Asi&Demir&Asya – Ben seni sevdiğimi

183 Yanıt to “Asi&Demir&Asya – Ben seni sevdiğimi”

  1. abla ben bi kahve alıp geliyim uzun sürecek yemene gidiyorum 😀 .D

  2. line Says:

    hihhhhhhh. iyi kurtarmisin, zavali abin hihhhh.
    fundam sen nereden yaziyon canim

  3. sende gitmişsin zaten hade cavvvvvvvvvvvvvvvvvv

  4. nasıl nereden evden 😀 😀 😀 sehirse antalyaa

  5. line Says:

    funda ne isin var yemende, sen en iyisi git suriyeye, bak aside orda demirde hihhh.

  6. line Says:

    antalyami ne güzel yerde kaliyorsun, imrendem vallah.

  7. zuhahah öyle tvde görüldügüne bakmayın rezil yer rezill laza ve konyaaltı varr hesapta geri yerleri yerlerbir aman alsınnnn alma otur yerinde

  8. line Says:

    oralimisin

  9. line Says:

    bir iki kez gemislim var antalyaya tabi tek güzel yarlerini gezdirdi bize arkadaslar kendileri antalyali oluyorlar.

  10. line Says:

    ben zanetim sen isdanbuldan yaziyon, ondan sordum.

  11. line Says:

    ne güzel sizin siten sayesinden, deyisik yerlerde oturan insanlarla yaziyorum, ne mutlu bana.

  12. line Says:

    fundam sen gitin galiba, sana tatli rüyalar canim.

    meralim sanada tatli rüyalar.
    hersey gönünüzce olsun arkadaslar.
    herpinize iyi bir hafda sonu dilerim.

    bende gidip yatayim ozaman by by by

  13. gencccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

  14. iyi geceler sitemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  15. ah ulen genc ahh hep yapıyon bunu yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  16. suruclu Says:

    günaydın herkese arkadaşlar ankette şu anda gerideyiz diğer sitelere mesaj yazdım oy atmaları için sizde oy atmaya devam edin

  17. karşıyakalı Says:

    günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    arkadaşlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

  18. karşıyakalı Says:

    pc başına oturup ara ara oy atıyorum.bakalım ne yapabiliriz.inşallah istediyimiz gibi olur.

  19. cemre Says:

    günaydinlar hepinizi cok öptüm selam vermek istedim bride asi dizisi bugün hotele gitmiyormsu aradim neyse aksam görüsürüz msn mesaj biraktim alin ayla funda genc. okursunuz hatice ablam senide cok öptüm ama cikmalyim aksam eve anca gelecem senide cok öpütm ablam benim nazlicim senide öptüm neyse ben kakactim by

  20. naz Says:

    kavak yelleri uçmus yaa

  21. şeker Says:

    kimse yokmu

  22. gÜNAYDINNN :(:(

  23. ßUGUN BENİM DOGUM GÜNÜM VE KİMSEE YOK SİTEDE SESİMİ DUYAN 😦 😦 😥

  24. karşıyakalı Says:

    ilknurcum doğum günün kutlu olsun .sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum.herşey gönlıünce olsun kuzucukum.öptüm seni .annenede selamlar .byy

  25. ilknurr doğum gününn kutlu olsun nice mutluu yıllaraa 😀

    ama şimdi çıkmam lazım malesef merak etme birazdan gelirler kendine iyi bak

  26. A.S ÇOK TŞK EDERİM

  27. şeker Says:

    merhaba

  28. şeker Says:

    nerdesiniz

  29. MERHABA HOŞGELDİN

Bir Cevap Yazın

