Asi&Demir-Yemyeşil bir deniz

566 Yanıt to “Asi&Demir-Yemyeşil bir deniz”

  1. senin hobin ne seroşummmm
    aynı zamanda fobinnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  2. serenay Says:

    ya ben sizleri çok sevdim canoşlarrrr

  3. eliş mi zelişmi kızzzzzzzzzz

  4. zEhRa Says:

    bizde seni çok sevdik cnm

  5. biz seni daha çok sevdik….

  6. srenay HOBİLERİN ve FOBİLERİN NE CANOMMM

  7. serenay Says:

    bnm köpek türlerine karşı bir fobim var. hobilerim ise kitab okumak(çok okurum )tv izlemek müzik dinlemek at binmekkkk(özellikle at binmek) seninnnnn????????????????????????????????????????????????

  8. dur şu sınavlar bitsinde bende bi yeni msn kuruyım konuşak kızlarrr

  9. ayysu Says:

    sayfa olarak bilemiyorum canım bi öncekinde olabilir, gözde hayatım işlerle boğuşuyosun galiba 🙂 artık yarın görüşürüz benim çıkmam lazım a.e.o ,şekerler sizede hoş sohbetler byyyyyyyyyyyyy

  10. serenay Says:

    sağolun varolun canoşlarrr

  11. zEhRa Says:

    ikisi zelişte diyen var bak onu unuttum ama çoğunlukla babam filan eliş diyo annem zehranur dio bnmm adım aslında zehranur

  12. cicler zorlanmayın buraya zıplayın ben çıkmak zorundayım sayfayı yoruma açmak için geldim ve kaçıyorum byyyyyyyyy

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/03/31/asidemir-resimler-hayaller/

  13. serenay Says:

    demek elişşş haaaaa iiyimiş

  14. benim fobimde senin gibi köpekler aslında köpekleri severim ama yanlarına yaklaşmam..
    hobilerim ise,kitap okumak senin gibi acayip bir şekilde kitap okurum…tv izlemek.bilgisayara girmek…at bşnmeyi severim ama burda öyle bir imkan fazla yokkk…ve tabiikide sinamaya gitmek..arkadaşlarımla gezmek yada evde sohbet etmek..işte böyleeee…

  15. by gözde ablam.grş

Bir Cevap Yazın

