Asi 59 Bölüm Özeti

asi-guzela9206c

Aşıkların kavgası aşkın çocuğu için…

Asya’nın kendi kızı olduğundan gittikçe şüphelenen Demir, gerçeği Asi’den duymak için baskı yapacaktır. Asi’nin inkar etmekten başka çaresi yoktur. Asi ve Demir’in her karşılaşması fırtınalar yaratır. Tartışmalar geçmiş hesaplaşmasına dönüşür. İkisinin de hem aşkı hem öfkesi dinmemiştir. Asi, Demir’in kendine yaklaşmasına izin vermez. Buna rağmen Asya ile Demir arasında gelişen arkadaşlığa engel olamaz. Gün geçtikçe Asya Demir’i sevmektedir. Bir koyunun doğumda Asi, Demir ve Asya bir araya gelir. Asya’nın başına gelen küçük bir kaza sırrın ortaya çıkmasına neden olacaktır.

İhsan Bey ve Neriman, Asya’yı vermemekte kararlıdır. Süheyla ve İhsan, iki eski aşık Asya nedeniyle karşı karşıya gelir. Demir gerçeği Asi’den öğrenmeye çalışırken Süheyla eline geçen fırsatı değerlendirir ve Asya’nın kan örneğiyle DNA testi yaptırır. Bu testin sonucu Demir’in eline geçebilecek midir?

424 Yanıt to “Asi 59 Bölüm Özeti”

  1. emel Says:

    bizdemi yatalım funda bu saaten sonra kimse gelmez heraldeeeeeeeeeeeee

  2. abbov msn kapandı gıııııııııııııııııııııııı

  3. emel Says:

    bende yatayım artık hepinizi çok çok öpüyom site ahalisi kendinize ii bakın hayırlı gecelerrrrrr
    günaydın gözdem canım bacım seni çoık özledim bi ara gündüz gelmeye çalışcam byyyyyyyyyy

  4. __________*hdl*________*hdl* __________
    _____*hdl*___*hdl*____*hdl*___ *hdl*_____
    ___*hdl*______*hdl*_*hdl*___ ____*hdl*___
    __*hdl*__________*hdl*__________*hdl*__
    __*hdl*________________________*hdl*__
    ___*hdl*_____________________*hdl*___
    ____*hdl*____________________* hdl*____a______*hdl*________________*hdl*______
    ________*hdl*____________*hdl*________
    __________*hdl*________*hdl*__________
    _____*hdl*___*hdl*____*hdl*___*hdl*_____
    _ __*hdl*______*hdl*_*hdl*_______*hdl*___
    __*hdl*__________*hdl*______ ____*hdl*__
    __*hdl*________________________*hdl*__
    ___*hdl*______________ ________*hdl*___
    ____*hdl*______ ____ _________*hdl*____
    ______*hdl*________________*hdl*______
    ________*hdl*____________*hdl*________
    __________*hdl*________*hdl*__________
    ____________*hdl*____*hdl*___________?
    ______________*hdl*_*hdl____________?
    _________________*hdl

    günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    sogan ve cücügüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü

  5. ela_nur Says:

    günaydınnnnnnnnnnnnn buyrun kapılar açık çayda hazır buyrun gelin size sıcak simitte aldım guzularım afiyet bal şeker olsun

    yorumlara şöyle bir göz attımdaaa bazı arkadaşların özellikle gececilerin olmadığını farkettim neyse sayfayı tam bir okuyayım ön yargılı olmuyayım dimi inşallah ben yanlış gördüm bana müsade yazdıklaırnızı okuyorum burdayım ama

  6. ela_nur Says:

    evet bitridim yorumları emel bacım bende seni çok özleidm canım inşallah gündüz karşılaşırız
    ya yaprak dökümümü kimin eli kimin cebindemi herneyse dün az biraz bakayım dedim sırf asinin fragmanı çıkar reklam arasında diye ay yalvardım resmen ne olur reklam girsin diye siz nasıl tahammül ediyorsunuz vallahi saygı duyuyorum yani resmen saçmalık sözde aile dizisi hatta eşim bile dediki akşam canım çok haklısın asinin yanından geçemez başka diziler dedi tam bir aile dizisi dedi bende heralde canım dedim yani adamı sonunda asi fan yapmayı başardım cuma günleri ben bir odada o başka odada izliyo asiyi gelsin ratınglerrrrrrrrrr 😀 😀 😀

  7. ayysu Says:

    günaydın gözde

  8. suruclu Says:

    günaydın elanur ablacım bende çoktan bıraktım yaprak dökümünü doğru kim kiminle beli değil tv de bişey yoktu bi bakim dedim pişman oldum öyle kızları düşmanıma dilemem öyle evlatlar olmaz olsun gençlerimize kötü örnek oluyorlar neyse örf ve adetlerimize en uygun dizi tabiki asi ailece oturup izleyebiliyorsun elanur abla süpersin demek eşinide asici yaptın bravo yerim ben seni ay bugün ablam geliyor o ve bebişle ilgilenmem lazım canım ona bugün kızım için klibini izletirecem kendine iyi bak papatya prenses öptüm

  9. ela_nur Says:

    günaydın tekrar kimse varmı kaçırdımmı sizi ??????????

  10. ela_nur Says:

    😦 😦 😦 neyse bende işlerime bakayım bari görüşürüz

  11. ayysu Says:

    gözdeeeeeeeeeeeeeeeeee aylanın yardımına ihtiyacı var siteye giremiyomuş

  12. ela_nur Says:

    hemen bakıyorum

  13. ayysu Says:

    gözdecim önceki sayfadaymış yeni sayfaya giremiyomuş

  14. canım benim sayfamda görülmediği için ben müdehale edemiyorum ben baıcm senin yorumlarını görüyorum senin için sayfa açıcam az belke kuşum olurmu

  15. asi’yi çok seviyorum hadda en çok asyayı seviyorum

  16. NAZ Says:

    BEN DERSLERDEN DOLAYI bi asiyi izliom valla ama yaprak dökümünün sonuna baktım dün ali rıza amcam leylayı gördü bu adam
    bu kadar acıya nası dayanıyo aile dizisi olmaktan cıktı 3. sezon cıvıdı valla asiim baska yaa

  17. karşıyakalı Says:

    günaydın arkadaşlar .herkese sağlık ve bol kazanç diliyorum.

  18. tugce Says:

    Yha sizi süper. Artık ortaya çıksın asyanın demirin kızı olduquda bisde sevineLim ama demirle asi bir araya gelsin.. MutLu son olsun.. Büyük bi zevkle cumayı bekliorumm.. Süper olcaq herkese sevgilerr.. MuraTußa

  19. Gerçekten çok güzel bir dizi. Özellikle Asya adındaki o kçük kız çok tatlı

  20. pınar Says:

    asi çok güzel

  21. su Says:

    BEN ASİ İLE DEMİRİ ÇOK SEVİYORUM … LÜTFEN BARIŞSINLAR YAAAAAAAAAAA.
    TÜM BÖLÜMLERİNİ HİÇ KAÇIRMADAN İZLİYORUMMMM..
    ASİ VE DEMİR İ ÖÜYORUMMMMMMM…
    TUBA BÜYÜKÜSTÜN HARİKA BİRİ ..
    ÇOK GÜZEL VE ÇO İYİ OYUNCU…
    VE ÇOK SAMMMİMİ
    ÖPĞÜYORUMMMMMMMMMMM

  22. bu asya çok tatlı ya aynı annesi asi ve demir birbirine çok yakışıyorlar demir çok yakışıklı bayılıyorum sana ccccaaannnnıııımmm:):):)

Bir Cevap Yazın

