Asi 60. Bölüm Özeti

1demethuzunblogcupd3

60. Bölüm Özet

Demir gerçeği öğreniyor

Demir, Asya’nın kendi kızı olduğunu öğreniyor. Kızını kaybedeceği endişesine kapılan Asi ise, kızını da alıp kayıplara karışıyor.
Asi, Demir’e gerçeği açıklamak zorunda kalır. Kendisinden, beş yıl boyunca bir kızı olduğu saklanan Demir’in Asi’ye öfkesi büyük olur. Aşıkların kavgası yeniden başlamıştır. Asi, DNA testi sonucuyla Demir’in babalık hakkını kolayca kazanacağını bilir. Mahkeme süreçleriyle kızını yıpratmak istemediğinden Demir’le uzlaşma yoluna gidecektir. Buna rağmen, torun sevincini biraz abartılı yaşayan Demir’in babası Haydar, Asya’ya geçmişin acı hatıralarından bahseder. Farkında olmadan torunu Asya’nın kafasını karıştırır. Asya hayallerinde yaşattığı babasıyla ilgili bir sırrını Demir’le paylaşır. Demir ise Asya’ya babasının yakında geleceği müjdesini verir. Asi ile uzlaşan Demir, yakında kızına kavuşacağı umuduyla yeni evini kızı için düzenler. Kızını kaybedeceği endişesine kapılan Asi, paniğe kapılır ve kızını da alıp kayıplara karışır.
..

513 Yanıt to “Asi 60. Bölüm Özeti”

  1. cemre Says:

    gözdem bacim senide cok öpütmm görüsemedik bugün neyse baska zaman sna bir güzel masaj yaparim 🙂 🙂

  2. sevim Says:

    slm canlarimmmmm ben geldim
    :)oooooooooooo bakiyorumda takim kuruyorsunuz.bakin simdiden söyleyeym ben beyin olurum.paslarim cok güzel.güzelde goller atarim
    :).kisaca alex gibi
    🙂

  3. cemre Says:

    sevim seni cok öpütmmmmmmmmm ama gidiyorum birde bana alexxxxxxxxxxxx deme kötü hatiralarimi hatirlatioyr 🙂 🙂 🙂 🙂 aksam burda olacaksin o kadar byy gralicem

  4. sevim Says:

    ha bak oda olur meralim canim benim.teknik direktörlükte yaparim he he he.dün fatih terime demedigimi birakmadim zaten.hep yanlis oyunculari koydu diye.ya bu arada nasilsiniz canlarim.neler yaptiniz bakalim ben yokken.

  5. sevim Says:

    meralim tamam zaten bene ise gidecem.ama biraz daha vr zamanim.sana hayirli isler bacim.aksama zaten burdayim.dün sinirden gelmedim.ama bu aksam beraberiz
    🙂

  6. sevim Says:

    SANSIMA HERKES CIKMIS IYI BENDE CIKIYORUM O ZAMAN:oglum geldi yemek diye inletiyor heryeri.aksama görüsmek üzere byeeee.

  7. ela_nur Says:

    sevimmmmmmmmmmmmmmmmmm alex mi ????????????????????
    puhaahahahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahaha
    muhahahahahhahahahahhhahahahahahahahahahahahahahahh
    hatttaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    zuhahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahaa
    yok fb nin en iyi oyuncusu guıza lütfen haklızlık etme çocuğa kader vurmuş zaten küçük emrah acılaırn çocuğu hehehehehehehehhehehehehehhehehehe
    😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

    sevim yerim seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  8. ela_nur Says:

    ay sanki benim gelmemi beklediniz çıkmak için neyse bende vedamı edeyim
    herkese iyi akşamlar bol muhabbetler işlerim bitmedi kör olası işler sayfada açamadım bugün
    paşam senden bir ricam var link atsam yüklerimisin bu videoyu suruçlu(nazlı )istedi sabah ben yükleyemedim bi zahmet ablam sana havale ediyorum olurmu

    http://www.timsah.com/Asi-Susma-Yikildi-Duvarlarim/nrQVPrVrPd0/dddddd7GvzS

    hadi ben kaçtım ciciler inşallah yarın görüşürüz herkese iyi akşamlarrrrrrrrrrr

  9. slmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  10. benmi futbol oynayamam 😀 vall mahalleye insem veletler peşime kosuyo gel top oynayalım diye heheheheheeheh hahaha,

    ben alışıgımm küçükken başladım benn futbol oynamaya amcam sagolsun

Bir Yanıt Bırakın

