Asi 57 Bölüm Ratıng

K 100 PROGRAM /HEDEF KITLE : AB
13 MART 2009 CUMA
         
NO PROGRAM ADI KANAL RATING (%) SHARE (%)
1 ADANALI ATV 12,18% 28,95%
2 ASI KAND 11,23% 26,86%
3 M.ALI BIRAND”LA KANAL D ANA HABER KAND 7,61% 21,71%
4 UGUR DUNDAR”LA STAR HABER STAR 7,25% 19,79%
5 ASI (OZET) KAND 6,65% 17,18%
6 GUNUN OLAYI STAR 5,88% 17,71%
7 ADANALI (OZET) ATV 5,63% 14,38%
8 BEYAZ SHOW KAND 5,32% 21,22%
9 YEMEKTEYIZ-PT SHOW 5,32% 12,89%
10 SPOR GUNDEMI KAND 5,30% 14,06%
11 YEMEKTEYIZ SHOW 5,00% 18,72%
         

543 Yanıt to “Asi 57 Bölüm Ratıng”

  1. günes Says:

    anladim giiiiiiiiii

  2. cemre Says:

    aylam annemle konusuyorm

  3. huu hahah yok abla ben degilllllllll

  4. günes Says:

    ahhhh keske arcor bizede calissa nolur sankiiiiiii

  5. günes Says:

    dimiii ama cok mu istedimmmm

  6. ablaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 4 sayfa bititrdim 😀

  7. günes Says:

    ayyy allahim gülmekten kopuyorum bunlar beni öldürecekkk
    bide ceton düstü diyorum haaahiiihaaaahhiiiiihuuuuuuu

  8. günes Diyor ki:

    13/03/2009 20:24
    fundam reklam arasi gelirdiiiiiii
    canim benim ne yapiyor acaba izliyordur insallah

    gurban olurum sanaaaaaaaaaaaaaaa

  9. günes Says:

    afferim fundammm cabuk okuda gel yanimizaaaa

  10. günes Says:

    asil ablan sana kurban olurrr fundammm

  11. cemre Says:

    oy oyoyoyoyoy bende size kurban olurun

  12. bitiyor az kaldı emele sabah dedim net acılıyomuş cok sayfa acıldımı dedim 7 sayfa dedei bende off dedim sen yalar yutarsın dedi 😀

  13. günes Says:

    meralimmm gene heryere yetisiyorsun
    annenin dediklerini anliyormusun bacimm
    allah bilir hep hmm hm hmmm hmm yapiyorsunnn

  14. bayanlar benim bi kaç işim var milleti toplayın gelicemömm

  15. günes Says:

    hadi bakalim afiyet olsun bal seker olsun
    pc nin yüzüde temizlenmis olurrrrrrr

  16. günes Says:

    gecenlerde emelimde pc yi temizliyordu
    amma toz aldiii gülmekten öldük meralle

  17. günes Says:

    tamam fundammm sen isine bak görüsürüz canimmm

  18. cemre Says:

    seni yerim ayla

  19. günes Says:

    yeee giiiii bende seni yicemmmmmm

  20. günes Says:

    meralim ben kizi alip gelirim gene ok
    söyle bi yarim saat sürer gelmem hadi öptümm

  21. cemre Says:

    tmm aylam görüsürüz

  22. cemre Says:

    genc kardesimiz bilse funda gelmis belki gelirdi ama onada birsey diyemiyorum kendini derlsrine vermesi lazim ama belki bir kacamak yapar

  23. ezgi Says:

    slm arkadaşlar

  24. ezgi Says:

    slm arkadaşlar

  25. cemre Says:

    h. g ezgicm seni yeni gördüm

  26. sevim Diyor ki:

    14/03/2009 1:41
    bacim ben ciktimmm.seni cok seviyorummmm.kapilari iyi kapa.hirsiz falan girmesiiiinn.sana tatli rüyalar bacim.yarin görüsürüz.gözdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmm günaydinlar bacim.sabah girerken kapinin önünü süpürmeyi unutma.sohbet sirasinda cekirdek ctlattikta

  27. sonundas bu sayfayıda yalayım geliyorum 😀

  28. cemre Says:

    oku fundam okuuuuuuuuuuuuuu sen hala okuyormusun

  29. cemre Says:

    fundam bu arada sevimle benim siirlerim icin görüslerini alsak

  30. muhteşem baktım sayfada şiirlerrr süpermişşşş valla bu kadar olurrr demirimemi yazdın ablam 😀

  31. seninle son bakisimdi hayatin güzeligine bakan
    söndü gözümün feri, isigi simdi bilinmeyene giden
    geride biraktigim sen bana yol gösteren
    bagrimda yanan volkani görmeyen
    icimdeki firtinanin sesini duyamiyan
    ucurumlardan asagi düserken
    uzattigim ellerimi tutamadin biraktin kiyametime
    gider oldum yalnizligima ,caresizligime
    zannederler sevdasini birakip gider
    bilmezlerki ölü bedenimdir giden
    simdi uzaklardasın sesinin geldigi yere giden
    mecnun gibi susadigim seraplardasin
    icimde büyüyen tutkumsun,hasretimsin
    yillardi sana olan hasretimi yücelten
    göcmen kuslarda sordugum sen
    deniz kizinda gördügüm sen
    büyük özlemle sana dogru dönecek olan ben

    yandımn yandım yandımmmmmmmmmmmmmmmmm

  32. cemre Says:

    evet ablam ben demirin duygularini sevimde asinin yani karsilikli asiklar gibi atistik

  33. cemre Says:

    yanma fundam bir bardak sevgi ic ablam

  34. ablacım bana bir 10 dk ver hemen bir sayfa acayımö okkk

  35. cemre Says:

    funda hala bitiremedinmi en büyük cezayi gencce kesecegin kesin ama kardesimizide özledik ama ama

  36. cemre Says:

    tmm fundacim ac yeni sayfamiz hayirli olsun simdiden

  37. günes Says:

    gellldiiimmmmm burdamisinizzz

  38. günes Says:

    eeeeeeeeee okudunmu bittimiii

  39. cemre Says:

    hayirli ugurlu olsun devletimize memleketimize

  40. sağol güneş yardımlarıniçin ama ne yazıkki açılmadı neyse sorun değil..

  41. ayrıca bir şey daha soracağım dizimiz 69.bölümde bitecek mi arkadaşlar

Yorumlar kapatıldı.

