana küs kimse banA CEVAP VERMIYOR

  38. antika Says:

    fundammmmmmmmmmmmmmmmmm

    nerdesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    kardesimmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  39. antika Says:

    ben cikiyorum güne gidecem hazirlanmam lazim kib. hoscakalin

  40. aşkımmmmmmmmmmmmmmmmm burdaytımm

  41. zEhRa Says:

    offfffff ablacım ya gittinmi seninle uzun zamandan beri konuşamıyoduk özledim sizleri 5 günden beridir yokum ya kimse özlememiş anlaşılan 😦

  42. özlemezmiyiz cnm valla 2 saat önce düşünüyodum bu k9ız siteye gelmese msnde olurdu diye

  43. köye gittin biliyodum cnm valla çzledim aşkım bvitanem ben cıkıyorum seni çok seviyoruım grşrz mucukkkkkkkkkkkk

  44. bebişleerimm özledimm sizi napıyosunuzz 😀

  45. goççummmmmmmmmm hoş geldinnnnn

Yorumlar kapatıldı.

