Demir&Asya – Aşk herşeye değer

Hazırlayan: Melis

332 Yanıt to “Demir&Asya – Aşk herşeye değer”

  1. günes Says:

    nedennn görmüyonuzzzzz

  2. günes Says:

    neyse kimse yardim edemiyorrr
    yarin belki sayfa acilir ozaman görüsürüzzzzz
    iyi gecelerr

  3. günes Says:

    günaydinnnnnnnnnnnnnn

    yaaa ben halaaaa özet sayfasina yazamiyorummmm
    birr allahin kulu yok beni görüpp yardim etsinn

  4. günes Says:

    inanilcak gibi deyill
    kizmaya basliyorummm
    sizler simdi öbür tarafta ne güzel mabbet ediyorsunuzdurrr

  5. günes Says:

    allah askinaaaaa
    gözdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem
    sen bari görrrrr be bacimmm

  6. günes Says:

    ayseeeeeeee
    gözdeeeeeeeee

  7. günes Says:

    olmuyorrr ama böyleeeeeee
    özetten cikin gelin buraya beni birakmayin yanniz
    ben gelemiyorum siz gelinnn

  8. günes Says:

    hehehehehe bakin burasi daha dolmamis dolana kadar idare ederizz
    hadiiiii

  9. günes Says:

    daha 300 hadiii ama gelinn bekliyorummm

  10. günes Says:

    gözdeeeeeeeeee bi gözzz at be bacimmmm

  11. günes Says:

    sesssssssssss verinnn

  12. günes Says:

    aysem gülüm sen gelllllll nerdesinizz yahuuuuu

  13. günes Says:

    uffff görmüyorsunuzz
    beni görmüyorsunuzzz

  14. ayysu Says:

    ben geldim de gözde daha gelmedimi

  15. ayysu Says:

    yukarıda gözdenin attığı link var ordanda mı giremedin ben denedim açılıyo

  16. günes Says:

    aysem olmuyor dün geceden beri delirimmmm

  17. ayysu Says:

    gözde yeni sayfa açıyo merak etme

  18. günes Says:

    ohhh melissss hosgeldinnnnnnn

  19. ben yaptim iyi eyirler

  20. günes Says:

    tamam ozaman o ulur insallah
    allah razi olsun sizlerdenn

  21. hosbulduk ablalarim nasilsiniz ?

  22. ayysu Says:

    melis canım sana zahme bu link yeni açılan sayfaya at buraya kimse gelmiyo

  23. günes Says:

    gercektennn
    tamam durun ben bakayim ok

  24. tmm abla

  25. günes Says:

    annem annem olanmii

  26. burdan devam edin bacım sana sayfa açtım ben müdehale edemedim canım funda melis editör oldukları için onlar her sayfaya müdehale edebiliyorlar ben sadece kendi açtığım sayfayı idare edebiliyorum ama zorlanma diye sayfa açtım

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/03/26/asidemir-tesadufen/#respond

  27. yok abla yare gidem ( fundanin sarkisi) 🙂

  28. günes Says:

    melisss cooook güzel olmusssss
    bide yazmisin ya wordpress ailesi icin coooook mutlu oldumm
    ellerine saglikk canim

  29. günes Says:

    yaaaa dünkü sayfaya baktimda meral hic aksam ugramamis
    meral nerde iyimi neden gelmemis herzaman ugrardii

  30. günes Says:

    isiniz cikti heraldeee
    neysee ben buralardayimm bakarim geneee

Bir Cevap Yazın

