Asi 56.bölüm reyting

1demethuzunhh01

ILK 100 PROGRAM /HEDEF KITLE : AB
06 MART 2009 CUMA
NO PROGRAM ADI KANAL RATING (%) SHARE (%)
1 ADANALI ATV 11,72% 29,12%
2 YEMEKTEYIZ-PT SHOW 9,24% 23,56%
3 ASI KAND 8,84% 22,47%
4 UGUR DUNDAR”LA STAR HABER STAR 6,80% 20,54%
5 YEMEKTEYIZ (BASLIYOR)-PT SHOW 6,78% 17,69%
6 M.ALI BIRAND”LA KANAL D ANA HABER KAND 6,72% 20,92%
7 ALI KIRCA ILE ANA HABER SHOW 6,17% 19,26%
8 YEMEKTEYIZ SHOW 5,85% 25,39%
9 ASI (OZET) KAND 5,41% 15,84%
10 ADANALI (OZET) ATV 5,30% 15,08
142 Yanıt to “Asi 56.bölüm reyting”

  1. günes Says:

    hosgeldin asinin avukati yazdim gitmedi herhaldeee

  2. hadi sizi bekliyom ben her an cvp vericem 🙂

  3. ya bu sayfa çok yavaş hemen yeni bi sayfa açıyorum.

  4. cemre Says:

    ne yi bekliyorsun meliscim anlamdaim

  5. OLMAK YADA OLMAMAK

  6. günes Says:

    evet bende anlamadimm ablacimmm

    tamam gencerr

  7. simdi asinin avokatini byapicam ya iste siz demiri bana savunucaksiniz ya

  8. cemre Says:

    iyi yap bakalim ne yapacaksin

  9. asi merve Says:

    ÖPTÜGÜM DUDAKLARINI
    SAÇLARINI UNUTTUM
    UYURKEN SEYRETTİGİM YÜZÜNÜDE UNUTTUM
    AMA GÖZLERİN WARYA O KÖR OLASI GÖZLERİN
    ONLAR HALA DURUYOR
    BENDE YARASI DERİNN
    DEMİR VE ASİYE GİTSİNNN BU ARADA HERKESİN KANDİLİ MÜBAREK OLSUN KADINLAR GÜNÜMÜZDE MUTLU ASİ Lİ DEMİRLİ OLSUN SLMM

  10. cemre Says:

    melsiiiii bekliyorummmmmmmmmmmmmmmmm

  11. asi merve Says:

    KİMLER WAR BAKİMM

  12. cemre Says:

    ayyyy mervecimmmmmmmm cok sagol ablam seninde mubarek olsun h.g ablam nasilsin iyimsin

  13. cemre Says:

    herkes var sayilir hemen hemen

  14. sevim Says:

    slm ben geldim.nasilsiniz cümletten.

  15. asi merve Says:

    MERALİMMMMMMMMM ABLACIM CNM BACIMM SENİ BULDUGUMA ÇOK SEWİNDİM YALNIZ ÇOKK KALAMIYCAM HEREAN UÇABİLİRİMM NASILSIN BACİMM

  16. abla neyi bekiliyon yazdim ya ustune bak kuzum

    merhaba asi merve

  17. cemre Says:

    ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    sevimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  18. asi merve Says:

    MERALİM AYLAM SEVİMİM GÖZDEM BEN MSN Mİ YİNE AÇAMIORUM HABERİNİZ OLSUNN BİRİ YİNE ŞİFREYİ DEİŞTİRDİ DİKKAT EDİN BACILARIMM BU ARADA MORALİMM SIFIRR :S

  19. günes Says:

    mervemmmmmmmm hosgeldin ablacimmmmm
    seninde kandilin mubarek olsun canimmm

  20. cemre Says:

    melsicim dermin sucunu söyle bende savunayim

  21. asi merve Says:

    MRB MELİSCİM

  22. sevim Says:

    vay herkes burdaymis.aylam meralim melisim genc kardesim.asi mervem.melis yap acim asinin avukatligini.yanindayim.eeeeeeeeeeeee nerde kalmistik bakim
    🙂

  23. slm sevim abla nasilsin iyiz sagol

    funda kanka nirdesinizzzzzzz kayboldunuz bakiyorumda gormedim sanmayin 🙂

  24. asi merve Says:

    AMANIN AYLAMDA SEVİMİMDE BURDAYMIŞ CANLARIM NASILSINIZZ SİZİ ÇOK ÖZLEDİMM

  25. cemre Says:

    sevimmmmmmmmmm öncelikle kandilin mubarek kadinlar günün kutlu olasun bacim
    seni arayordum kac gündür parmaklarim kasiniyordu

  26. asi merve Says:

    EWT GENÇ FUNDA NİRDELERR

  27. günes Says:

    sevimim hosgeldin canimm
    kandilin ve kadinlar günün kutlu olsunn bacimmm

  28. asi merve Says:

    SEVİMİMMM KANDİLİN MÜBAREK OLSUN CANIM BACIMMM

  29. sevim Says:

    öncelikl herkesin mevlüd kandilini kutlarim.
    ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo meral bacimmmmmmmmmmmmmmmmmmm.geldim iste hazirimasimi savunmaya.seni demirci seni
    :).

  30. cemre Says:

    basla basla sevim ogün benden kurtuldun

  31. DEMEKKİ BEN ADAM DEGİLMİŞİMMMMMMMMMM 😦 Bİ BAKTIM GENC GELİNCE MİLLET DÖKÜLDÜ 😀 ADAMDA SEYTAN TÜYÜ VARRRR

  32. tmm abla sucunu soyluyorum adam anlat diyor asiye ve cevap vermesini izin vermiyor yani kisacasi kendi soruyor kendi cvp veriyor ve ceza kesiyor

    funda gordun mu sevim ablada bizim arkamizda hehe cogaldik asi siempre 🙂

  33. ASİYİ SAVUNUYOM DEDİYSEM ASİCİ DEGİLİM BUNUDA BİLİNNNNNNNNNN NUMBERONE DEMİRRRRRRRRRRRRRRRRR

  34. asi merve Says:

    BENN SONUNNA KADAR MURA”T”UBACIYIM VALLA BİRBİRİNDEN AYIRAMAMM

  35. günes Says:

    mervem nasilsin ablacimm seni cok özledimmm yaaaaa

  36. cemre Says:

    evet teker teker gelin bakayim

  37. günes Says:

    sevimmmmm bacimmm vallahi yandinnnnnn
    hazir ollll

  38. asi merve Says:

    CNMM AYLAMM BENDE SİZİ ÇOK ÖZLEDİMM

  39. sevim Says:

    cnlarim beni bekledigiizi bilseydim erken gelirim.iste burdayim.meralim parmaklarin daha kasiniyormu benim kalbimin cigeriiiiii.bende seni bekliyordum ama cuma birtürlü gelemedin.bende sinirlenip ciktim

  40. abla seninkide kutlu osun hayatin gullu kokulu olsun

Yorumlar kapatıldı.

