Bir ömürlük sevdanın,bir gecelik ateşin külü asya.

492 Yanıt to “Bir ömürlük sevdanın,bir gecelik ateşin külü asya.”

  1. beren Says:

    eeeeee aşkolsun ben sana ne diyodum hep unutunmu sitenin daha doğrusu sitelerin mns kraliçesi

  2. ah bu guzuda pek cekmişş sonra almış bavulunu kaçmışş 😀

  3. cemre Says:

    ay canim gel dogru kapiya geldin aslinda ben tekmeyi vurdum onlara kimissiki onalar 😀 😀 😀 😀 dimi gii berrak,funda

  4. antalyadann canımm ben senle karsılastıkmı derken nereden sende hamza zedelerdenmisin ama ben seni radyoda görmedim..

  5. beren Says:

    kim zede ayyyyyyyyy yok bizden olsa olsa zade olur o bizi ancak başına zade yapar hhhahhah

  6. meralımm bak ne yazdınn :Dzuhahaha e daha daha nasılsınızzzzzzzzzz

  7. cemre Says:

    ben hamza zedemi yoksa hamza benim zedemmi bilemiyecegim ama bende ordaydim ama radyoya hir katilmadim zaten sitede cekilmiyoduk radyoyada girmsem adresimi bulup beni imha ederlerdi kesin 😀 😀 😀 😀

  8. beren Says:

    funda sen nasılsın cnm

  9. evet canım basta cok iyiydiler sonra gruplastılar ne bilim bi söz söyle bin laf işit halae geldi aman alın basınıza calın dedim 😀

  10. cemre Says:

    iyyiz fundam sen nasilsin iyimsin bu genc nerde bir bilgin varmi cocuk yastitgi cok rahat birtürlü gelemedi 😀 😀 : D

  11. beren Says:

    ayrıca kızlar radyo nersi

  12. iyiym canım nasıl olayım aynı heheheh

  13. vet abla öle oldu galibae

  14. cemre Says:

    evet aynen nurcum bende sonradan fark ettim guruplasma vardi sonra onlara cete lakabini verdim ciktim ama onlara epey bir zaman konusacakalri bir malzeme biraktim yoksa artik ne konusacakalrini bilmiyordular

  15. ben geldimmmmmmmm

  16. tuba büyüküstün biz radyo diye bi yer vardı 3 4 ay önceydi
    4 aydır pc bozuktuu ..canlarım kızlar durmuyor ben sonra gene gelirim öptüm sizi tanıstıgımada sevindimmmm

  17. beren Says:

    kız meral ben sana demedimi ben arizayımdır bak ben geldim bide bakmışızki intikam nijaları dadansın siteye hahahahah

  18. nur gitmeseydinnnnnnn

  19. byyyyyyyy guzummm kendine iyi bakkk nurumu öp küçük kuzunuda öpp özledimm onlarıı fundaaaaaaaa dedigi hala kulaklarımda veledin 😀

  20. cemre Says:

    hahahahahahahahahhahahahahahahahah kesin berrakcimmmmm ahahahahahahahah cerencim h.g ablam nasilsin iymsin

  21. beren Says:

    hg cerennnnnnn ben berennnnnn ayyyyy uym bakkkk hahahaha

  22. kimse varmı..yaa zaten dün giremedim…sadece öğlen girdim sonrada girememiştimm.özledim sizleri

  23. hg cerennnnnnnnnnnnnnnnn
    ay onun bir yaramaz kızı varr allahımm 😀 canavarrr bana kamerada bi hareketler cekiyor 😀 sen delimisinn siz delimisiniz 😀

  24. cemre Says:

    tmm nurcum güle güle her zaman bekleriz seninle tansitigima memnun oldum demek bir biz degilmsisiz bak kurban

  25. h.b. mrb iyiyim cemre ablam sen nasılsınn.mrb beren senden naber..ve funda ablam nasıl gidiyor…
    bu arada klibe bayıldım gerçekten..şarkıda 1 numara şarkımdır..çok güzel seçim..

  26. heheheheeh ben radyodan bu gacı gittikten sonra ayrıldımmm onu cok özlemiştimm bak gözdemin cocugu nur getirdi 😀

  27. cemre Says:

    allah bagilasin nurcum cocukalrinida fundaaaaaaaaaaa emel niye gelmedi peki siteye msn köselerinde ne dedi kodu yapiyorsunuz

  28. burdamısınızzzzzzzzz

  29. damadım hastaymış doktora gitcek sonra gelir aşkımm

  30. cemre Says:

    evet sorma fundacim asyamiz bize ne süprizlerle geldi 😀 😀 😀 iyiym cerencim ne olsun surda cene caliyoruz

  31. yaaaaaa site çok yavaşş.yeni sayfa açabilirmisin funda abla

  32. cemre Says:

    hmmmmmmm kiz nasil kaynana olcaksin kop iyi et damadini senin sefkatli kollarina ihtiyaci vardir

  33. bu arada gözde ablamlada konuşamadık nasılmış nasıl gidiyormuş bebişli günlerrrr

  34. hallediyomm durunn

  35. sağol funda ablaaa

  36. size sağlam bir tüyo yazayım aklıma gelmişken…
    altın kazana atılmıyor demir eski sabun törenini hatılamış.
    5 sene önceki tören..
    demir eskiyi hatırlıyor…
    yani altın kazana atılmıyor..
    sağlam tüyoymuş
    ALINTI……….

  37. cemre Says:

    berrakim sesin kesildi bacim yine kücük afacan bri seylermi yapti

  38. cemre Says:

    tessekkürler cerencim e ablasi okul nasil gidiyor

  39. birde dna testini süheyla yaptırıyorya..asyanın eli kesilecekmiş bir yerde süheylada görecekmiş..
    sonra asyanın kanıyla demirin saç telini alıp dna testi yaaptıracakmışşş.
    ALINTI.

  40. bişey değil ablam…bugün okul marotunu devam ediyor..işte..valla sağlık konusunu çok seviyorumm..bu yüzden okulumuda zaten puanım anadolu
    lisesine yetiyordu ama sağlık lisesini istedim..burdaki konular çok hoşuma gidiyorrr…ilerde inşallah işleri büyütüp doktor olucam..yani üniversite tıp bölümü cereahi üzerineee

Bir Cevap Yazın

