Asi 56.bölüm

1demethuzunblogcu1wl9

582 Yanıt to “Asi 56.bölüm”

  1. antika Says:

    benim gelmez bugün 4 saat uyudum demin bir ara uyukluyordum simdi iyiyim ama kuru ekmek ama ince zayifliyanlar yiyor 1 tane ondan birde yogurt en azindan neden yedim demem pisman olmam iyi geldi be

  2. cemre Says:

    7121 tane dizimi

  3. ağzım sulandı beee 🙂 🙂

  4. cemre Says:

    iyi yaptin bacim hic degilse yedikten sonra pisman olmassin

  5. antika Says:

    yani youtube okadar girmisim genelde dizi izlerim asiyi kac kere seyrettim ama transit gectigim yerlerde oluyordu tabiki esim ve yigenlerimde giriyor yigenlerde kacirdiklari dizileri seyrediyor actigim zaman favori olarakkarsima asi cikiyor

  6. abla senin rekora 5 basarım 😀 oda bişeymi

  7. antika Says:

    e basta yani senin yasin kac kardesim desene beni üce dörde katlarsin

  8. antika Says:

    ay gel kardesim vallahi yogurt caninin cekecegini düsünemedim kusura bakmayin ya al buyur afiyetle ye kardesim evet meralcim diet yapmaya calisiyorum

  9. antika Says:

    2 kilo fazlaligimi atmaya calisiyorumda aslinda 5 ben ikiyede raziyim ama olmuyor

  10. abla çok nefis yaaa.çok sağol ben yoğurtu çok severim.

  11. cemre Says:

    eve bende gecen sene daha dogrusu sezon sonuna kdar hatta sezonda degil izne gtiitgim güne kadar pc basindan kalkmiyordum habire onlarin sahnelerini yada kiliperini izliyordum ama pc ayri düsnce o oldu simdi önceki gibi sahnlerini yada kiliperini dinlemiyorum arada sirada

  12. antika Says:

    yorumlar kac olmus bi deyin bana

  13. 3te basarım 5te cünki bugün yani bu hafta netten hiç dizi izlemedim 😀

  14. antika Says:

    buldum 560 olmus dogrumu

  15. cemre Says:

    antikacim 2 kilo birsey degil benim gibi cok calsiman gerekmiyor benim cok calsimam lazim cok

  16. antika Says:

    allah kolaylik versin bacim

    birde allah kimseyi aclik ile terbiye etmesin cok zor ac kalmak ya

  17. 3te basarım 5te cünki bu hafta hiç diziye bakmadım netten 😀

  18. antika Says:

    artik akupunktur ile zayiflana biliniyor denesene gerci nekadar kilolusun bilmiyorum ama rsimin yigeni 18 kilo verdi 6 haftada

  19. cemre Says:

    562 olmus bacim

  20. antika Says:

    sen bide diziyi ekstra nettendemiizliyorsun ben öyle degilgüzel blölümleri seyrediyorum güzel sahneleri

  21. antika Says:

    ey gidi günler 1000 lemeden yatmazdik dimi genc ve funda

  22. o maygatttttttttttttttttttttttttttt hatta manavgattttttttttt
    yorumlarım görünmüyo yapılırmı bu bana beeeeeeeeeeeee

  23. cemre Says:

    var bacim var akupunkturu bir ara yaptim iyi gelmedi alerji yapti bende birda az kalsin yamuluyordum ya doktor iyi yapmadi artik nedense hastenelik olmusutum

  24. antika Says:

    genc yogurt uykunumu getirdi kardesim

  25. sonundaaaaaaa korktummmmmmmmmmmmmmmm

  26. cemre Says:

    bende bu aksam gözdeye tl diyorum bacim yorumlar su an 289 ama belki yatana kadar 300 bulur bu senin icin birsey degil okursun dedim simdi 600 dayandi

  27. antika Says:

    burda özel akupunktur ile zayiflama yeri var orasi özel hemen takip yolluyorlar 3 ghafta sonra cikartiyorsun sonra 3 hafta akusuz deiyorlar bakiyorlar gene yiyormu diye

  28. cemre Says:

    yoksa genc uykuyami kaldin pc basinda

  29. ya burası çok yavaşladı.bu sayfadan devam edelim;

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/03/06/asi-dizi-57-bolum-fragmani/

  30. ahahah akupuntur mkupuntur saalllaaaaaaaaaaa bogazınıza sahip olun lahan asuyu için maydanoz kaynatın için sebze yyinn spor yapın olmazzz oneminute

  31. cemre Says:

    aslinda benim uyumam lazim sabah kalkip yola cikacam 2 günde yokum 2 günde ben özlerim sizleri yaaaaaaaaaaa

Yorumlar kapatıldı.

