İyiki dogdun gözde abla iyiki varsın ablam

yaspastayolla2

Hazırlayan: Genç

587 Yanıt to “İyiki dogdun gözde abla iyiki varsın ablam”

  1. line Says:

    üzülme güzelim tatile gidersin sende türkiyeye bol bol. seni efgarlatmak isdemezdim özür dilerim

  2. antika Says:

    genc cagriliyorsun acele et
    genccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
    funda badirirsa karismam

  3. line Says:

    antikacim sen ermisin galiba. kiz funda antika dedi seslen onun antenleri iyi duyar gelir.

  4. antika Says:

    önemli degil line cim ben türkiyeyi cok seviyorum ondan öyle yazdim ben doyamiyorum ama daha cok hasretlik akrabalarima yengemi cok özledim

  5. cemre Says:

    eeee nerde kaldik

  6. antika Says:

    bak gitti gene gelir ama birazdan o hep öyle bakmissin gelmis anlamazsin gitmis tekrar gelmis böyle gider 1 senedir taniyorum fundayi ve gen´c i odur budur ayrilmadik biz site kurdular benide tasidilar buralara iste aile olduk birakip gidemiyoruz birbirimizi

  7. line Says:

    ne tatli antika 5 yasindami en güzel zamaninda. ya benim cocuklarda kedi isdiyor ama ben almak isdemiyorum. onun icin bir sart kosdum okuldan karneyle tesekür getirirlerse alacam. hadi hayirlisi.

  8. antika Says:

    hayirlisi olsun bakalim kaca gidiyor cocuklarin

  9. abla ya bişey deniyodummm

  10. cemre Says:

    linecim sen fundayi tutamassin bir bakarsin burda bir bakarsin alt katta bir bakarsin markette bir parkta yani fril firil gezioyr yakinda bize dogruda gelecek 😀 😀 😀

  11. antika Says:

    ruh ikizim hosgeldin tekrar

  12. line Says:

    ne güzel bir aile olmusunus

  13. asi merve Says:

    gözdemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm hayatımmm dogum günün kutlu olsunn bacılarınn şekeri emin olun şu üçgünn bana bir ömür gibi geldii hemen çıkmak zorundayımm gözdemm içinn kaçtımmm ama birdaha gelecegimi sanmıomm her znm yorumlarınızı okudyodumm sizin her konuştugunuzda burdaydım takiii yorum yeri bititene kdr biliosunuz yorum yazmadan göremionn bir dakine ne yazılmış diee umutsuzkulka ayrılıodumm eminn olun canlarımm gençç abicimmmmmmmmmm cnmm bnmmm bende sizi çok sewiorum öle zor durodumki bnm ilgili yorumları okurken agladım artıkk fundamm bcm sen çok tatlısın espirilerine hep güldümm cnm bnm sitenin neşe kaynagııı yeni gelen arkadaşlar h.g sitenin kıymetini bilinn emin olun isteyerek deil bu şaka yapmayı bende isterdimm bacılarımm sizi çokk sewiorumm ben hep burdayımmm emin olunnn ben gayet ii ama moralimm bozuk sizlerden ayrı oldugum içinn umarımm yanınza birgün gelirimm çok zor geldim buraya çok zor sartlarda yazıorum bu yorumumu ben bahsetmeniz bn çokk sewidirioo kimin yazdıgını hatırlamıom ama biri burdan ayrıldıgma dair biler yazmış kimsenin başına bişe gelmeden knouşması çok kolaay emin olun kimsenin ztn bnm yerimde olmsını istemezdimm nese gözdemm bebegimm seninnn dogum gününü yürekten kuluomm umarım okursuz bunu sizin yorumlarınızı okudukçaa aglıorumm sizden ayrı kalmak kdr tarifsizz anlatılmaz yaşanır ama kimsenin yaşamasıı istemmiorum nese canlarımm sizi çok özledimmm meralim sevimim aylam gözdem genç sitenin diegi fundam nse kaynagımızz gözdemm asyanın annesii antikamm emelimm sizi ve diger wordpress ailsini çok özledimmmmmmm yardımmm edin banaa sizi çokk özledimmmmmmmmmmmmmmmmm

  14. antika Says:

    insaallah gelir fundamiz yaaaaaaaaaaaaaaaa

  15. geldim yaaaaaaaa
    hayırlı geceler

  16. cemre Says:

    genccccccccccccccccccccccccc yine kayiplardasinnnnnnnnnnnn aslinda sabah sana cok isim bulmuslar ama bence en iyi isim KAYIP PRENS olsa daha iyi olacak

  17. canım hg h gittin hatatım f5 e baş yorumları görmek için bizde sni çok seviyozzzzzzzz 😦

  18. cemre Says:

    aa iyi insan lafin üstüne gelirmis h.g kardesim 😀 😀

  19. antika Says:

    asi mervem ne oldu canim benim ben biseyler kacirdim herhalde nereye gidiyorsun seni sokmuyorlarmi artik siteye neler oluyor biri bana anlatsin sok oldum ooooooocfffffffffffffffffffffffffffffffffc

  20. line Says:

    biri 7 öbürüde 4 gidiyor

  21. antika Says:

    asi mervem güle güle kib.aeo.seni hic unutmucaz bundan emin ol canim benim

  22. kardeşim civcivim 😦 😦 seni çok çok seviyoruz hepten gitme nolur.öğle ara ara bir yorum at mümkünse,yani fırsatın olduğu zaman nolur yalvarırım 😦 😦

  23. antika Says:

    seninki okul degistirecek desene yaza isin zor be bacim

  24. cemre Says:

    merveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ablammmmmmmmmmmmmmmmmm
    😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦 😦

  25. antika Says:

    genc bu arada hosgeldin ablacim nasilsin

  26. eee kırk yılın başında bi video yaptım izleyeniniz olmadımı hiç?yani yorum yazan olmadıda 🙂

  27. cemre Says:

    merveeeeeeeeeeee ablammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    .( 😦 😦 😦 😦

  28. antika Says:

    ben izledim vede cok begendim ablacim eline ve emegine saglik

  29. sağol ablam iyiyim alllah şükür.sen nasılsın?laracık nasıl?

  30. antika Says:

    laracik iyi yüzme ögreniyor iki gündürde uykuda yüzüyor artik o kadar stress yaptiki rüyada bile yüzüyor

  31. cemre Says:

    aaaaaaaaaaaa genc tehesüf ederim bugün aksm üstü siteye gelir gelmez edim elerine saglik demkki görmedin beni bak kirildim simdi 😦 😦 😦 ya selam verdin borclu ciktin neber 🙂 🙂

  32. line Says:

    yok okadar deyil. ablasiyla beraber ayni okla gidecekler ondan ratim. büyük kizim gymnasiumda. kücüne göz kulak olur biraz.

  33. bu arada merevm bahsettigin kişi seni tanımıyodu yorumlarını bile okumamıştı seni keyfinden gidiyo sanmışş begenmedigin için yani..yeni oldugu için tanımıyor onun adına ben özür dilerim kafanı takma biz seni seviyoruzzz

Bir Cevap Yazın

