Asi&Demir – Sen giderken

cooltext415039131

524 Yanıt to “Asi&Demir – Sen giderken”

  1. bişey değil.aslında bir iki yöntem daha var onlarıda paylaşmak isterim;
    -bölümü izlerken ağlamamek için ağzına bir parça ekmek al.
    -bölümü izlerken ağlamamak için sakız çiğnemekte işe yarar.

  2. tmm oldu sağol bunlarıda denerim..ok teşekkürler.o zaman ben şimdiden hazırlıklara başlıyım.sonra tekrar görüşürüz kendine iyi bak. byyy

  3. kardeşim bide şu var bölümü izlerken lens veya deniz gözlüğü takıp izlersende faydasını görürsün.

  4. bişey değil kardeşim.byyy.aeo

  5. tmm.tekrar çok teşekkürler.kib.byy

  6. BİRİ BANA GELSİN YAAAAAAAAAAAAAA

  7. naz Says:

    slmm

  8. ohhh beeeeeee aleyküm selam sonunda 🙂

  9. naz ordamısın?

  10. naz Says:

    🙂 cok güldm bende diom kimle konısuo

  11. offf yaa tmm birini bulmuşken işim çıktı. 😦 😦 naz nolur kusura bakma ama çıkmak zorundayım 😦 .sonra görüşürüz artık.aeo.byyy

  12. naz Says:

    burdayım gnecer

  13. naz Says:

    off tamam bye

  14. naz Says:

    bende tüyo getiriim bari

  15. naz Says:

    seneryoda degisiklik yaptı

    bugün aldıgım habere göre hani sizlere haber yazmıstım ya süheyladan demir antakya yı terk ediyor diye bir degişiklik olmus.süheyla gitmiyor savcıdan evleniyor demir de 5 sene sonra asi icin antakyaya gelmiyor süheyla kaza geciriyor onun icin geliyor..haber kesindir..
    sadece demir gidiyo bildigim kadar kerim degil..
    şahmerandan alıntıdır…….

  16. naz Says:

    Arkadaşımın dediğine göre Asya mavi gözlü ve sarı saçlıymış.
    Gerçek adıda asyaymış….

  17. vaaaaaaaaaay beeeeeeeeeeeeeeee süper lotoda ikramiyenin 50milyon tl yi aşması bekleniyormuş.12 haftadır 6 bilen olmadığı için devrediyor onun içinde gelecek hafta 50 milyonu geçmesi bekleniyor.ve bu ikramiye millipiyango tarihinde en büyük ikramiye şimdiye kadar 🙂 en son süper loto dün çekildi ikramiye 34 milyondu ama yine kimse 6 bilmeyince haftaya devretti.ben iki haftadır oynuyom ama malesef bişey tuturamıyom.artık haftaya inşallah.bana çıkarsa kafayı yermiyim dersiniz 🙂 .akla zarar bir miktar çünkü 🙂

  18. dolarda bugün zirve yapmış.bir ara 1,80e kadar dayanmış.şimdi ise 1,78.

    bu kadar haber yeter. 🙂

    BİRİ BANA GELSİNNNNNNNNNNNN

  19. günes Says:

    hersey hazir asi basliyor bizdee

    iyi seyirler dilerimmm

    gözdem sen varya sen cok tatlisin omuzun icinde cok sagol canimmm

  20. sevim Says:

    herkese slm.simdi siz kesin agliyorsunuz,ben degil
    :(.cünkü oglumun dizisi bitmedi daha offfffffff yaaaaaaaaa.ay kimbilir neler oluyor simdi.genc ablasi bakiyorum sende baslamisin kendi kedine konusmaya
    :).güzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllll.ama hos olmussss.az kaldi oglumun dizisi bitmek üzere nihayet.sonra bende asime kavusacam yasasinnnnnnn.su kocayída yatirabilseydim
    :).hadi görüsürüz.

  21. zEhRa Says:

    asi bitti

  22. asya Says:

    offfffff offffffffff delirttiler beni ya siz nasılsınız bu kadar olmaz ha

Yorumlar kapatıldı.

