Asi&Demir-Resimler Hayaller

aysegul6gu4

462 Yanıt to “Asi&Demir-Resimler Hayaller”

  1. günes Says:

    gencer üzülme ablacimm
    biliyordum üzülcegini ama genede söyledimm off yaaa

  2. umudunuzu yitirmeyiin yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ((((GERÇEKLEŞEN HER DİLEGİN ARDINDA UMUT VE CESARET VARDIR)))))

  3. AGEDEŞLERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    COKMU İYİMSERİMMM NE DİYECEM MERVEDE DEMİŞTE KIZMAYIN AMA HANİ YARIN 1 NİSAN YAA CE DEYİP GELİRMİKİİİ

  4. cemre Says:

    fundaaaaaaaaaaaaaaaaaaa msn

  5. cemre Says:

    genc üzülme ablam biz yinede yetirmiyelim umuduzu neyse tmm sen yat aeo kib tekrar seni gördügüme sevindim

  6. günes Says:

    yok fundaaa gelemezzz
    cok yazik ama öyleee

  7. cemre Says:

    funda bende senin gibi nisan 1 sakasimi dedim daha var nisan 1 ama yok dedi bal

  8. iyi geceler

  9. mine Says:

    ben asi dizisini çok beğenip ilgiyle izliyorum ben murat yıldırım a aşığım ve tuba büyüküstün ü beğeniyorum
    dizi çok güzel inşşallah bitmez .murat yıldırım nerde oynarsa onu izler ve hayranıyım

Bir Cevap Yazın

