Asi 59 Bölüm Ratıng

asksrr

ILK 100 PROGRAM /HEDEF KITLE : AB

27 MART 2009 CUMA
NO PROGRAM ADI KANAL RATING (%) SHARE (%)
1 UGUR DUNDAR”LA STAR HABER STAR 12,55% 33,33%
2 YEMEKTEYIZ-PT SHOW 11,74% 26,96%
3 ASI KAND 10,50% 24,51%
4 ADANALI ATV 9,85% 22,25%
5 GUNUN OLAYI STAR 8,31% 24,52%
6 YEMEKTEYIZ (BASLIYOR)-PT SHOW 8,13% 18,48%
7 M.ALI BIRAND”LA KANAL D ANA HABER KAND 6,97% 19,78%
8 ASK YAKAR KAND 6,39% 15,70%
9 YEMEKTEYIZ SHOW 5,71% 20,80%
646 Yanıt to “Asi 59 Bölüm Ratıng”

  1. karşıyakalı Says:

    merhaba gözdecim .hayırlı sabahlar .hayırlı işler canım .nasılsın

  2. karşıyakalı Says:

    çalışan arkadaşlarımıza ALLAH kolaylıklar varsin .herkese bol kazançlar .

  3. karşıyakalı Says:

    sitemiz bu gün tenha kimsecikler yok .

  4. karşıyakalı Says:

    bacılarım yok.minik kuşlar yok.genç kardeşim yok. gözde bacımında işleri var doğal olarak ben koca sitede yalnız kaldım.

  5. karşıyakalı Says:

    asi mervede bir daha gelemiyecekmiş.sebebini anlamdım .belki özel bir konudur .güle güle gitsin sağlıkla mutlulukla .

  6. Günaydın ablalarım

  7. ben ilknur nasılsınızzz galiba herkezin işi var

  8. karşıyakalı Says:

    günaydın ilknurcum.iyiyiz sen nasılsın .h.g.

  9. naz Says:

    günaydın herkese

  10. zEhRa Says:

    günaydın

  11. zEhRa Says:

    asi merve seni çok özlicez byyy

  12. şeker Says:

    ben asinin reytinglerine bakerken sizin sohbetleerinizi gördüm ve bende sizin ailenize katılmak istitorum girdiğim yerde yorum ilet diye bir bölüm var oradan yazıyorum üyelik şartmı lütfen sorularımı yanıtlarmısınız

  13. ablalarım gece ayrıldım aranızdan birşey demeden cıkmak zorunda kaldım abiş pcde işleri vardı onla ugrastı bende uyumusum kalmışımm bogazım sızlıyor hasat olmuşum nasıl hertarafım sızım sızım dökülüyor

    gözdem ablamm biz digerrr partilere kötü söz söylemedikki sadece kardeşce yasayacagımız ülkeyi kendi emellerine alet edenlere tepki gösterdik hayatımm ad vermiyoruz kim yapıyorsa ona.. neyse eee millet nerdesiniz

  14. mervem hayatımm seni çok özliyecem hayatımmm kendine cok iyi bak..sen nerde olursan ol her zaman kalbimdesin baharım gitti 6 7 aydır yokk hala kalbimde sende hep kalbimde kalacaksın hayatım kendi çok iyi bak bebegimm hayatta başarılar diliyorumm.

  15. gece kankam gelmiş kacırmısım sezennnnnnnnnnnnnnnnnnnn seni çok seviyorum bebişim kankamm herseyim

  16. zeynep& Says:

    ALINTIDIR!

    RUMUZU BİLİNEN TÜYOLAR

    Neslihan17’den ALINTI
    I.
    En önemlisi de Tuba’yı finale kadar ANNE olarak göreceğiz. Asi de tam bir anne izleyeceğiz.

    II.
    Asi’yle Demir çocuk savaşı içine girecek. Yani Demir, Asya’yı Asi’den almak isteyecek ama olay davaya, mahkemeye filan varır mı? bilmiyorum. Çünkü Demir burda da “dengesizliğini” gösterecek ve birden bire bu isteğinden vazgeçeçek..(Birkaç bölüm sıkıntılı yani)

    Geri kalan tüm bölümlerde Demir, Asi’yi ve Asya’yı kazanma çabası içine girecek. Ancak Asi, Demir’i sadece Asya’nın babası olarak benimseyecek. İçinde yanıp tutuşan bir aşk olmasına rağmen, Demir’le “gerçekten” birlikte olmak istemeyecek..(Neslihan17’nin “İŞTE BU” sunun altında bu yatıyor )

    Onun dışında..Demir’in, Asya’nın kızı olduğunu öğrendikten sonra kızıyla güzel sahneleri olacak…Babayla kızını izleyeceğiz yani…

    Senaristlerin, Defne – Kerim ve Zafer üçlüsü hakkında düşündükleri pek iç açıcı değil. Umarım düşündüklerini uygulamaya koymazlar.

    Not: Tüm bunları okurken, senaryonun değişebileceği ihtimalini unutmayın. Çünkü bunlar kalan bölümlerin özeti gibi

    III.
    Kaldı ki, “kalan bölümlerde aşk olmayacak, birleşme olmayacak” demedim. “Asi, Demir’i süründürecek de” demedim “Asi’nin Demir’i affetmesi bu kez zor olacak” dedim. Asi’nin “gerçekten” istememesine gelirsek…Kendisini defalarca ortada bırakmış bir adama tekrar inanması, güvenmesi zor olacak elbette..”Bir geleceklerinin olmadığını düşünecek” dedim. “Demir’e olan aşkı bitti veya bitecek” demedim. Bunu böyle yorumlarsanız sevinirim.

    RUMUZU BİLİNMEYEN TÜYOLAR

    ALINTIDIR
    I.
    demir net olarak asyanın kendi kızı olduğunu 59.bölümde öğrenicek
    asıl bomba 60 da patlıycak
    58.bölüm 57.bölüme göre biraz sönük geçebilir
    59 ve 60 süper olacak
    kadir özdal diziye gelmiyo yalan habermiş
    ve dizimiz 69.bölümde FİNAL YAPIYO
    ***
    ALINTI (simgem tarafından alıntılandı)

    Idil’ den alinti (saglam Tüyo)

    repliği kısa yazacağım ama 60.bölümün başlarından

    Asi:burayı terkedeceğini söledin bana, yani en ufak bir umut ışığı yakmadın bizim için

    Demire Söylüyor bunu
    ***
    ALINTI (simgem tarafından alıntılandı)

    bendende size 60.bölümden bir replik
    asi demire söylüyo bunu

    asi: gerceği benden duymak istiyordun o zaman dinle demir: beş yıl önce gene böle bi zarf açmıştım, sonucu görünce dünyalar benim olmuştu.
    ***
    ALINTI (asi prenses tarafından alıntılandı)

    demir asyanın kendi kızı olduğunu öğrendikten sonra asyayı asiden almaya çalışacak ama asi buna izin vermeyecek bundan dolayı aralarında bir savaş başlayacak ama bu savaş pekte fazla sürmeyecek çünkü demir belirli bir zamandan sonra bu isteğinden vazgeçecek.
    ***
    ALINTI (canom tarafından alıntılandı)

    Demir asi den özür dileyecek,
    melek in onu suçlayan mektubuna
    inanarak antakyayı terk ettiği için,
    bana ucunu gösterdiğin zarf asya ile ilgiliydi
    değilmi diyecek.

    ***
    ALINTI (asi prenses tarafından alıntılandı)

    Antakyada oturan bir arkadşımdan aldım haberi sabundaki altın gene asiye çıkacakmış ve asiyle demir barışacaklarmış tekrar evleneceklermiş dizi mutlu sonla asiyle demirin evlendigi sahnede final olacakmış…..
    ***
    ALINTI (Çekim tüyosu)

    evet sete ilk gittiğimde 60 .bölümü çekiyorlardı ….galiba tubamın üstünde yine dizlerinin üstüne kadar uzanan bi mont vardı ……. kavga ediyolardı….. ay aynı sahneyi 3 kez çektiler ………yani benim gördüğüm …. birinde setten bi adam (tolga diye seslendiklerini duydum ama olmayada bilir ) ”kıvırma kıvırma ”dedi muratta patlattı kahkahayı ….diğerinde ahmet bey böldü… cevdet mercan yoktu gittiğimde ahmet katıksız vardı……

    ……hatta ahmet beyle konuşma fırsatım bile oldu nasıl memnunmusunuz diye sordu bende çok güzel gidiyo ama demirin asya yı hemn öğrenmesini istiyoruz dedimm …güldü öğrendi sayılır zaten bak bi bölüm kaldı dedi..
    bende ya nufus kağıdı ne olucak demir asyayı nufusuna alıcakmı dedim o kadar sölemiyim zormu olucak barışmaları dedim… güldü…baya zor dedi
    ***
    Hepsi alıntıdır!

  17. B
    İ
    R
    D
    E
    R
    İ
    M
    M
    M
    M
    M
    M
    M
    M
    M
    M
    M
    M
    M
    M
    M
    DE HAYDİ NERDESİN BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    BAK BUGÜN PAZARTESİ HALA YOKSUN 😦

    GÖZLERİMİZ SİTENİN YOLLARINDA KALDI

  18. zeynep& Says:

    asi asyayı demirden uzaklaştırmak için başka bi yere kaçırıo veya kaçırmaya çalışıo,
    yani bizi manyak bölümler beklio inşallah
    asi kaçırmasına rağmen hala kalbinde demir var

    ——————————————————————————–

  19. zeynep& Says:

    Asi ve Asya bu bölüm Antakya’yı terk ediyorlar arkadaşlar..( daha doğrusu kaçıyorlar..) Suriyeye..

  20. zeynep& Says:

    ALINTI!!!

    İdiş’ ten alıntıdır…

    Herkesinde tahmin ettiği gibi arkadaşlar asi asyayı alıp zaferinde yardımıyla suriyeye götürüyor kızınıı

    Neslihan17’Den alıntıdır…

    Daha önce yazmıştım. Demir, Asya’yı Asi’den almak isteyecek demiştim. Davadır, mahkemedir vs. bu işlere kadar gitmez belki ama bunu düşünecek olması bile yeter. Asi’nin Asya’yla birlikte kaçması bu sebepten…
    Ben boşuna demiyorum. Asi’nin annelik damarına basmayın diye…

  21. zeynep& Says:

    O kadar körsün..Beni o kadar tanımıyosunki hala bu çoçuğun babası kim diye sorabiliyosun ?

    (kimin dediğini sanırım söylememe gerek yok
    ——————————————————————————–
    -Benim yüzümden Asya’yı cezalandırmaya hakkın yoktu Asi..Sen babasız büyümek ne demek bilmiyorsun ama; ben biliyorum…

  22. zeynep& Says:

    Demir, Asya’yı öğrendikten sonra kızı için avukatla görüşmeye gidecek.Asi’de bunu öğrenecek.
    yaşamakgüzel88 den alıntı

    ——————————————————————————–

  23. merhabalar.zorlu bir seçim günüydü dün.bende katılıyorum gözdeme.burası yeri değil.kim geliyosa başımıza hayırlı olsun.tüyoya bende inanmadım valla.mutlu sonla bitecek demiştim size.gelinlikçiden öğrendimm.hadi öpüyorum sizlerii sonra gelirimmm yineee

  24. HOŞ GELDİNİZ HOŞ GİTTİNİZZ

  25. zeynep& Says:

    alinti
    Sete giden bir arkadaşın Murat,Tuba ile diziye dair konuşmaları;
    murat dizi ile ilgili çok süpriz gelişmeler var dedi izleyin görün dedi bende asiyle beraber olcakmısınız? dedim murat bilmem dedi tubaya bakarak tuba ben olsam asinin yerinde asla dönmem demire dedi murat yok ya dünden hazır asi dedi tuba gerçekte olsa böyle birşey ben dönmem dedi muratta gerçekte olsa böyle bişey ben öyle bir ikna ederdim ki seni sen dönerdin bana dedi
    fatma: Bence bu zamana kadar ki en uzun Asi-Demir sahnesi var bir partta….Sahilde/59.Bölümün sonu… Ya da bana öyle geldi

    Fragmanteki sahneye:Tırla kaçma son sahne değil ama sona çok çok yakın…
    Asi fragmante demir ile asyayi görüyor ve…
    Fatma:
    Görüyor evet..Hatta yanlarına da gidiyor.

    ———

    asya nezaman ögreniyor demir babasi oldugunu..soruya bu cevab

    Bunu söyleyebilirim sanırım..
    60 da öğrenmiyor
    fatma:
    Yazdıklarım o gecenin sahildeki devamında olan konuşmalardan …
    Tüm kozlarını paylaşacaklar o sahnede..
    Bence bu zamana kadar ki en uzun sahneleri olabilir
    TUBA BÜYÜKÜSTÜNÜN FAN SİTESİNDEN ALINTIDIR….

  26. zeynep& Says:

    TUYOLAR

    bisena’dan
    Demir bir kızı olmasının heyecanını yaşıyor. Asi ve Demir tekrar buluşarak Asya hakkında konuşuyorlar.
    Zafer, Defne’ye resti çekiyor. “Artık bir adım atmalısın”…Defne kararını veriyor.
    Altın hiç umulmadık birine çıkıyor,birazda hile ile…
    Asi’ye yakınlarından biri uyarıda bulunuyor. Bu masum uyarı Asi’yi korkutuyor ve onu bazı ani kararlar almaya itiyor.

    alıntıdır……

  27. zeynep& Says:

    Demir kızım lafına tepkili,

    -Kızımız Asi…Kızımız…

  28. hiç ummadık birine çıkıyo derken kozcuoğlu ailesinden birinemi çıkıo

  29. ben geldimmmmmm……

  30. benim için günaydın sizler için iyi öğlenlerrrrr…

  31. tüyolar güzelmişi işte yani gidişat hakkında bişey biliyoruzz.

  32. 1 saat önce kalktım ama akşamda 3 te yattım…valla sizlere bakem dedeim ama kimse yok anlaşılan valla bende fazla iyi değilim halsizim birazz…..ama sizler şu kardeşinize bir el uzatmıyorsunuz..
    yaaaaa nerdesinizz

  33. anlaşılan kimse yok neyse daha sonra grş…
    zaten biraz dinlensem iyi olacak gelirim ben yine sizde gelinnnn.byyyyyy

  34. funda Says:

    hımmmmm defneye cıksın diye canımsınn yaparmı yapar
    yadaaaaaaa aslan asyaya cıksın diyeee
    yada demirrr asiye cıksın diye olmamı

  35. günes Says:

    canlarimm ben gene kaldim buradaaaa

  36. günes Says:

    asil sayfaya giriyorum ama yorum yazamiyorummm
    fundaaaaaaa yardimmmmmmm

  37. günes Says:

    duyan gören olur insallahhhhhh

  38. günes Says:

    haticeee ablaaaaaa
    nazliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  39. günes Says:

    herkeze günaydinnn
    ben bi bu sayfaya girebiliyorummmm
    ama gören olmamiss beniii
    yaaaa neden hep bana böyle oluyorr anlamiyorumm

  40. günes Says:

    gözdeeeeeeeeeeeeeem ben burdayimmmm

  41. günes Says:

    hadiiii ama biri görsünn

  42. günes Says:

    kurtarin benii buradann

    offf millet bikti artik beni kurtarmayaaaaa

  43. günes Says:

    ben ancaa yeni sayfa acilinca kurtulurummmm
    mecbur bekleyecemmm

  44. ela_nur Says:

    bacım ben görüyorum seni ama sen bu sayfaya yazıyorsun video sayfasının linki tekrar atayım bir yazmayı dene olurmu

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/03/30/asidemir-yemyesil-bir-deniz/#comment-55529

Bir Cevap Yazın

