Asi Dizi 57. Bölüm Fragmanı

1demethuzunblogcuxj2

297 Yanıt to “Asi Dizi 57. Bölüm Fragmanı”

  1. ela_nur Says:

    hg ayşegül ben gözde memnun oldum ayysu nun adı da ayşegül acaba onunlamı karıştırdı zehra

  2. slm aysegul nasilsin yenisin galiba eeee nerdesiniz hepiniz kayboldunuz

  3. ela_nur Says:

    ben burdayım da hep siz nerdesiniz 😀

  4. gozde abla gunaydiinnnnnnnnnnnnnnnnnnn (bilmiyorum hep ablalar ve arkadaslar hep bunu diyorlar sana o zamn bende deyim dedim 🙂 🙂 )

  5. abla kendinden biraz bahsedermisin eyer bir sakincasi yoksa

  6. Arzuu Says:

    merhabaa bi tüyo buldum bilmem okudunuzmu …
    alıntıı….

    Evet boşanıyorlar…O geçen yıllarda boşanmış oluyorlar..(Ki boşanmamaları zaten çok abes olurdu) Biz mahkemelerde dolaşan bir çift görmeyeceğiz… Birde şu açıdan düşünelim yeniden düğün,yarım kalmış eşik….
    Demir kızına çarpmıyor.. Asya kız başında annesi gibi taktığı yazması ile tıpkı Asi gibi bir şey yaparken Demir’in yolunu kesiyor..
    Asya+Demir karşılaşma sahnesi 57 sonu olmalı, Demir Asya karşılaşmsasını dün çektik (03.03) ve 57 sonunu çektik dendi… Banada mantıklı geldi açıkcası

  7. ben cıkıorum canlarım sonra gorusuruz oldu mu hadi hoscakalın asiyle kalın 😀

  8. hg tskler arzucum tuyo icin ellerine saglik

  9. gule gule duygucum kib by

  10. ela_nur Says:

    ayyyyyyyyyyy melis gece çıkmadan döktürüyo bizim kiler günaydınlar havada auçuşuyor güzelim seninde içinde kalmasın 😀 eeee kapıcı olmak kolaymı herkes biliyorki gözde siteye ilk gelir kapıyı süpürür çayı koyar tozu alır guzularını bekler 😀 onun için herkes gece çıkarken bana günaydın der çok güzel bir duygu hatırlanmak

  11. Arzuu Says:

    rica ederim

  12. Arzuu Says:

    alıntı…

    demir asyanın boynundaki altını görünce şaşıracakmış. asiyle kızı görüncede asya benım kızım olabilir mi die şüphelenecekmiş

  13. oylemi abla hmmmm tmm o zaman ben aslinda erkenciyim ama siteye girmek icin degil malesef ise gitmek icin 😦 abla istersen msn adresimi alabilirsin senilede sohbet etmeyi isterim oteki ablalar gibiysen demek cok iyisin 🙂 cunku ben siteye az girerim nedeni ise benim pc deki antiviruzum bu sayfaya girdim mi cok yavaslatiyor 😦

  14. ela_nur Says:

    evet bende okumuştum bu tüyoyu hg arzu taşıdığın için teşekür ederim canım

  15. Arzuu Says:

    h.b ama bnm çıkmam lazım k. bakmayınn hepinizee ii sohbetler..

  16. ela_nur Says:

    tamam canım eklerim meliscim bana 10 dakika müsade ben diğer ablaların gibiyim sadece biraz daha duygusal ve deliyim

  17. arzucum kib by

  18. tmm abla ben burdayim sen isine bak ben beklerim cok beklettirme yoksa agaç olurum burda 🙂

  19. Dun gece seni dusundum,
    her gece dusundugumden daha fazla,
    halime bakip bakip uzuldum,
    sordum kalbime neden bekliyosun hala?

    sustu,
    cevap vermedi…
    sucluydu
    sevdi deliler gibi

    sonunda pes ettim
    gitmeye karar verdim
    aldim hanceri elime
    sapladim kalbimin derinlerine..

  20. Yollar ayrildi Gonuldeki gul soldu,
    Yasadiklarimiz mazide kaldi
    Bir anda hersey yok oldu,
    Yazilan yazimiz bozuldu,
    Ellerini tuttugum ellerim sanki kirildi,
    Gozlerine baktigim gozlerim sanki kor oldu,
    Kalbim bin parca damarlarimdaki kan akmaz oldu,
    Kaybettim butun sevdiklerimi kimse tutmadi ellerimi,
    Yasamak ne diye?
    Bir kukla gibi derman kalmadi dizlerimde,
    Bir nehir gibi kurudu akmaz oldu goz yaslarim,
    Vurdukca vurdu felek yerden yere…
    YIKILMISIM BIR KOSEYE!!!

  21. ela_nur Says:

    geldim bile 😀 dur sayfamı açayımda alayım adresini

  22. Sozlerim yine sana vurgun bu gece,
    birakmasinlar beni haykirmak istiyorum icimden o butun gizemli kalan sozlerimi
    nolursun dudaklarim soyle onlari
    kalbinin kilitlemesine izin verme
    haykir haykirabildigin kadar soyle ona onu cok ama herseyden cok sevdigini soyle…
    cunku bu gece yine sozlerinde o var…

    Ozleyip ama soylemedigin sadece o hasret midir bu dilini muhurleyen yoksa sevdanin heyecanimidir sana soyletemeyen, bilebilirmisinki….

    Yine sozlerimdesin bu gece
    vurgun olmus sana gozlerim
    her cikan lafta sanki sen varsin heryerim olmus sana vurgun
    cikamiyorum bu isin icinden kalbim kapilmis ANLADIM hemde cok iyi anladim bunun adi :
    resmen ASK olmus ben asik oldum sana asigimm

    Bu cikan sozlerimde aska dair cikiyor bu gonul sana tutkun bu sozlerim sana vurgun bu gozlerim sana mahkum kayip gitme kollarimin arasindan nolur korkuyorum sensizlikten !!!

  23. tmm abla bende siirlerle avuduyordum kendimi 🙂

  24. Bir ku$ olmak isterim
    Ucabilmek, dünyayi görmek, gezmek
    Isterim

    Bir ku$ olmak isterim
    Sevebilmek ama daha önemlisi sevilmek
    Isterim

    Bir ku$ olmak isterim
    Bulutlarla oynamak
    Isterim

    Bir ku$ olmak isterim
    Yuvami insanlardan uzak kurmak
    Isterim

    Bir ku$ olmak isterim
    Kanatlarimi acip, rüzgarla oynamak
    Isterim

    Bir ku$ olmak isterim
    Daldan dala konup, baska diyarlara gitmek
    Isterim

    Ama
    Bir ku$ olmak isterim
    Bülbülümle bir hayat kurmak
    Isterim

  25. ……… , . – . – , _ ,
    ……… ) ` – . .> ‘ `(
    …….. / . . . .`\ . . \
    …….. |*ASI*.|. . .|
    ……… \ ……. / . ./
    ……….. `=(\ /.=`
    …………. `-;`.-‘
    …………… `)| … ,
    ……………. || _.-‘|
    …………. ,_|| \_,/
    ……. , ….. \|| .’
    ……. |\ |\ ,. ||/
    …. ,..\` | /|.,|Y\,
    ….. ‘-…’-._..\||/
    ……… >_.-`Y|
    ………….. ,_||
    ……………. \||
    …………….. ||
    …………….. ||
    …………….. |/

  26. abla ordamisin ….

  27. burdayım canım

  28. ahhh burdasin bende gittin sandim 😦 eee abla ekleyemedin mi beni ben msni actim senin icin ama yoksun 😦 su kus seni bekler oldu sen yoksun 🙂

  29. senin adresi alamadım yahu onunla uğraşıyorum 😀 sayfa zaman aşımına uğradı diyip duruyo ulaşamıyorum bilgilerine

  30. tmm abla ben yapim dur sen beni kabul et 88 var ve sonu fr tmm mi

  31. ok canım umarım sen açabilirsin

  32. MeLiS Says:

    actim bile abla yolladim kabul et daviyeteyi

  33. ekledim cicim

  34. abla net gitttimi anlamadim ordamisin

  35. canım net gitti açıyorum dur bazen kopuyorum ben 😀 kop kop kop

  36. tmm abla ben bekliyorum 🙂

  37. tuba_asi Says:

    bnde çıktım bbbbbbbbbbbbbbbb 🙂

  38. taba_asi nerdeydin kizzzz tmm grsz kib by

  39. asi merve Says:

    allahımmmmmmmmmmmm bunasıl bir bölümdür yarabbim aglaya aglaya bittimmm çok acayip üzgün bir bölümdü film başladıgı yere dönüo yine birbirlerini gözleri düşecek fakat ikisininde gururdan yelekleri izin wermeyecek aşka düşmelerine ah ah derbeder oldum ben ya gidin bir demir kalan asi bir tanede asya kalıo ziyanın çocuguun saçlar allah neydi öle oda büyümüş görüonmuu bu arada slmm

  40. asi merve Says:

    nese kimse yok hrhlde by by

  41. zeynep& Says:

    size 57.bölüm tüyoları getirdim arkadaşlar

    demir tüm işlerini kerime devr edip kendini denizlere vuracak
    5 yıl boyunca denizlerde yaşamını sürdürmüş olacak
    ve arkadaşlar hani asi ve demirin istanbulda çektirdikleri asinin yırttığı ama demirin yapıştırdığı o fotoda
    demirin yanında olacak yani demir hala asiye aşık ama bu aşkının yanında öfkesi hala devam ediyo
    asi ise kendini kızına adayacak ve organik tarımda çok başarılı noktalara gelecek
    süheyla ve savcı evlenmiş olacaklar antakyaya meleğin mezarını ziyaret etmek için gelecekler ve yolda kaza geçirecekler
    kerimde bunu demire haber verecek
    ve demir bir daha asla dönmek istemediği şehre geri dönmek zorunda kalacak
    ALINTIDIR

  42. serenay Says:

    iiişallah bu bölmde de ağlamayız

  43. 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 :(: 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦

    😦
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    **

    **********************************************************************************************
    **********************************************************************************************
    ********************************************************************************************************************************************************************************************

  44. of allahım offfffffffffffffffffffffffffff

  45. halide Says:

    dizi bu sezon biticek offf ya 14 bölüm kaldı 5 ay offf hiçbitmesin ya bu bölüm çok üzücüydü aglayıp durdum offf neler olacak acaba ama snaristlerin böyle yapmasıyla diziye ayrı bi heyecan katmışlar asyamızda çok güzel tazık demirime çoçugunu 5 yıl göremicek asi bizim gönlümüzde birinciydi sonuna kadarda öyle klacak dimi arkadşlar

Yorumlar kapatıldı.

