Asi 60.bölüm fragmanı

172 Yanıt to “Asi 60.bölüm fragmanı”

  1. asi merve Says:

    SLM NAZCIM CNM BENÇIKIODUM SEN GELDİN AYNI ANDA REYTİGLERİ GETİRMİSİZ BACIM AMA SEN BİRAZ GEÇ GİTRDİN BENDEN

  2. NAZ Says:

    merve getirmiş görmedim

  3. NAZ Says:

    bende cıkıom hoscakal

  4. asi merve Says:

    NESE NAZCIM BEN ÇIKIOM CNM KİB KUSURA BAKMA BNM CANIM ÇOK SIKKIN KLAVYEDİ HARFLER BİRBİRİNE GİRİO GRSRZ CNMM

  5. asi merve Says:

    OLSUN CNM NE OLCAK

  6. yuhhhhhhhhhhhhhhh bu neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  7. herkese slmlar

  8. cemre Says:

    slm

  9. yha reytingler çok kötü düşmüş geçen haftayla kıyaslarsak hemde bayğı düşmüş

  10. meralim gedim canım yemek yiyim geliyom :D10 dk

  11. nazın reytingimi dogru merveninkim aloo

  12. bende bilmiorum ama iki reytingte çok kötü

  13. geldimmmmmmmmmmmmmm

  14. ben bu reytinglerden emin degilim reyting sayfasında reytingler cıkmamışş daha bekeleyelim derimm çünki 2 reytingde cok farklı

  15. KADRİYE Says:

    Fragmanda atladığımız bri şey var bence ; DNA testinde saptanamamıştır yazıyor bence.Dikattle bakın. Bence SÜheyla hanım yanlış saç teli aldı. Demir bu bölümde kızı olduğunu tam öğrenemiyecek. Son sahnelerde Asiyi sıkıştıracak ve oda kaçıcak…..

  16. ekin Says:

    merhabalar,ben ekin fatma.sete gitmek istiyorum adanada oturuyorum.acaba hangi günler çekim yapıyorlar bir de sete nasıl gidebilirim? bilgi verirseniz sevinirim.hafta sonu çekim var mı acaba benim hafta içi tamamen dolu da bilgi verebilecek biri var mı? şimdiden teşekkürler

  17. hülya Says:

    bence dna testi yanlış olamaz öyle bişe olsa demir çeker gider kalması için tek neden asya su an dna testi de kesin bi sonuç bence böyle bişe yapmazlar saçmalık artık öğrenmeli bence uzattılar

  18. seda Says:

    ben bu dizinin hastasıyım ya çok iyi gidiyor ama demirin yaptığı hareketler hoşuma gitmiyor neyse baybay canlarım
    ben adanadan seda

  19. ela Says:

    ya bende bu dizinin hayranıyım benide aranıza alın

Bir Yanıt Bırakın

