Asi 59.bölüm fragmanı

358 Yanıt to “Asi 59.bölüm fragmanı”

  1. kızlar çıkmam lazım acil istek varda ne zaman gelirim bilmiyorum ama geleceğimm tmm…öptümmm bayyy,bayb sanada bayyy…

  2. HOŞÇAKALIN..tesadüf zaten çıkıyormuşunuz ama yine gelin olur mu bay.grş

  3. ablallarınnnnnnnnnnnnnnnn gülüüüüüüüüüüüüüüüüüü

    meral mesaj attı koş gel siteye allahımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyy nasıl bir duygu buuuuuuuuuuuuu
    ikil sude ve gözde gecen akılıma gelmişti sude hamile işnsallah gözdede olur diye allahım allahımmmmmmmm

    asyammmm geliyorrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    teyzesi kurban olsunnn tebrilk ederim ablacımmmmmmmmmmm

    ayyyyyyyyyyyyyyy heyecan bastı nasıl bir duygu bu allahım yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    tarifi yok sanki ben hamileyimm 😀 o derece sevindim ha allahımm cokk mutluyum yine teyze oluyorum

  4. ben hesapladım 8 haftalıkmış yaniiiiiiiiiiiii asya geliyo ayyyyyyy bak bak ufaklık sesimizi duydu sen demiştinya asya koyacam annemi cpok bekletmeyim demiştir..insallahhhhhhhhhhh tıpa tıp asyaya benzerr yerim onuu allahım su 9 ayı su gibi gecir yarabbi 😀 😀

  5. tabi öncelikle saglıklı sıhhati eli ayagı düz olsun ne olursa olsun…. 😀 ha demir ha asya ayyyyyyyyyyy allahım allahımm cok mutluyummm

Yorumlar kapatıldı.

%d blogcu bunu beğendi: