Asi-Demir (Döngel Yeter)

z49bf8c4706367

392 Yanıt to “Asi-Demir (Döngel Yeter)”

  1. antika Says:

    serenay sen nerden katiliyorsun

  2. serenay Says:

    nasılsın?

  3. antika Says:

    birde gecen gözüme carpti sitede bosnak var tanisamadim ama gercektenmi bosnak haberin varmi
    bu arada brnde bosnagim ondan sordum

  4. günes Says:

    benimkilerin yarin okulu gec ondan daha ayaktalar

  5. günes Says:

    hmmmmm
    bilemiyorumm

  6. antika Says:

    beni sorduysan serenay iyiyim sag ol ya sen

    benimkinin okulu gecte olsa 7 – 7 .30 arasi yatiyor <alisti saati geciktimi uyumak istemiyor

  7. serenay Says:

    kuşadasındannn katılıyom

  8. antika Says:

    kusadasinada geldim ada kule oteline tatile kusadasida güzel ne güzel yerlerde yasiyorsunuz kiymetini bilin en azindan sicak memleket

  9. serenay Says:

    bende iyiym antika abla

  10. günes Says:

    evet haklisin hem cok kücük canim benim cook yoruluyordurr

  11. antika Says:

    gerci degismistir ben 15 yil önce geldim

  12. serenay Says:

    ewet ablacım buralar çok güzel hele hele de yazınnnn

  13. günes Says:

    bende kusadasini cok sevdim
    elimde olsa türkiyede yasamak isterdim
    ama ne yapacaksinn….

  14. serenay Says:

    tabi değişmiştir.antika abla sen nerde oturuyon

  15. günes Says:

    ben iki sene önce gelmistim yazin cok güzellllll

  16. antika Says:

    evet günescim ya türkiyenin her kösesi güzel ya ben tam türkiyecigim sana izin varmi bu sene

  17. antika Says:

    ben almanyadan yasiyorum fakat adapazarliyim

  18. serenay Says:

    ta bu kanaldenin en karizmatik dizi oyuncusu anketi vardı o sonuçlandımı bir bilginiz varmı

  19. antika Says:

    birilerigelsede sayfayi degistirse cok agirdan gidiyor

    fundacimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    genc kardesimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  20. antika Says:

    benim haberim yok

  21. serenay Says:

    şimdi fazla kişi yok galibaba

  22. antika Says:

    belki okuyan vardir ozamanda yavasliyor sayfa

  23. serenay Says:

    ben değiştirmeyi bilmiyom valla siz biliyonuz mu

  24. günes Says:

    insallah gidebilirim planladim gözdemle bulusmak istiyorumm
    annem ve babam ve kardesim istanbuldalar
    gerci yazin yazlikta kaliyor babam ama biraz orda biraz istanbul
    giderim kizlarimla anlasmam lazimm

  25. antika Says:

    insaallah gidersin

    ben sayfa degistirmeyibilmiyorum gözde melis genc funda ugrasiyor bu islerle site bekcileri danisman garson ahci her ise onlar bakarlar bizim sag sol kol bacak herseyimiz onlar

  26. günes Says:

    bende bilmiyorum
    özet cikana kadar idare edelim

  27. antika Says:

    yok gelen olursa acar yeni sayfa bizimkiler bi gelse

  28. serenay Says:

    özet ne zaman çıkarrr yayayaaaaaaaaaaaaa

  29. günes Says:

    galiba yarina kaldiiiii

  30. antika Says:

    yarin insaallah cikar

  31. günes Says:

    yarin cikar
    ben bugün cikar demistim dün ama yok daha

  32. günes Says:

    hehehehe bazi yazilarim gitmiyor sizede oluyormuuu

  33. serenay Says:

    ööffffffffffffffffffffffffffff özet özet özettt

  34. antika Says:

    Adam, her akşam arkadaşı ile bereber içtikleri, birahaneye bir akşam
    yalnız gelir ve iki bira ister. beş on dakika sonra arkadaşı
    gelmeyince barmen merak edip sorar:
    – arkadaşın gecikti galiba?
    – yok o askere gitti bende ona her akşam kendisinin yerine de bir
    bira içeceğime söz verdim.
    Bu alti ay boyunca böyle devam eder.
    Altı ay sonra bir akşam Adam, her zamanki gibi birahaneye zanlız girer
    ve busefer bir tek bira ister. Barmen şaşırır ve endişeli bir şekilde
    sorar:
    -Ne oldu Ağbey askerdeki arkadaşın öldümü yoksa?
    -Hayır, ben içkiyi biraktımda, yalnız onun yerine içeceğim.

  35. serenay Says:

    bendede 2 3 dk sonra gidiyoo

  36. antika Says:

    KUMANDAN PARAJUT iCiN BiLGi VERiR. ARKADASLAR UCAKTAN ATLADIKTAN
    KISA BiR SÜRE SONRA PARAJUTUN BiRiNCi iPiNiCEKiN PARAJUT ACILMAZ iSE
    iKiNCi iPi CEKiN DER VE ODA ACILMAZ iSE MEYREM ANAYA DUVA
    EDiN.KUMANDAN VE TEMEL ATLAR KUMANDANIN PARAJUTU ACILIR TEMEL
    BiRiNCi iPi CEKER ACILMAZ IKINCI IPIDE CEKER YiNE ACILMAZ KUMANDANIN
    YANINDA ASAGIYA DOGRU DÜSERKEN BAGIRARAK KUMANDANIM O KARININ ADI
    NEYDi:

  37. günes Says:

    yasa be antikammmm
    amma güldürdün biziiiii

  38. serenay Says:

    hala sayfa değişmediii.çok yavaş ya böyle zaman geçer mi

  39. günes Says:

    Bu bölüm 3-4 tane Asi-Demir sahnesi olması lazım:) Ama öyle bizim hayalini kurduğumuz türden değil:)
    Neyse umutlarımız tükenmesin:) 59’a saklayalım kendimizi..

  40. antika Says:

    bu lep topbeni cildirtti anca yapabildimordamisiniz bakalim daha

Yorumlar kapatıldı.

