Asi&Demir – Dön gel yeter

z49b99eceb1a8c

470 Yanıt to “Asi&Demir – Dön gel yeter”

  1. asya Says:

    ama çok güzeldi bu bölüm ya hepsi senelelrce ordan ordaya savrulmuş bi daha ki bölümü sabırsızlıkla bekliyorum

  2. yeni site açanınız varsa yoksa fragmanımı bekliyelim çok geç gidiyor

  3. ayysu Says:

    gözde, funda,genç açıyo bildiğim kadarıyla

  4. bencede atlamaz canım ewet son sahne çok güzeldi hele birbirlerine bakışları süperdi

  5. asya Says:

    ya yorumlar nedne çok yavaş gidiyor

  6. bizde onları bekleriz gelirler demir kızının kimligine bakıyor okuyamadım babasının ismi yazıyormuydu

  7. sevim Says:

    ACIMA TANIKTIR
    daglar,nehirler,ucankuslar
    AKITTIGIM GÖZYASI
    öfkemdir,kirginligimdir sana olan
    BAKISLARIM
    donuk,hüzün,gözlerine hasret olarak

    oysa ben benimle herseyi konusacak
    tartisacak,paylasacak,sevecek
    ama daima yanimda olacak
    birini istemistim
    hatiralarla yasadim,yasattim
    bu sevgiyi bana cok gördün
    sevdigim

    simdi
    yüregi,askinla dolu ama buruk
    biraktigin yerdeyim
    türkülerdeki gibi sana hasret
    DEMIRIM.

  8. asya Says:

    demir gitmiyo ya ona çok sevindim zaten asyaylada ilk görüşmede kan çekti

  9. tubacı Says:

    bnm çıkmam lazım ama hiçç istemiom yarın okula giidicem sınav haftası gelio ya etüler var bide fiziğe çalışmam lazım pek hoşlanmasamda mecburiyett hadi kendinize ii bakın ii akşamlar bb

  10. ayysu Says:

    bende ona takıldım ya okuyamadım okuya bilen varmı aqranızdaaa

  11. fragmanı gösterirken telefon geldi bayaga bakmadım çok çalınca önemli bir şeydir diye baktım o arada göremedim

  12. asya Says:

    hadi grş tubacı k.i.b

  13. sevim Says:

    meralim siirim geldi.nerdesin.umarim begenirsiniz.eeeeeeeeee keyifler nasil bakimmmmm

  14. iyi geceler allah zihin açıklıgı versin canım inşallah iyi geçer sınavın

  15. günes Says:

    sevimim döktürmüsün bacim coook güzel olmua eline yüregine saglikk
    cok sevdim siirinii

  16. günes Says:

    güle güle tubacim
    allah zeyin acikli versinn
    kendine iyi bak

  17. şiir çok güzel ellerine saglık tam asi demir

  18. ayysu Says:

    sevim hoşgeldin çok güzel olmuş ellerine sağlık

Yorumlar kapatıldı.

