Dogum günün kutlu olsun-İLKNUR

137

527 Yanıt to “Dogum günün kutlu olsun-İLKNUR”

  1. sevim Says:

    ya yine nereye gitttttiiiiiiinnnnnnn.ben yanlizim ben yanlizim yanliziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmmm
    😦

  2. cemre Says:

    sevim bacim yerim seni olur arada türkce bozuklugu nasilsin askim benim

  3. sevim cicişşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

  4. sevim Says:

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee fundada gitmis galiba gencte yokkk.meralde bir ceeeee yapip gitti.anlasilan önemli isleri var bunlarin.o zaman sevim ne yapalim.bilmemyinemi kendi kendime konusacam.öyle gözüküyor sevimim.baksana kimse gelmiyor.himmmmmmmmmmmmmmmmm
    😦

  5. sevim Says:

    aaaaaaaaaaa geldiler.yasasin sesime geldiler.ben yeri siziiiiiii canlarimmmm.

  6. yarın gidiyordunmu gittinmi yarın olsun gidecek bu ayakta uyuyor 😀

  7. cemre Says:

    ay bacim benim ben seni yalniz birakirmiyim

  8. sevim Says:

    iyiyim meralim yarinin biraz stresi var.o kadar.bir bitse cok rahatlayacam.sizler nasilsiniz.sakani okudum.,yorumumu yukariya yaptim bacim.sen neker yaptin bugün.

  9. cemre Says:

    sevim heyecandan uykumu tutmadi bacim ama seni anlyiorum abnda öyle olmustu

  10. sevim Says:

    birakmazsiniz biliyorum.isiniz varsa halledin ben burda kendime takilirim artikin
    :(.gidiyormusunuzzzzzzzzzz
    :(sakaydiiiiiii

  11. sevim Says:

    aynen meralim.yatamiyom.burda biraz rahatladim.inanin.

  12. cemre Says:

    dimi bacim aslinda hic öyle birsey yoktu aklimda taki gözde sanki muratimi gördün diyene kadar benim kafa dank etti evet murattttttttttttttttttttttttttttttttttttttt 🙂 🙂 🙂 🙂 sagolsun onlarda yuttu 🙂 🙂 🙂

  13. sevim Says:

    asimiz kacinci gidiyor.1.oldukmu oylamada.

  14. abla sana bişey olmaz doktorlar strese girsin 😀

  15. sevim Says:

    ama süperdi meralim.ben okuyunca anladim.ama gözde ile funda.ha ha ha ha ha .süpersin ya.hele gözde nasil diyor.benden bahsetmis.ay gülmekten gözümden yaslar geldi valla
    :).gözdem görürsün bacim hemde canli canli

  16. cemre Says:

    neyse bacim onlar sözde bana bunun hesabini soracaklar ama onlar sorana kadar ben 2 hafta yokum gelene kadarda unutulur gider

  17. sevim Says:

    demi yani ben niye strese giriym sanki.amaaaaaa giriyoooooooommmmm
    😦

  18. cemre Says:

    aslinda gözde asyacima dua etsin yoksa uzatacaktim daha aman bacim duymasin yazik yerim onu ben 🙂 🙂

  19. sevim Says:

    sen nye yoksun meralim.annenler geliyor diyemi.arada bir ceeeee yaparsin sen bacim.

  20. sevim Says:

    aslinda evet iyi olurduda meralim.ama asyamiza dua etsin demi
    🙂

  21. ama bunu acısı cok kötü olacakkkkkkkkkkkkkkkkk

  22. cemre Says:

    yok bacim sitres girmene gerek yok yarin bu satte yataginda msisil misil uyuyorsun hatta rüya bile görüyorsun üzülme sen, bak bana tam bu ayin 8 1 senem olacak gecen sene bende bu zamnalr sitresteydim bak 1 yil oldu bile

  23. cemre Says:

    tmm funda acili olsun ben aciyi cok severim

  24. cemre Says:

    ayyyyy bu arada sizleri cok özlüyecemmmmmmmmmmmmmmmmmm ;:( 😦 😦 😦

  25. sevim Says:

    BUNDAN YILLAR EVL YAKINIMA BÖYLE BIR SAKA YAPMISTIM:KENDISI O YILLAR CENGIZ KURTOGLU HAYRANI:TAVERNALARDA SARKI SÖYLÜYOR TABI CENGIZ:onunda ertesi gün dogumgünü.dedim ne istersin dedki cengiz gelsin dogum günüme.o yillardada gat´zetelerde tavernalarin tlf var.dedim dur arayayim.numarayi cevirdim karsima telesekreter cikti.basladim cabuk cabuk konusmaya.inanmadi bana dedi uzat bakayim ses varmi.bende cok hizli uzattim sesi duydu hemen kulagindan cektim.devam etttim konusmaya.dedim cengiz beyi cagirirmisiniz.ama o yakinim yerlerde heyecandan neler yapiyor.tabi cengizle konusuyormus gibi yaptim tlf kapattim.sordu ne dedi cengiz bey diye.bende dedim geliyor yarin senin dogum gününe.inandi.ay dedi ben ne yapsam ne giysem.beni öpmeler alan.ertesi gün aksam saka oldugunu söyledigimdede 1 hafta benimle konusmadi.ama sonra o bana öyle bir saka yaptiki.benimki yaninda sifir kalir.neyse

Bir Yanıt Bırakın

