Asi&Demir – Yeni Baştan

1demethuzunblogcu1gk2

514 Yanıt to “Asi&Demir – Yeni Baştan”

  1. iyi geceler bacım sende kendine iyi bak allaha emanet ol yarın gece inşallah grşrz

  2. tmm abla anlarık biz.

  3. antika Says:

    genc bu arada bayagi bi dua ve sevap aliyorsun site sayesinde sirtin yere gelmez gelmesinde kardesimsayende seker gibi insanlarla tanistik allah tuttugunu altin etsin allah bin bir defa razi olsun

  4. kardeşim ben şuna çok inanıyorum kendimden bilirim çocuk sevindirmek kadar güzel bir şey yoktur

  5. amin bacım dediklerine aynen katılıyorum

  6. sağol ablam yaaa .allah sizdende razı olsun.allah ne muradınız varsa versin.iyiki sizleri tanımışım.

  7. yazdıklarım çok geç gidiyor neden acaba

  8. bende çok mutlu vede sevinçliyim sizler gibi süper muhteşem şeker bacılarımla kardeşimle tanıştıgım için ne mutlu bana

  9. abla bu sayfa dolduda o yüzden geç gidiyor.şimdi yeni sayfa açmaya çalışıyorum

  10. ben bilgisayar alındıgında mynet ayarladıydılar o zaman oynarken hep ali diye söylerdim ismimi

  11. antika ablamın pcsinin aküsü bitti heralde.iyi geceler antik ablaa.allah rahatlık versin.

  12. bende çıkıyorum kardeşim benim ufaklık süt istiyor kendine iyi bak her gönlünden geçen dilegin kabul olsun inşallah grşrz allah rahatlık versin kardeşim

  13. sağol ablam sanada allh rahatlık versin.

    yeni sayfamız;

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/03/13/asidemir-don-gel-yeter/

Yorumlar kapatıldı.

