Asi&Demir – Susma,Yıkıldı duvarlarım

486 Yanıt to “Asi&Demir – Susma,Yıkıldı duvarlarım”

  1. karşıyakalı Says:

    genç hiştttttttttttttt dedin geldim .sen gittin .ablam .kızlarda gittiler mi.

  2. aminnnnn

  3. karşıyakalı Says:

    yok tabiki kızmıyom ablam .kızacak bir şey yokki.

  4. iyi o zaman sorun yok 🙂

  5. günes Says:

    burdayim ablaaaaaaa
    hosgeldinn günaydinnnnnn

  6. karşıyakalı Says:

    kızlar msn ye fundanın telefonunu atın sakıncası yoksa bende baş sağlığı dilemek isterim .olurmu

  7. günes Says:

    sanada günaydinn gencerrrrrrrrrr

  8. karşıyakalı Says:

    selam aylacım nasılsın .çocuklar nasıl .

  9. tekrar günaydın ablalarımmm

  10. günes Says:

    sagol ablacim iyiler okuldalarr
    bende kaytariyomm bugünn
    sen neler yapiyorsun

  11. karşıyakalı Says:

    ne yapayım aylacım .kahvaltıdan kalktık. pc baçına geçtim .sizlerle konuşup günüme öyle başlıyım dedim .biraz daha ev işlerim var .onlarıda bu gün bitireyim .hafta sonu yapamıyorum.herkes evde .ancak yemekle upraşıyorum.

  12. cemre Says:

    hatice ablam günaydinn nasilsin iyimsin

  13. günes Says:

    haklisin abla evde olunca coluk cocuk bende yapamiyorummm

  14. karşıyakalı Says:

    burda hava çok güzel .izmirin en güzel zamanı .biraz daha havalar ısınınca etraf çimenler yeşiller sararmaya başlıyor .

  15. suruclu Says:

    herkese günaydın genç çok teşekürler video için fundacımın başı sağolsun canım benim çok işim var sonra görüşürüz

  16. cemre Says:

    sanada günayin nazicim h.g ablam

  17. karşıyakalı Says:

    iyiyim .meralim sen nasılsın .çocuklar nasıl.

  18. karşıyakalı Says:

    sanada günaydın meralcim .

  19. karşıyakalı Says:

    hoşgeldin nazlı
    güle güle nazlı.

  20. ne demek aslanım görevimiz 🙂

    neyse siz takılın ben şimdi çıkmak zorundayım.görüşürük

  21. günes Says:

    günaydin nazlimmm

  22. cemre Says:

    iyiler hatice abla ellerinden öperler hepsi okulda bende bir bakayim dedim sizlere birazdan cikacam disarda islerim var sen nasilsin bitiridnmi islerini

  23. karşıyakalı Says:

    az kaldı canım .bu gün bitiririm.

  24. karşıyakalı Says:

    güle güle genç.

  25. karşıyakalı Says:

    canlarım bende gideyim işlerimi yemeklerimi yapayım saat 8 de asinin karşısında olmam lazım .asi başlayıp bitene kadar ben iptal.hiç kimseyle ilgilenmiyorum .

  26. cemre Says:

    neyse ben cikiyorum sizleri cok öptüm sonra yine gelririm simdilik by

  27. günes Says:

    güle güle ablaaa aksama iyi seyirlerrr

  28. karşıyakalı Says:

    sizleri öptüm .asiden sonra görüşmek üzere.hoşçakalın .

  29. karşıyakalı Says:

    sağol aşkım sanada iyi seyirler.güle güle meralcim .hoşçakal gözdecim .

  30. günes Says:

    güzel sitemmm bende cikiyorummm
    aaksama burdayimmmm
    reklamarasidaaaa
    fundaaaaa geliyorsun dimiii ablacim
    bak uykum var reklam arasi gelde uyumayayimm

  31. kimse kalmadımı yaa beklemdiniz beni yorumlarda bazı düzenlemeler yaptım birde size sayfa açtım geldim ama kimse kalmamış neyse ben linki atiyorum burdan devam edelim lütfennnnnnnnnn

    buyrun bayanlar ve bayyy 😀

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/04/03/asidemir-ucurum-cicegi/#comments

  32. günes Says:

    gözdemm hosca kal iyi seyirlerr
    öglenden sorna giremem kuzular evdeee

  33. güle güle yerim ben o guzuları gelen bu sayfaya geçsin lütfen

    https://asidizisi.wordpress.com/2009/04/03/asidemir-ucurum-cicegi/#comments

  34. gülsüm Says:

    selam arkadaslar
    ben almanyadan katiliyorum yani aranizda yeniyim…

  35. gülsüm Says:

    SELAM

  36. suruclu Says:

Bir Cevap Yazın

