Asi&Demir-Gözlerin

z49c342485de4c1

1092

273 Yanıt to “Asi&Demir-Gözlerin”

  1. serenay Says:

    oradamısınızzzzzzzzzzzzzzzz

  2. serenay Says:

    byeee cerennnnnn

  3. zEhRa Says:

    ooooooooo bir barajımız var sanırsınız cennet

  4. serenay Says:

    ben lise 1 e gidiyommm anad.lisesi

  5. zEhRa Says:

    serenay adana ya gelirsen görüşelim

  6. zEhRa Says:

    serenayyyyyyyyyyyyy

  7. zEhRa Says:

    pffffffffff zilli nerdesin

  8. serenay Says:

    bu sene anad.lisesni kazandımmm

  9. serenay Says:

    tamam cnm görüşürüzzzzz

  10. serenay Says:

    ben buradayımm xehra

  11. serenay Says:

    sen nerdesinn

  12. serenay Says:

    heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  13. serenay Says:

    ordamısınnnn

  14. serenay Says:

    zehhhraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaa

  15. zEhRa Says:

    ohhhhhh

  16. serenay Says:

    erdesin yavvv ben gidiyom hepinizze selamlar asiden hemen sonra buradayımmmmm byee

  17. zEhRa Says:

    serenayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  18. ben geldim ama gidiyorumda,herkeze iyi seyiler demeye geldim asi başlamadan halletmem gerken şeyler var belki asi bittkten sonra gelirim ama kesin değil…herkeze iyi akşamlar ve iyi seyirler umarım güzel bir bölüm olur..hadi byyyyyyyyyy

  19. HOŞÇAKALINN

  20. günes Says:

    gözdem kilip coook güzelll hani KIZIM ICIN yollamisin
    gercekten harikaa bir kilipp anca bakabildim
    cok tesekür ederim
    hazirlayaninda ellerine saglik
    herkeze iyi seyirler dilerimm

  21. günes Says:

    fundaaaaaaaaaaaaaa ablacimmm
    geliyormusun reklam arasiiiiiiiii

Yorumlar kapatıldı.

