Asi&Demir

1512adini_sen_koy_5

WORDPRESS AiLEME
bir ılık sonbaharin güneşinde
hayatimin ilerliyen sahnelerinde
geldiniz icime nese icinde
sevgi kervanimin bas köşelerinde
sırlarımızla,hüzünlerimizle,sevinclerimizle
özlestik ,kenetlendik birbirimize
bacimmmm,kardesimmm derken olduk aile
sevicleriniz baharim oldu doldu bu kalbime
üzüntüleriniz kisim oldu indi bu yüregime
tek bir yürek olduk her odanin bir kösesinde
geceler ,günler şahit oldu sevgimize
kelimeler anlamsız kaldi size olan sevgime
arkadaslığın tanımını buldum sizlerde
özlemini çektigim bacılığın tadını gördüm sizlerde
bacılarımın bacısı ,kardeslerimin ablası oldum bu alemde
barebar oluruz inşallah ilerliyen günlerde
hasretinizle yanar bu gönlüm şu gurbet elllerde
bir gün giderse bu can bendende
hatirlayin beni yüreğinizin bir köşesinde
sizi cok seven meralinizin yüreği hep sizlerle

Yazan = Cemrem

248 Yanıt to “Asi&Demir”

  1. SLm herkese

    GENC EVDEYMIS PAZAR GUNU GELICEK !!!!!!!!!!!!!

  2. ela_nur Says:

    hg meliscim canım bu arada kimse geri saymadı
    asiye son 4 saatttt 35 dakika

  3. ela_nur Says:

    benim işler yine yoğunlaştı ben kaçar haber getirdiğin için sağol meliscim görüşürüz inşallah birdaha gelebilirim eğer gelemezsem herkese iyi seyirler
    unutmayın hepiniz saat tam 20:00 de ekranın başında olun öpüldünüzzzzzzzzz

  4. guzularımmm asiniz geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  5. evdemiymişş kim dedi ne zaman dedi nerde dediiii nedenm gitmişş

  6. vay alahsız vayy nedendememeişş gideceginnn

  7. serenay Says:

    slm nasılsınız

  8. serenay Says:

    heyyy kimler var bana bir slm attın arkadaşlarrrrr!!!!!
    şşşşşşşşşşşşşşşşşşşiiiiitt

  9. serenay Says:

    aloooooooooooooooooooooooo

  10. serenay Says:

    anlaşılan kimse yk ben de çıkayım bari hadi byee

  11. zEhRa Says:

    slmmmmmmmmmmmm

  12. zEhRa Says:

    pffffffff kimse yokmu beaaaa

  13. tubacı Says:

    ohh oh sınavlarım bitti artık rahatımm 😀 😀 ee kimler var bakalım umarım zehra gitmemişsindir

  14. tubacı Says:

    ee kimse yok bnde çıkıom kib görüşürüs

  15. zEhRa Says:

    mervem uyucaktı yoruldu bnd yoruldum sınavlarım bitti rahatım mervemmm tatlı rüyalar

  16. zEhRa Says:

    offffffffffffffffffffffffff

  17. serenay Says:

    slm yine ben geldim. şimdi kimseler var mı barii

  18. serenay Says:

    heyy zehra ordamısın

  19. serenay Says:

    bari sen ol cnm yaaa

  20. zEhRa Says:

    kossssssssskoca sitede bi tek bnmi varımmmmm beeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaa

  21. serenay Says:

    bari sen olsaydın zehraaa

  22. zEhRa Says:

    burdayımmm serenayy msn ye gel orda konuşalım

  23. line Says:

    merhaba.

  24. zEhRa Says:

    offffffffff kimse yokmu yaffff

  25. günes Says:

    fundaaaaaaaaaaa ben geledimmmmmm
    herkeze selammmm

  26. günes Says:

    gözdemm hakliydi erken basladiiii

  27. asi merve Says:

    slm asi başladı ama reklam var şimdi

  28. karşıyakalı Says:

    merhabalar. reklama girdi.çok heyecanlı ya.

  29. günes Says:

    ahhhh bu kuzuuu cok akilli masallah
    yerim ben onuuu

  30. karşıyakalı Says:

    aylacım iyi akşamlar.

  31. asi merve Says:

    ee kimse yokmuu

  32. günes Says:

    bizde dahaaa yok reklamm

  33. karşıyakalı Says:

    asi merve iyi akşamlar .

  34. asi merve Says:

    kimseee yokmuuuuuu aylam nerdesin ya fundam siz asi başlayımca burda olıdunuz nerdesinizzzzzzzz

  35. karşıyakalı Says:

    sitede başka kimler var göremiyorum.

  36. günes Says:

    yuhhhhh asiiiiiiii

  37. asi merve Says:

    ii akşmlar karşıyakalı ii yalnız deilmişim de asi başlıoo

  38. asi merve Says:

    nese asi başladı reklem girince burdayımmm 😀

  39. günes Says:

    dede ve asyaaa

  40. günes Says:

    rekkklammmmm

  41. günes Says:

    hebinize iyi aksamlarrr

  42. günes Says:

    hatice ablammm
    mervemmm
    zehrammm
    serenayyy
    tubaciii
    hebiniz hosgeldinizzzz

  43. asi merve Says:

    reklam girdi ben geldim kimler war bakimm

  44. suruclu Says:

  45. suruclu Says:

Bir Yanıt Bırakın

