Asi 58.bölüm tüyoları

glitteryourway12a16b34

balksz7m

223 Yanıt to “Asi 58.bölüm tüyoları”

  1. derslerini aksatma ama tamammı derslerine çalış öyle gel yanımıza sizlerin geleceği çok önemli biz hep burdayız burda olacağız ama herkes üzerine düşen görevi yapmalı dimi hayatta senin şuanki ilk görevin okulun ve derslerin bunu biliyorsun zaten benimkide laf olsun 😀

  2. zEhRa Says:

    ceren sn kaç yaşındasın bakem

  3. dışarı çıkmam lazım ela nur abla daha sonra grş kusura bakma senden hiç ayrılmak istemiyorum ama napacaksınnnnn.sende zaten gidiyormuşsun tutmayayım.GRŞ.ÖPTÜMMMMMM.İYİAKŞAMLAR SANAAAA.

  4. canım ben,melis ,funda sitede yazarlık yapıyoruz yani bazı yetkilerimiz var paşam sağolsun paşam gencer oluyor ben ona paşam derim 😀 o bizim adminimiz biliyorsun bizlerede nacizane sayafa açma vb şeyler yapmak için yetki verdi bizde elimden geleni yapıyoruz canım gülen suratı
    yazı ile yazmam lazım 😀
    iki nokta üst üste yap birde büyük D harfi yap işte böyle gülüyosun 😀

  5. ZEHRA YORUMUNU YENİ GİTMEM LAZIM AMA BEN 16 YAŞINDAYIMMM.BİRAZDAN GELİRİMM.BEKLEYİNNNNNNNNNNNN

  6. SAĞOLLL ELE NUR ABLA.GRŞŞŞ

  7. zEhRa Says:

    ablacım burdamısın

  8. zEhRa Says:

    ceren burdamısın

  9. zEhRa Says:

    ok cicişşşşşşşş

  10. tamam canım benimde son 10 dakikam toparlanayım bütün site ahalisi
    tüm sevdiklerim yarın görüşmek üzere hepinizi kocamannnnnnn öpüyorum
    gündüz yorumunu okuyup telaşlanan bacılarım olabilir merak etmeyin haaa paşamda merak edebilir 😀 ben yine herzamanki gibi bir anda coştum kötü oldum şimdi iyiyim merak etmeyin kimsenin aklı kalmasın bende
    hadi ben kaçtım eyvallah

  11. zEhRa Says:

    cnmmmmmmmmınnnnnn içiiiiii ela ablacımmmmmmmmm byyyyyyyyyyy seni çok seven bir site ahalisinin olduğunu bil byyyyyyyyyyyy

  12. canım benim tatlı zehram bende sizleri çok seviyorum çok öpüyorum güzelim iyi akşamlar

  13. zEhRa Says:

    cnm bn çıkmak zorundayımm bn kendimi anlatimm adım zehra bnd 16 yaşındayım büyük bir muraTuba cıyım (ama yakında dönebilir murat burçinci olabilirim :() snr ceza yı aşırı seviyorum sagopa kajmer miş o kim beeaaa ceza nın ayağının tozu ceza yı çok seviyorum bide selim gülgörem hemşerin olmasından dolayı kıvanç tatlıtuğ bn adanalıytım nys byyyyy

  14. haaaa unutuyordum özet sayfasını yoruma açtım bu sayfada yazmakta zorlanınca geçersiniz artık kalbim kadar temiz sayfaya 😀
    tekrar iyi akşamlar

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/03/18/asi-58-bolum-ozeti/#respond

  15. seda Says:

    ben adanadan yazıyorum asi dizisine bayılıyorum önemli sahneleri telefonuma çekip izliyorum ben güz< sancısını sinemada izledim çok güzel bir film asinin 58 . bölümünü merak ve sevinçle bekliyorum saygılarımla…… görüşürüz

  16. seda Says:

    acaba 58. 59. ve 60. bölümlerde ne olacak

  17. tutku Says:

    59. bölümde diziye yeni bir erkek oyuncu giriyormuş.

  18. tutku Says:

    Alıntı:
    Demir Asi ve Asya ile karşılaştıktan sonra bir süre daha kalmaya karar veriyor. Malum araştırma için…
    Asya dayısıyla tanışıyor İkisi çok iyi anlaşıyorlar.
    Demir ve Namık araştırmalara başlıyor.Demir, İhsan ile konuşuyor ve sonrasında geldiği yere dönmeye karar veriyor.
    Kerim,Defne’nin hayatından çıkacağa pek benzemiyor.
    Demir babasını görmeye gidiyor.
    Ve sabun töreni için hazırlıklar başlıyor…

  19. tutku Says:

    ve bisena dan

    Demir: Asya benim kızım mı?
    Asi: Sen delirmişsin!

  20. tutku Says:

    Asya’nın babasını denizde bilmesi TESADÜF değil….

    ve

    Asi ile Demir 3 sene sonra,tekrar, konuşmak için karşı karşıya gelirler…

  21. tutku Says:

    bmail’den ALINTI

    Yoluna git Demir boşuna zaman kaybediyorsun…
    Burada seninle ilgili bir şey yok

Yorumlar kapatıldı.

