Asi 58.bölüm

elif9em0

avatar_2794

124 Yanıt to “Asi 58.bölüm”

  1. serenay Says:

    ayyyyyyy assyacım ne de güzelll konuşuyoo peltek peltek

  2. emel Says:

    funda bende ero d izledim diziyi frgmanı görmedim ablası bişeyler yap çatlıcam 🙂

  3. serenay Says:

    ayy ewet ama büyük bir ihtimalle demir asite biraz kızarrr

  4. cemre Says:

    iyi aksamlar herkeseeeeee

  5. serenay Says:

    asideki güzellik ne öyle canımmm

  6. zEhRa Says:

    asyta ile aslanınkonuşmalarına bittim sn bizim ev kadarsın zaten okumuştum tuyo bölümünden çok gzldi

  7. serenay Says:

    iiiyi akşamlar cemre hg

  8. serenay Says:

    nasılsınnn dizinin etkisinden kurtulabildin mii

  9. emel Says:

    saol ayla izledim görmeşmiştim izledim

  10. emel Says:

    şimdi ben çıkıyom sonra gelmeye çalışırım hepinizi öptüm

  11. Sana da merhaba güneş hatırlarsanız ilk altın sühaylaya çıkmıştı gelenek olarak yiğenine verdi atsın diye daha sonra altın asiye çıktı asi de atsın diye kardeşi aslana verdi altını at diye artık ağa ihsan beyin oğlu aslan

  12. günes Says:

    yeni sayfa acildi buyrunnn

  13. günes Says:

    evet öyle olmustu hülyacimmm

    meralim hosgeldinn

  14. serenay Says:

    iiişallah sesli fragmanıda verirlerrr

  15. cemre Says:

    h. b. serenaycim cok güzel bir bölümdü bana görede cok duygusaldi ben bittim bazi sahnelerde heleki asyanin babasini agzindan düsürmemesi vede asinin bunu nasil kaldiridigi birde ziya kizini kucagina alirken ben orda bttim resmen asyam canim kuzum benim tatlim seninde baban var biryelrde dedim bekle baban sana gelecek her ne kadar engellerde konulsa baban seni akliyla bulacak edim ay cok duygusaldi konussruken bile yutkunuyorum

  16. yeni sayfaya ı geçiyoruz

  17. davetmi bekliyorsunuz gecsenize yaaaaaaaaaaa

  18. cemre Says:

    birde daha mantikli yalan bula bilirlerdi demire yuh dedim olumrmu böyle bir yalan demire bir an icin kizdim inandi diye ama demir dedigim gibi akilli cocuk inanamazdi vede inamamdi hiseleri onu dogru yola götürdü

  19. meral bacaklarını kırmaya geliyom gec su yeni sayfaya

  20. zEhRa Says:

    eeeeeeeeeee yani sayfa nerde

  21. agzımın içinde ya link attımyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Yorumlar kapatıldı.

