Asi 56.bölüm özeti

03_1903_503_2603_5103_14

Asi, hamile olduğunu kardeşini kaybeden Demir’e açıklayabilecek mi? Her şey Asi’nin elindeki test sonuçlarına bağlıdır. Demir, kardeşinin ölümünden Asi ve Ali’yi sorumlu tatar. Ali yaptıklarının cezasını çekecektir. Asi’nin cezası ise çok daha ağır olacaktır. Hayatının en zor, en acı anlarını yaşayan Demir, ayrılmaya karar verir. Haksız yere suçlandığını düşünen Asi, Demir’e baba olacağını açıklamakta kararsızdır. Demir yola çıkarken ardında bebeğini bıraktığından habersizdir. Giderken yüreğinde sadece acı ve Asi’ye olan öfkesi vardır. Asi önüne çıkıp “dur” diyebilir mi? Asi’nin hamile olduğunu bilen Ziya, bu evliliği kurtarmak için son bir girişimde bulunur. Melek’in acı ölümü, hem Kozcuoğlu hem de Doğan ailesi için yeni bir dönemin başlangıcı olacaktır.

597 Yanıt to “Asi 56.bölüm özeti”

  1. allloooooooooooooooo

  2. yok abla ya yani zaten her halinden belli gerçek olmadığı .açıklama ihtiyacı duymadım o yüzden 🙂 ama güzel fantazi o yüzden paylaşmak istedim.
    ben şimdi murat demirele oy veriyom 🙂 🙂

  3. hoş bulduk ablaa sesli harfleri yutmuşsun cokk üzüldüm 😀 😀

  4. rezalet ya.murat demirel 🙂
    muhahahahahahahaha.insan ağlasınmı gülsünmü şaşırıyo

  5. yavvvvvv benim zamanım varken manyak işlerle ugrasıyonuz ben yokkende yırtınıyonuz geliyim diye anlamadım ya offffff

  6. cemre Says:

    evet bende oy verdim meyersem bizim 40 yillik murat yildirim olmus demirel bakalim daha basimiza atas yagacak

  7. zEhRa Says:

    helal olsun gencom helal olsun

  8. hay ben senin zamanına.anlamıyomki ne yapıyon.sanki baltayla odun kırıyo.alla alla yaa

  9. ben acılarrrrrrrrr cocuguyummmmmmmmmmmmmmmmmmm

  10. zEhRa Says:

    ayyy aman bnd tuyo diye okuyom he zuhahahahah nihahahahaha muhahahahahah ama öle olur ama bilmediğin nokta gencom kızlarının adı asya

  11. cemre Says:

    fundaaaaa birak simdi dram yapmayi misafirlerin gittimi sen onu söyle

  12. al zamanını başına çal.zamanını yedik sanki 🙂

  13. allahhhhhhh alllahhhhhhh ben senin gibi okuldan gelip derse gömülmüyom pc basına geciyon ohhhhhhhhhhhhhhhh……

    kes kuması ay yamuk oldu düzelt cizzz boyaaa aa olmadı renk tonları uymadı tekrar üstünden geccc yemek hazırla öylede böylede ugrass alooooooooooooo çizerim fiyakanı 😀 😀

  14. zEhRa Says:

    site ahalisiiiiiiiii nerelerdesinizzzzzzzzzzzz

  15. abla süpersin yaaa 🙂 🙂 evet funda dram yapmayı kes entirakaya geç

  16. gittiii sabah gittiler sevinemiyorum hafatya gene damlarlarrrr 😀 😀 yada 1 ay sonra 😀

  17. tmm tmm hadi byyy.ben çıkıyom.işim var.

  18. cemre Says:

    funda gi sen bunlara cok yüz veriyon ben dedim sana o kadar yüz verme

  19. yaaaaaa sayfa cok gecc acılıyo beeeeeeeeeeeeeee

  20. zEhRa Says:

    gencomun adminimin fiyakanı kimse kesemez anladnmı kuşum 😛 bir tek bn keserim 😀

  21. cemre Says:

    evet benimde cok gec geliyorrrrrrrrrr yorumlarim

  22. cemre Says:

    ee simdi nereye gittiniz perde arkasindami didisiyorsnuz

  23. siz gece bagırısınız funda diye duyarım ben ozaman görüsürüzzzzzzz

  24. cemre Says:

    a fundacim ne oldu ablam kim ne dedi

  25. perde arkası zuhahhahaha yok msnde degiliz valla ben burdayım onerde ne halt karıstırıyor bilmiyorum 😀

  26. CEMİLE :D Says:

    genc gittinmi gercekk byeeeeeeeeeeeee görüsürürz

  27. yokkkkkkkkkkkkk madem benim vaktim varken kızılıyo vanminıt yaparım bende 😀 😀

  28. zEhRa Says:

    ya yazdıklarım neden gelmiyo

  29. zEhRa Says:

    alalalal nys bn çıkıyorum

  30. ABLA CEMİLE SENMİSİN ????????? 😀

  31. cemre Says:

    e funda demir demirele oy verdinmi

  32. cemre Says:

    cemilemiiiiiii o kimmmmmmmmmmm tanimam

  33. VERDİM 3 DEFA AMA NEYE YARAR BİZ ONU YÜCELTTİKCE OBİZİ ALCALTIYOR DİZİDEN SIKILMIŞ BİZ İZLEYİCİLERİNE SAYGISI YOLMUŞŞ..

  34. cemileyi ben yazdımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  35. cemre Says:

    ne yapsin cocugun piskolojisi bozuldu funda elinin altinda 3 kadin biri gecerk 2 si sanal

  36. sanal2 gercek 1…bi<zler hayranları biz olmasak murat bir hiççççççççç

  37. cemre Says:

    aman beni hangi arada cemile yaptin kiyma benim adima murata yapilanlar bana yapilmasi ben ismimi geri istiyorum

  38. tmmkız sen cemöresinnn

  39. bundan sonra ben asiyim

  40. tubacı Says:

    bence erkek çocukları olur ve barıştıklarında 6 yaşında olr sabun kazanına altın atar falan filan yada çok saçma oldu aman ne bilim sanki bizim dizi çok mantıklıdaa

  41. ablaaaaaaaaaaaa kafan karısmasın bunların hepsi benimmmm

  42. cemre Says:

    funda seninmi benimmi sansizligim benim cikmam lazim komsum geldi erekn giderse gelrim yok gitmeese yine gec vakit gelirim simdilik bye ablam öptüm

  43. mevecim bende böleee düşünüyom aynı fikirseyizzzzzzzzz

  44. tmm byyyyyyyyyyyyyyy

  45. tubacı Says:

    valla bana öle gelio ama ne bilim beee artık onlara çok kızıyorumm yaa herşey o melek gerizekalısının başından geçti hayır yanlış anlamış olabilirsin kızmakta haklısın ama gerisinide bi dinle öle karar ver dimi bnm çıkmama lazım yarın Quiz varda hazırlanmam lazım hade bb

  46. tubacı Says:

    ayy yanlış yazmışım anlayın ” o melek gerizekalısının başından çıktı ” diecektim bb

Yorumlar kapatıldı.

