Asi 55.bölüm reytingi


uizimuaa2uizimuayuizimuasuizimuau
ILK 100 PROGRAM /HEDEF KITLE : AB
27 SUBAT 2009 CUMA
NO PROGRAM ADI KANAL RATING (%) SHARE (%)
1 ADANALI [NET]                            ATV  14,50 34,50
2 ASI [NET]                                KAND 8,30 20,10
3 ADANALI (OZET) [NET]                     ATV  7,30 19,70
4 UGUR DUNDAR”LA STAR HABER [NET]          STAR 7,10 21,50
5 YEMEKTEYIZ-PT [NET]                      SHOW 6,90 16,60
6 M.ALI BIRAND”LA KANAL D ANA HABER [NET]  KAND 6,70 21,10
7 YEMEKTEYIZ (BASLIYOR)-PT [NET]           SHOW 6,10 15,00
8 ALI KIRCA ILE ANA HABER [NET]            SHOW 5,90 18,60
9 BEYAZ SHOW [NET]                         KAND 5,70 21,60
10 GUNUN OLAYI                              STAR 5,70 18,50
11 ASI (OZET) [NET]                         KAND 5,50 15,50
615 Yanıt to “Asi 55.bölüm reytingi”

  1. ela_nur Says:

    bekliyordum böyle bir özet şaşırmadım

  2. cemre Says:

    nasil ya ama ziya bence yine haberi veremez cünkü demirin haberi olsa birakip gitmez yoksa bir sey oluyor demir ögrenemiyorda bunu 5 yil sonrami ögrenip antakyaya geri dönüyor yani bir cocugunun oldugunu

  3. ela_nur Says:

    işte belli demir gidiyo doğan ve kozcuoğlu ailesi için yeni dönemde geçen yıllar olacak ,beni en çok etkileyen demir yola çıkarken bebeğini arkada bıraktığından hebersiz dir cümlesi oldu ,ziyanın girişimi başarısız olacak tabiki

  4. cemre Says:

    yani asi bu durumda bile demiri haksiz buluyorya yuhhhhhh demiri hakli cünkü asi her ne sekilde olursa olsun demesi lazimdi melegi bile bile o adamin eline teslim ettti bence demiri bu yüzden asiyi affetmiyecek

  5. ela_nur Says:

    neyseki bu yılların geçişi bir bölümde oluyor yoksa her bölüm acılı geçerse beni bırak kimse dayanamaz en güzelini yapmışlar yıllar biraz acıları azaltır
    hasreti kamçılar bilmem anlatabildimmi 😀

  6. cemre Says:

    evet anladim hemde hemde ne hasretlik

  7. ela_nur Says:

    vallahi bitanem ben suçlu aramıyorum burda onların içinde bulundukları durum önemli şuan o suçlu bu suçlu diyerek işin içinden çıkamayız.özetin psazartesi çıkmasıda ayrı bir durum şaşırdım vallahi birde sesli fragman çıksa

  8. ela_nur Says:

    canım benim ben yemeğe çıkıyorum 20 dakikaya gelirim bak hiç sarsılmadım alışıcam böyle böyle işte gelicem gelince konuşuruz işin olmasa bu konu hakkında olurmu bitanem hadi ben gittim

  9. cemre Says:

    tmm bir tanem arkadas geldi ona baktim bende gelirim

  10. ayysu Says:

    merhabalarrr

  11. ayysu Says:

    GÖZDE CANIM CUMARTESİ BİRDEN ORTADAN KAYBOLMAMIN SEBEBİ ELEKTİRİKLER KESİLDİ SAAT 6 DA GELDİ KUSURA BAKMA,FUNDA AŞKOŞUMMM ELLERİNE SAĞLIK CANIM AYY GÖRÜNCE NASIL MUTLU OLDUM ANLATAMAM CANIM BENİM YERİM BEN SENİ 🙂

  12. ayysu Says:

    yeni geldim dışarıdaydım kapıyı açar açmaz netin başına oturdum önce sizleri görmek slm vermek istedim ama kimsecikler yok 😦 bende de yapılacak iş çokkkkkk neyse bende burada işlerle ilgileneyim daha sonra tekrar bakarım

Yorumlar kapatıldı.

