Asi&Demir-Uçurum Çiçeği

glitteryourway532e8e95

ucurumccegmhtpyv8jx8

359 Yanıt to “Asi&Demir-Uçurum Çiçeği”

  1. iyi aksamlar

    ben bu bolumu hic sevmedim birde fragmanda demir asyayi kaciriyor bi bu eksikti 😦 asi cildirdi sonunda hheehh kizda hakli (bende izlerken cildirdim yani :)) fragmanda gordugumuz gibi demirde cildiriyor 🙂

    kisacasi dizide akli basinda kimse kalmadi 🙂

  2. zEhRa Says:

    kuş bnd açıldı valla bn izledim ama tek anladığım luna parkta dm rin asyayı kaçırması

  3. ya birde bana mi oyle geldi asyanin sesi degisikti galiba !! birde su asinin elbisesini degistirsinler ya nerdeyse 3 bolum ayniydi 🙂

  4. sevim Says:

    ökkesssssssssssssssssssssssssss bu neydi yaaaaaaaa.sanki demir ona sorduda.ha ha ha ha ha ha ha

  5. sümeyra Says:

    sizi büyük tutku ile izliyorum bağlandım başka birşey görmüyorum tuba yı çok seviyorum keşke karşılaşsak bigün oda olur belki

Bir Cevap Yazın

