Asi&Demir&Asya – Beklemeyenin kuzusu olmaz

381 Yanıt to “Asi&Demir&Asya – Beklemeyenin kuzusu olmaz”

  1. sevim Says:

    yine geldim.fundam biz bekleriz ablasi acele yok
    :).nede olsa asi bizi cooooookkkk sabirli yapti
    🙂

  2. cemre Says:

    eeeeeeeeeeeeeeee daha daha

  3. videoyu izliyom arkadasım sagolsunn burdan ona kucak dolusu öpücükler muk muk muk

  4. sevim Says:

    ha ha ha ha ha ha ha .emelim gecmis olsun benden sanami gecti hahahahahahahahaha.htice ablam sanada hayirli geceler tatli rüyalar.

  5. cemre Says:

    peki bizim yazdiklarimiz nereye gidiyor

  6. emel Says:

    yaaa ne oldu şimdi neden yazılarım gitmiyo deli oldum heee

  7. cemre Says:

    hatice abla iyi geceler aeo öptüm senide kib byeeeeeeeeeeee

  8. emel Says:

    ii geceler hatica abla allah rahatlık versin

  9. cemre Says:

    evet sevim simdide bize gecti bacim

  10. bekleyinn looooo bekleyinnnnnnnnnnnnnnnn

  11. cemre Says:

    fundaaaa süprizini yapana kadar bilmece sor bari

  12. cemre Says:

    bu arada genccin sesi kesildi nereye gitti

  13. bıyrın 🙂

  14. cemre Says:

    sesiniz niye cikmiyor bakayim

  15. cemre Says:

    e kimse konusmuyacakmi bakin benim gözlerim isimaya basliyor

  16. emel Says:

    ben burayımama yazım geç gidiyo yaaaaaaa

  17. cemre Says:

    hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm anladimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  18. sevim Says:

    canlarim ben cikiyorum malum saatim geldi.hepinizi cok öptüm.hayirli geceler.byee

  19. emel Says:

    bide yaza bilsem çok şey yazcamda işte hep eksik yazıyom

  20. cemre Says:

    tmm sevimim bacim senide cok öptüm iyi geceelr sana aeo kib byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  21. emel Says:

    evet bacım güzllik uykuna yat hayırlı geceler allah rahlık versin sevimmim

  22. funda nerye kayboldu yaaaaaaa

  23. emel Says:

    kimler kaldı sitede say baştannnnnnn:)

  24. emel Says:

    ben bilmiyom funda nerde düştü netten galibaa

  25. cemre Says:

    bilsem funda nereye gitti

  26. fundaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  27. neyse o zaman fundanın yarım bıraktığı işi ben tamamlıyım bari.

  28. hayatımda o kadar dizi izledim bu kadar güzelini görmedim harika ayrıca arkadaşlar filmin sonunda malesef asi ölüyomuş demirde asyayla ist gidiomuş

Bir Cevap Yazın

