Asi dizisi 61. bölüm fragmanı

515 Yanıt to “Asi dizisi 61. bölüm fragmanı”

  1. VALLA BEN HEM YAZIYORUM HEM ATIYORUM…
    ben suruçlunun dediği gibi.ilimizin pilakasına göre atacam..yani
    57 TANE
    sonra HATAY A GÖRE 31 TANE
    İSTANBUL A GÖRE 34 TANE
    VE EN BÜYÜK VE SON KOD.DÜZCE 81 TANE
    HAYDE…………….

  2. e nasılsını zbakalım bayanlar bende verdim çok çok dünde 100 ü geckin atmıştım sayısını hatırlamıyorum 😀

  3. HADİ MİLLET HIZ..VALLA ŞU ANDA 30 TANE ATABİLDİM DEVAN EDİYORUM….

  4. yav öle yapmayın bende diyom kim bu 1 3 5le cıkan sizin acıgınız ben tamammlıyom bırakın illeri 10la gidinnn

  5. suruclu Says:

    ben iyiyim hatice abla sen nasılsın kızlar hepinize merhaba gitmem lazım çoktandır burdayım anem ısrarla çağırıyor bak yorulmak yok devam görüşürüz arkadaşlar

  6. karşıyakalı Says:

    evet ben 10 ar 10 ar gidiyom.

  7. evet nerdesinizz gözdemmmmmmmm

  8. karşıyakalı Says:

    güle güle nazlı.byy

  9. https://asidizisi.wordpress.com/2009/04/04/asi-60-bolum-ratingleri/#respond

    burdan devam edelim ciciler hadi bakalım zıplayınnnnnnnnnn 😀

  10. SİNOP 57 TAMAMDIR…ŞİMDİ HATAYDA SIRA….
    **************************************

  11. sevim Says:

    ben il mil bakmiyom.10 basip duruyom.gözdem nerdesin bacak kiran bacim benim
    :)nasilsin bebis nasil.bu arda sudeyi bende merak etmeye basladim.sudecim nerelerdesin bacim.umarim hersey yolundadir.bebisin nasil.bir haber ver aloooo de biza rahatlatt.

  12. ya artık demirden nefret ediyoruuum:):)

  13. alooo kurtarın benii yaa admin sayfasına gişriyorum yokk boşş ühüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü

Bir Cevap Yazın

