Asi&Demir-Nostalji

z49c1fa96eb950cicek41

485 Yanıt to “Asi&Demir-Nostalji”

  1. NAZ Says:

    En karizmatik Dağhan seçildi

    KANAL D’nin internet sitesi http://www.kanald.com.tr‘nin düzenlediği ‘en karizmatik dizi oyuncusu’ anketi tamamlandı.

    Toplam 19 milyon 347 bin 499 adet oy verilen anket sonuçlarına göre, Kanal D’nin sevilen gençlik dizisi “Kavak Yelleri”nin başrol oyuncusu Dağhan Külegeç 5 milyon 515 bin 218 oyla birinci seçildi. Ankette, Kanal D’nin bir diğer başarılı dizisi “Aşk-ı Memnu”nun yakışıklı oyuncusu Kıvanç Tatlıtuğ ise 4 milyon 662 bin 665 oy alarak ikinci sırada kaldı. Üçüncülüğü ise, 3 milyon 759 bin 098 oyla “Binbir Gece” dizisinin sevilen oyuncusu Halit Ergenç yakaladı. “Annem” dizisinin ünlü oyuncusu Talat Bulut, 1 milyon 863 bin 914 oyla dördüncü olurken, “Asi” dizisinin yakışıklı oyuncusu Murat Yıldırım da, 1 milyon 421 bin 378 oy aldı.

  2. asi günü ohhhhhhhhhhhhhhh beeeeeeee sonunda geldi cattııııııııııııııı

    gözde cicişşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

    inşllah dün maçtaki performansını bugün asidede gösterirsinnnnnnnn..

    hadi bejkliyorum neymişş haberinn??????????

  3. GÖZDE ABLA YA BEKLEDİM BEKLEDİM GİDİYORUM NEYSE BEN GELİNCE SÖYLERSİN EBKLE BENİ ASİ BEKLE BENİ BEKLEEEEEEEEEEE GELİNBCE YAZARSIN 😀 MERAKLIYIMDIR BEN GELİNCE YAZ OLURMU……

  4. 1 SAATE BURDAYIM 😀

  5. cemre Says:

    selam milllet nasilsniz nazcim tüyolar icn tesekkürler demeki asi demirin pesine gitmis iyi sevindim bak eyer böyle ise asi gelinimize haksiszilik etmisim ama tabi daha erken bakalim nasil gitmis vede ne olmusda yine diyemmeis neyse artik bugün ögrenecegiz hayirlsii gözdem iyi cok sevindim sabaha güzel uyanmana ne raslanti bende bu sabah cok güzel birs sekilde uyandim bacim funda gi nereye gittin emel nerde onuda göremedim kac gündür meliste yok duyguda yok nereye gitti bunlar insan bir haber birakir arada

  6. cemre Says:

    alooo kimse yokmu gelinde bir kac cene calalim

  7. cemre Says:

    fundaaa hanim 1 saatiniz doldu ama yoksunuz su dakikaya kadar

  8. geldimmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  9. ahahahaaaahahahahahah
    muhahahahahahahhahaha
    zuhahahahahahahhahaha
    puhahahahhahahahahahah
    😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

  10. cemre Says:

    bugün genc kardesimizin kizkardesinin dogum günü dogum gününü kutluyorm ve saglikli uzun hayirli ömürler diliyorum

  11. cemre Says:

    fundaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cok dakiksin ablammmmmmmmmmmmmmmmmm h.g nasilsin minik sercem iyimsin

  12. emellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
    gencccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
    sezennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    kardeşlerimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    özledimmmmmmmm sizleriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  13. iyiki dogmuşş kardeşimin kardeşi……

  14. asi demir asya meralimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  15. cemre Says:

    funda emel nerde haberin varmi ariyormsun ablam ben genccin ailesinin yanina gittigini biliyorum o yüzden yok ortalrda

  16. cemre Says:

    evet fundam asi demir asya 😀 😀 😀 😀 😀

  17. ben geldimde su gözde cicişşşş macta heyecan yapmamış 3 2 yenildigimiz halde birde 2 0 ken 3 gol yedigimiz haldeee nasıl üzülmezz stres yapmaz….

    gününü güzel yapan sey neydi???????

    a gazeteleri unuttum hani ben magazinci olmuştyummmm

  18. cemre Says:

    fudan emeli tl aradinmi ablam

  19. ablacım arayım dedim ama şebekem yokkkkkkk
    bende merak etytim kazanımı..
    😦 neyse başka yere gidecem oradan denerimmm

  20. cemre Says:

    evet ama gözde yok ortalarda merak ettim simdi o durmaz bir ce yapardi ne olduki iyimi acaba

  21. cemre Says:

    dur funda ben simdi bri arayayim bekle ablam

  22. gözdeyi sevindiren sey neydi cok yakında wordpresste bende hep cok yakında diyom geris,i gelmiyor

    emel nerelere gitti cokk yakında wordpresste

    gencin esrarengiz kayıbının nedeni neydi cokk yakındaa dannnn

    ama genc bana gidecem demediki gece msnde önceki gün allah allah benmi görmedim..

  23. cemre Says:

    emele konusuyorum

  24. emelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  25. gencccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

  26. şokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    emelin soyadının dizimizdeki cok sevdigimiz karakterin soyadıı bu karakter kimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm cok yakında
    dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  27. cemre Says:

    gence ben sormustum eve ne zaman eve gidiyorsun oda demisti dün icin demisti msn konustugumuzda

  28. nerdymiş sor ne diyor neden gelmemişşşş?????????????*
    yoksa enişte pcyimi bozmuşş 😦

  29. cemre Says:

    sordummmmmmmmmm bende biliyorumm

  30. 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

  31. alooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

  32. cemre Says:

    fundam emelimin bir kac gündür isi varmsi gelemiyormus ama belki bu aksam gelcekmis

  33. bayanlar baylar buyrun burdan devam edin bende yemekten sonra geliyorum

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/03/20/asidemir-gozlerin/

  34. karşıyakalı Says:

    ben geldim kimler var sesime ses verin bacılar

  35. karşıyakalı Says:

    meralcim ,fundacım merhaba

Yorumlar kapatıldı.

