Asi dizisi 58. bölüm fragmanı

e1se2n

378 Yanıt to “Asi dizisi 58. bölüm fragmanı”

  1. serenay Says:

    bence haftayaki bölümde çoğu şey ortaya çıkcakk

  2. ela_nur Says:

    yeni bitirdim yorumlaırnızı okudum tek tek
    işiniz gücünüz çene işten hiç haberiniz yok siz biliyomusunuz çekirdek kabuğu nasıl zor süpürülüyor bir dahaki sefere bir tabak alın yanınıza yerlere atmayın olmazki böyle kardeşim ,kapıcıyız dedikte bizde insanız lütfen 😀

    ben bugün asis i arıycam konuşucam bu finall hakkında bilgi almaya çalışıcam bu belirsizlik beni öldürecek yoksa meralim dün telsizin şarjı bitti bacım kapandı yüzüne kusura bakma eee telsiz naapsın 1,5 saat anca dayandı konuşmamıza 😀 ben rüyamda 4 gündür asi ile demiri görüyorum dün gecede gördüm final bölümünü hemde çok acı çekerek uyandım korkunçtu ,onun için kesinlikle arıycam bugün asis yapımı böyle ne olacağını beilmeden daha fazla bekeleyemiycem ben

  3. cemre Says:

    günaydinlarrrrr sükür netim gitmemis sevimmmmmmmm bacim kusura bakma dün seninle sohpet ederken netim gitti o yüzden bye diyemedim tl acacaktim saat gec oldugu icinde acamadaim ama simdi baktim geri gelmis cok sevindim kusura bakmayin sevim emel okursaniz

  4. ela_nur Says:

    mrb serenay hg bence baba adına doğan yazıldı soyadı kozcuoğlu olarak yazıldı demir değilde doğan olarak yazılmış baba adı

  5. cemre Says:

    gözdem bacim senide öptüm biliyorum askim sen demistin sarji bitiyor tl bende o yüzden geri aramadim ne kusuru öyle seymi olur bacim haklisin tl bile bize dayanamadi pes dedi

  6. ela_nur Says:

    haftaya demir kızı olduğunu anlayacak zaten tüyolarda demirin kızının olduğunu anlaması çok sürmeyecek diyordu asiye nasılda bakıyor öyle altını kazana atarken
    ayyyyyyyyyyy atmasın kazana altını o asinin inşallah asya engeller babasını attırmaz altını yada asyanın sabunundan çıkar gerçek sahibini tekrar bulur altın yani asiyi meralim gece telefonda böyle demişti 😀

  7. ela_nur Says:

    hayatım sabah sabah seni görmek çok güzel burda burda hava karanlık gibi nerdeyse yağmur yağıyo çok kasvetli yaaaaaaaa

  8. ela_nur Says:

    meralim kouşalım diycemde yan odada bir arkadaş var çalışıyor sinir oldum kimse olmaz normalde bugün orda çalışacağı tuttu konuşuruzda asi demirden çok konuşamayız onun için bu gün teli unutalım 😦

  9. ela_nur Says:

    meralllllllllllllllllll bacım netin mi gittiiiiiiiii yaaa nere kayboldun bacım

  10. cemre Says:

    evet gözdem haklsin demir fragmanda düsünüyor kizi olacagini o yüzden geri dönüyor asi ile karsilastiktan sonra olayin sokuylo kolyeyi almiyor belkide bir daha fragmanda arabasi ile geri önüyor tekrar o yere kolyeyi aramaya ve o zaman anlarki asya onun kuzusu imis ay ne güzel olur demrin o andaki yüz ifadesini cok merak ediyorum

  11. cemre Says:

    burdayim bacim olsun bacim birdahaki sefere insallah bende yeni kalktim gece neti kafaya taktim acaba bi daha ne zaman gelir diye böyle oldugu zaman 1 hafta gidiyordu ama sükür geri gelmis oyüzden bir günaydin demek istedim zaten birazdan benimde kalkmam lazim dün gece demistim misafirim gelecek isvicreden onlara hazirlik yapmam lazim

  12. ela_nur Says:

    ayyyyyyyyyyy ben asyanın baba diyişini çok merak ediyorum demirin onu kucaklamasını 😀 offfff offffff ilk başta çok öfkeli olacak asiye sakladığı için ama sonra yatışır paşamız asinin yaşadıklarını düşünerek hak verir yada affeder bence ama biraz zaman alacak ,altını gösterirken fragmanda öfkeli baıkıyor asya benim kızım buda kanıtı der gibi

  13. ela_nur Says:

    evet demiştin bende onu saracaktım sana işlerin yokmu diye sen hazırlığını yap canım benim

  14. cemre Says:

    bende cok merak ediyorum asya demir kucaklasmasini ama demir fazla uzatmaz sanmam cünkü bu kiz demire yeinden hayata baglanmsini sagliyacak vede yeniden ilk bölümlerdeki gibi asiyele güzel güzel sahnelere yani köse kapmaca olacak ay bir gelse o bölümler

  15. cemre Says:

    bende gideyim askim daha su böregi yapmaya niyetim var oyüzden kolllarimi yavas yavas siyirayim islere bir dalis yapim en iyisi seni cok cok öptüm tatlu bacim gelenlere benden selam herhalde bugün daha gelemem sizi cokkkkkkkkk sevioyrummmmmmmmmmmmmmmm byeeeeeeee
    sevimmmmmmmmmm emel tekrar kusura bakmayin sizide cok öptüm byeeeeeeeeeeeeee

  16. ela_nur Says:

    bu arada farkettinizmi bilmiyorum sertaç diye yeni bir senarist katılmış ekibe yahu dizi bitecek kaç tane senarist değişti 😀 2 erkek 2 bayan senarsitimiz var hadi bakalım hangi nin fendi yenecek göreceğiz

  17. ela_nur Says:

    tamam bacım sen işlerine bak bende burda kös kös oturuyorum birileri gelri elbet kendine çok iyi bak bitanem canım bacım seni çokkkk seviyorum eğer asisten bir haber alırsam teline msj atarım öptüm

  18. suruclu Says:

    günaydın herkese ne güzel bi bölümdü ya büyük keyifle izledim demir kolyeyi bulunca zaten kızı olduğunu anlar ay ceylanın neydi o hali tam bir serseri olmuş yazık ablalarına çekmemiş ziyanın kızıda güzel ama soğuk bi tip tabi asiyle demirin kızı daha sicak kanlı ve tatlı

  19. suruclu Says:

    kimse yokmu

  20. suruclu Says:

    herkes nerde bugün cumartesi yatıyorlar herhalde
    elanur abla demir yerine doğanmı nasıl olurya
    asi kafadan mı yazmış yoksa demir anlamasın diyemi
    öyle olmalı yoksa demir niye ihsan beyle konuşmaya gitsin ki
    asi kızını demirden uzak tutmak için yapar kafam karıştı ya

  21. suruclu Says:

    elanur ablacım asis yapımı ara bencede içinden ne geliyorsa söyle hepimiz seninleyiz ne var ya şöyle güzel bir final olsa hepimizi hasta ettiler finali düşünmekten uyku uyuyamıyoruz

  22. suruclu Says:

    Bu arada Asya’nın baba adı İHSAN:)

  23. suruclu Says:

    size bir tüyo getirdim gidiyorum nüffusta ne yazıyor anlamadım ya neyse görüşürüz

  24. ela_nur Says:

    Demir’in bir gitme ve geri gelme durumu soz konusu. Fragmanda zamansal sira
    olmadigini var sayarsak, herhalde once gidip Ihsan’a soruyor, Ihsan inkar ediyor.
    Demir sehirden ayrilirken son anda aklina dusen kolyeyi aramak geliyor.
    Kolyeyi bulunca hersey bir araya geliyor ve Asya’nin kendi kizi oldugunu anliyor. Geri donup, sabun yapmak icin toplanmis cemaatin icine daliyor, ve buldugu altini elinde delil olarak
    gosteriyor. FIN….

  25. suruclu Says:

    harika bizi aydınlattın bunu hiç düşünmemiştim neyse asis yapımı aradınmı elanur abla ne cevap aldın şimdi gitmem lazım görüşürüz öptüm

  26. arkadaşlar burdan devam ediyoruz yeni sayfamız buyrun ,

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/03/14/asi-57-bolum-rating/#comment-46331

  27. halide Says:

    çok merak ediyorum yeni bölümünü demir ögreniyor asyanın kızı oldugunu ayyyyyy cuma gelse de izlesek asyada çok tatlı

  28. papatya Says:

    asini 58.bölüm fragmanını kaldırmışlar bu hafta yeni bölümü oynamıyacakmı bilen cvp yassın lütfen

Yorumlar kapatıldı.

