Asi&Demir – Ara ara

449 Yanıt to “Asi&Demir – Ara ara”

  1. karşıyakalı Says:

    biz goç oluyoz ,sizde guzu.

  2. eee daha daha nassınız helikopter çiçekleri 🙂

  3. karşıyakalı Says:

    tayyip kim.

  4. karşıyakalı Says:

    iyiyiz canım sen .

  5. serenay Says:

    ceren ben evde ancak saat 4te oluyom
    haklısın valla ASİ ile DEMİRe döndük bende seni özledim
    ne zaman gelsem yoksunn
    ama elbette buluşuruz merak etmee

    ben de seni seviyorum
    kimler bakam bana slm atın kimler varmış öğreniyim

  6. benimi özledin 😦

  7. karşıyakalı Says:

    genç yan tarafta yaptığın yönetci kadrosu ve altındaki asinin önceki bölümlerini koyman güzel olmuş .beyendim .ellerine sağlık .

  8. buranın başbakanı kim genc bende cumhur baskanı gül 😀 😀 😀

  9. peki hanginiz asi hanginiz demir 🙂

  10. karşıyakalı Says:

    evet canım seni özledim.sabah buluşamadık.

  11. serenay Says:

    canlarım nasısınız

  12. sağol ablam beyenmene sevindim.bundan sonrada devamını getirebiliriz inşallah 🙂

  13. karşıyakalı Says:

    genç kime diyon .hanginiz asi hanginiz demir .

  14. karşıyakalı Says:

    inşallah canım.

  15. karşıyakalı Says:

    çabuk söyleyin .çaymı .meyvemi.gidip gelcem.

  16. abla sansür var dikkat et lütfennnnnnnnnn 🙂 🙂

  17. Hatice ablacım bana bir zamet meyve olabilirmi senide yorcamda ama kusura bakma 😀

  18. Asi
    Görüntülenme 4265370
    Toplam Oy:8505200

    Kavak Yelleri
    Görüntülenme 4265645
    Toplam Oy:8095620

  19. karşıyakalı Says:

    padon ablam unuttum.ilknurcum sen gel mutfakta ye .

  20. karşıyakalı Says:

    güzel güzel .benimde payım var bunda .

  21. Tamam ablacığım

  22. karşıyakalı Says:

    funda yine gitti.

  23. abavvv burda hava acayip esiyor birde yağmur ,noldu birden şimdi öğle yaaa daha dün güneş kavuruyodu.

  24. MERHABAAAAAAA 😀

    SEVİM ABLACIMMM BUGÜN DUYDUM Kİ, AMELİYAT OLUYORMUŞSUN.ÇOOOK ÇOOK GEÇMİŞ OLSUN.DİLERİM ÇOK BAŞARILI GEÇER AMELİYAT VE SEN YENİDEN BİZİMLE BİRLİKTE OLURSUN EN SAĞLIKLISINDAN.SENİ ÇOOOK SEVİYORUM VE ÖPÜYORUM DUALARIM SENİNLE ABLACIM.

  25. haydaa şimdide net gidip geldi.off ya her yağmur yağdığında böyle olacak neyse aniden çıkarsam bilinki net uçtu

  26. sevim abla için geldim gidiom yine.ders çalışcam.hoşçakalın yarın görüşürüz efem 😀

  27. byy efem kolay gelsin başarılar

  28. arkadaşlar duyduk duymadık demeyin sevim abla 1 saate kadar siteye geliyor.
    durumu çok şükür iyiymiş sadece narkozun etkisi varmış biraz.

  29. ben geldimm

  30. Asi
    Görüntülenme 4325522
    Toplam Oy:8641633

    Kavak Yelleri
    Görüntülenme 4325620
    Toplam Oy:8180226

  31. vay vay tosunoooooooooooooooooo

  32. Soğuk su intihardan vazgeçirdi

    üahahhahahahah muhahahha zuhhahahaha puhahahaha
    hahahahahahahahaahahahhahahahahahahahahahahahaha

    deli işte atıyon madem öl gitsin hay allah seniii kahretmesin hahahahahahahaahhaahahahahahahahahahahahahahahaha

  33. bizde sevdik sevildik.

  34. cemre Says:

    slmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  35. bizde sevdik sevildik.
    neydiki günahımız bir hiç ugruna bu dünyada gariban yetiştirildik.
    neyimiz eksiktiki bir ana birde baba onuda elimizden alsın istemedikki..
    yaz geldi çaglayan sulara akıttık göz yaşlarımızı.
    kış geldi iki parca odunun yanında gönlümüzü
    ısıtmaya calıştık..

    ne güzel yazmışlar yaa 😦

  36. meral,genc,melis,hatice,ilknur msn kaçkınları gelin çabuk müzevirlik yaptım 😀

  37. 10
    9
    8
    7
    6
    5
    4
    3
    2
    1

  38. amnn gelmezseniz gelmeyin cokta fifi
    geldigim gibi gider başladıgım yerde biterimm

  39. cemre Says:

    yo ben msn degilimki slm verdim oglana baktim fundam bu sefer tutramadim bu arada ssenin tl ne alemde funda hanim aciyorum su tl adama iyice bir guicik gittim

  40. ablacım tlf acık hatta konuusyorum 😀

  41. cemre Says:

    e daha daha nasilsniz benden sonra yine ceneler düsmüs galiba henüz yorumlari okumadim bi rgöz gezdirim

  42. karşıyakalı Says:

    ben burdayım da sen nerdesin bacım.

  43. karşıyakalı Says:

    meralcim nasılsın ne var ne yok .

  44. karşıyakalı Says:

    genç sevim bacım gelecek dedi .ona bakıyorum .

  45. cemre Says:

    demek bana saka yaparsiniz heheheh ama ben kül yutmam yutarmiyim ama ne yalan sölüyeyim daha büyük saka bekliyordum neyse yutmadim siranizi saldiniz simdi sira bende size öyle bir saka yapcagimki dudaguniz ucukluyacak

  46. karşıyakalı Says:

    arkadaşlar iyi geceler .hepinizi öptüm .iyi gecelerbyy.

  47. cemre Says:

    genccccccccccccccccc bari burdamsin ses ver

Bir Cevap Yazın

