Asi&Demir – Tutkun

aaannntttiiikkkaaa1

377 Yanıt to “Asi&Demir – Tutkun”

  1. tubacı Says:

    ya yine bir ayrılık off ya 5 yıl çok uzun ve demir bırakıp gidiomu manyakk ya bi dinlesen bi konuşsanıss da kıs herşeyi anlatsa ama ona hiçç ısrar etmeski demir barışmak için elinden geleni yapıo ama asi yokk ama eğer demir giderse bnce biras süründürdükten sonra affetsinn hakedeiyo yane ayrıca yine antlıass heralde hemen karnı şiş halde çekimler başladığına göre bunlar hazirana kadar napcaklar yane yine barışıp oratlık karışır hazirana kadar ama görüzess artık sabırsızlıkla bekliom

  2. zEhRa Says:

    slmm

  3. antika Says:

    genc kardesim muzik süper olmus dinledim ellerine saglik

    bu arada millet nerdesiniz

  4. antika Says:

    Almancilara sesleniyorum aksam oberkriminalpolizei in yaptigi bir aileleri bilgilendirme gecesinde (schüler vz ) girEN COCUKLARIN NE KADAR TEHLIKEDE OLDUGUNU ANLATTILAR NE OLUR COCUKLARINIZI DAIMA KONTROL EDIN TANIMADI KIMSELEREI sakin sayfalarina kabul etmesinler sivil polis bayan 13 yasindaki kizin basina gelenleri anlatti kizin nasilda tesadüfen tecavüz den kurtuldugunu baska bir kizin karsisindaki oglanin kendi yan sinif arkadasi sandigi fakat cahtteki kisinin 44 yasinda bir adam olmadigini vede bu olaylar uzagimizda degilde burnumuzun dibinde neuss te oldugunu ve bunun gibi neler neler kimlerin basina geldigini anlatti ne olur duyarli olup kizlarimizi ogullarimizi kimselere emanet etmeyelim vede yasaklayamasakta devamli (Schüler vz)GIRDIKLERINDE KONTROL ETMEMIZI VEDE SAKIN OLAKI ISIM SOYAD YAS RESIM VE OKUL adresi vermemeli misal okulun adini degilde gymnasium yada real schule desinler sakin ola tüm isim vermesinler sadece resimden bile bula biliyorlarmis cocuklarimiza cok dikkat etmemiz gerektigini söylediler arzu edenlere kadinin telefon vede e-mail adresini verebilirim eger schüler vz ile ilgili bilmek istediginiz seyler varsA BU BILGILERI / SINIF COCUKLARINA AKTARIYORLAR YADA derse girip acikliyorlar fakat malesef daha kücüklere aciklama yapmalari pedagog olmadiklari icin 14 yas kücüklere anlatamiyorlar onun icinde velileri bilgilendiriyorlar neyse bukadar dikkatli ve duyarli olalim bilgi almak isteyen olursa internet adresleri verebilirim bilgilene bilirsiniz

  5. antika Says:

    ben genede adresleri vereyim herseyi bu radan ögrene bilirsiniz

  6. antika Says:

    genc funda fdenetime takildim alöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

  7. antika Says:

    neden verdigim adresler denetime takildi söylermisiniz bana

  8. antika Says:

    aksamki konunun adi

    gefangen im netz-
    kinder und medien

  9. antika Says:

    bu millet herhalde ben geldim diye kacti yada herkes yaprak dökümü bakiyor

  10. antika Says:

    😦 kimselerin gelecegi yok

  11. antika Says:

    neyse ben kacar

  12. zEhRa Says:

    biri bana gelsin (gencomun deyişiyle )

  13. starı acınnnnnnnn aloooooooooooooooooooooooooo

  14. starda gösterdiler muratla burcin cıkacak–ıy bereble ünalda var nallll

  15. antika Says:

    neyse kimseleringelecegi yok ben yatiyorum aeo.kib. hoscakalin

  16. cnmmmmmmmmmmm ablammmmmmmmmmmmmmm seni okadar cok özledimkiii offfffffffff arkama hiçç bakmıyorummmmmmmmmm
    😦
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *

  17. antika Says:

    ben kucagimda leptop dalmisim cikarken baktimki sen gelmisin

  18. ablammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  19. antika Says:

    canim nasilsin

  20. biricigimmmmmmmmmmmmmmmmmm cnmmmm ablammmmmmm

    özledim seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii laramıııııııııııııııı

  21. antika Says:

    bende seni fundacim özledim biraz dertlesiriz dedim ama gelmedin

  22. iyiyim birtanemmm sen nasılsınnnnnnnnnnnn

  23. dertleselim ablam dertleselimm ee nasılsınnn

  24. antika Says:

    neyse simdi burdasin ya neler yaptin ben ve lara cok yogunuz vr yorgunuz larayi yüzmeye yazdirdim bugün ilk dersi vardi hem keman hem yüzme onada banada fazla geldi

  25. uyhh naotınnn abla cocugu iyice maymuna cevirdiniz hangi dalda oynasın 😀

Yorumlar kapatıldı.

