Asi&Demir&Asya – Kızım için

bebek04

483 Yanıt to “Asi&Demir&Asya – Kızım için”

  1. gıtcem ama yaaa.markete falan.işim var benim süper eglendım saol valla. 😀 yapalım bunu sık sık.

  2. serenay Says:

    ne zaman ben gelsem kimseler yokkk ama nerdesinizz

  3. serenay Says:

    nasılsın cerennn duygu hele şükr birileri varmış yaaa

  4. serenay Says:

    özet ne zaman çıkarrr bileniniz varmı

  5. serenay Says:

    cerennnnnn duyguuu ordamısınızzz heyyyyyyy

  6. ayysu Says:

    serenay hoşgeldin canım

  7. serenay Says:

    hşbulduk aysu seninle tanıştık mı biz tanışmadıysakta merhaba ben serenay

  8. havlunu sevsinler keriz
    biz bu lafları yemeyiz
    böyle devam edersende
    kapı dışarı etmesinide biliriz 🙂

  9. neyse benimde işim var sonra devam ederiz. görüşürük.byyyy

  10. ayysu Says:

    merhaba canım daha tanışmadık bende ayşegül

  11. ayysu Says:

    ablacım yoruldun artık dimi 🙂

  12. serenay Says:

    sende kendini tanıtsana ayysu

  13. serenay Says:

    kaç yaşındasın ayşegül nerelisin

  14. sitemize bir ay doğdu
    birde etrafa çiçek seren
    serenay diğe bir kardeşim oldu
    sabırsızlıkla özeti bekleyen

  15. zEhRa Says:

    ohhhhhh marketede gittim tamamen rahatım

  16. serenay Says:

    özet ne zaman çıkarrr ya bileniniz var mııı

  17. serenay Says:

    sağol genç yaaa

  18. serenay Says:

    nasılsın gençç ;zehra

  19. zEhRa Says:

    iim cnm yrna çıkar

  20. serenay Says:

    genç sen nerden yazıon böle manileri süperrr

  21. ayysu Says:

    ist 33 yaşındayım canım

  22. serenay Says:

    üfff ya yrn mı çok var dahahaha

  23. serenay Says:

    ooo sen benden büyüksün sana abla diyeyim ayşegül abla

  24. nerden olacak kendim uyduruyom 🙂
    ben iyiyim sen nasılsın kardeşim?

  25. serenay Says:

    zehra ordamısınnn

  26. serenay Says:

    bende iiyim gençç öle işte uğraşıyozzz

  27. serenay Says:

    neyse ben çıkmak zorundayım belki yine gelirimm hepinize kucak dolusu sevgiler byeee

  28. zEhRa Says:

    burdayım cnm msn de konuşuyodum bi arkiyle hee serenay msn ni ekledim girersen konuşuruz

  29. zEhRa Says:

    ok ciciş byyy

  30. zEhRa Says:

    ablacım burdamısın genco burdamısın

Bir Cevap Yazın

