Asi&Demir – 56. bölüm klip

z49c0024a7108f

378 Yanıt to “Asi&Demir – 56. bölüm klip”

  1. karşıyakalı Says:

    esencim h.g biz tanıştıkmı seninle .h.b elanurcum .

  2. hb gözde abla hb kar$iyakali hyr dha tani$ma firsatimiz olmadii senin ismin ne

  3. karşıyakalı Says:

    elanurcum senin gerçek adın elanurmu belkide sen söyledin ben aklımda tutamadım yaşlılğıma ver

  4. karşıyakalı Says:

    ismim hatice .izmirden katılıyorum 50 yaşındayım 3 tane oğlum var.ev hanımıyım

  5. gözde ablaaaaaa günün blogları arasında 2. yazıları arasındada 3. olmuş sitemiz allahım bu günleride görüyomyaaaaaaaaaaaa

  6. karşıyakalı Says:

    fundacım hoşgeldin canım nasılsın

  7. sadece bloglarda 1. oluyoduk ohh bee neyse 2. olmakta iyidir bizi seyredenlere cokk teşekkür ediyimm bakmanız bile yeterlii içerdekilerde varolsunnn..sitemiz sizler olmasa ayakta duramazdıı

  8. hoşbulduk ablacım iyiyim sagolasın sen nasılsın

  9. ben o zamn sana hatice abla demeliyim bnde 17 ya$indayim belçikadan katiliyorum memnun oldum ablacim.. hg fundacim

  10. ayysu Says:

    merhabalr ben gene geldim

  11. karşıyakalı Says:

    ben kalkayım biraz iş yapayım sonra yine gelirim

  12. ayysu Says:

    sana kolay gelsin hatice ablacım

  13. karşıyakalı Says:

    tabi tatlım ben hepinizin ablasıyım

  14. ela_nur Says:

    yaaaaaaaaaaaa üfffffffffffffffffffffffff işlerim çok kusura bakmayın cevap veremiyorum kusura bakmayın canlarım

  15. YasamakGzLden ALinti..

    Demir, 58 de de Asyanın kendi kızı olduğunu öğrenemiyor.

    Ve Haydar Ne Yazikki Tekrar BizLerLe oLacak.. Demir Babasini Suriyeden Geri GetiReCek..

  16. kolay gelsin hatice abla snra görü$ürüz

  17. karşıyakalı Says:

    sağol aysucum teşekkür ederim seninde gerçek adın aysumutam öyrenemedimyaşlılık işte

  18. edis12 tarafından gönderildi

    demir net olarak asyanın kendi kızı olduğunu 59.bölümde öğrenicek
    asıl bomba 60 da patlıycak
    58.bölüm 57.bölüme göre biraz sönük geçebilir
    59 ve 60 süper olacak
    kadir özdal diziye gelmiyo yalan habermiş
    ve dizimiz 69.bölümde FİNAL YAPIYO ….

  19. offff yaaa niye daha ögrenemiyor kizi oldunu.. demirin $üphelenmesi bile yanli$ bnce hemen emin olmasi lazim kendi kizi olduguna..

  20. dizimiz bitmesin seneye yine devam etsin noluuuurr bitmemesi içn bi$eyler yapamazmiyizz yaaaa 😦

  21. tüyolar için te$ekkürler fundaciim.. neyse benim gitmem lazim hadi görü$ürüz canlarim bye

  22. ela_nur Says:

    Ay çok sevindim sitemize haırlı olsun fundam yorumalr konusunda bütün bloglarda 3 . olmuşuz bu çeneyle az bile olmuşuz bence 1. liği hakediyoruz

  23. hemen size yeni moda tüyo sayfası acıyım yeni ilk defa sitede ilk..

  24. mrhb ark….giremedim dünden beriii eee ben yokken neler yaptınızzzzz…
    bu arada klipte süperrrrrrrrrrrrrrr…..

  25. ela_nur Says:

    ben çıkmak zorundayım görüşürüz

  26. millet nerdesiniz özledim haaaaaaaaaaa

  27. konuşamadık ama görüşürüz ele nur BY…….

Yorumlar kapatıldı.

