yeni nesilin leyla&mecnunu

thumb_asi_39_4

414 Yanıt to “yeni nesilin leyla&mecnunu”

  1. emelim hoş geldinnnnnnnnnnnnnnn

  2. cemre Says:

    bu sayfa delirti beni neden gec ilerliyor funda el at genccin isi var herhalde

  3. sevim Says:

    aylam canim benim neden yamuk mamuk yazmaya basladin.hayirdir
    🙂

  4. genc acacktı ne hallerde bu ne yapıyo allahım allahım yaaa

  5. günes Says:

    ben bu saate kadar gelmessem bilin ki uyumusumm
    ama herzaman cara bilirsiniz
    beklemeyen birsey olursaaaa

  6. emel Says:

    h.b. ee daha daha nasılssız

  7. cemre Says:

    öylemiiiiii aylam sagol bacim bakmazmiyim asi denince sular durur amaaaaaaaaaaaaaa ya biti 😦 😦 😦 😦 😦 😦

  8. abla ben cagıramam merali bulmama lazım 😀

  9. günes Says:

    sevimimmm benimde uyku saatim geldideeeee 🙂

  10. sevim Says:

    aylam nasil meralim bakmaz tekrarina.sen de simdiden yerini hazirlar demi bacim
    🙂

  11. cemre Says:

    e sevimim tl haber cikmadi dimi bacim

  12. günes Says:

    istersen sanada veririm teli

Bir Cevap Yazın

