Asi&Demir – Ağla yaralı kalbim,yanlızlık,aşk-ı memnu

137 Yanıt to “Asi&Demir – Ağla yaralı kalbim,yanlızlık,aşk-ı memnu”

  1. karşıyakalı Says:

    ha aylam

  2. günes Says:

    hmmmm meralim halen yokk

  3. celdummmmmmmmmmm bitti

  4. karşıyakalı Says:

    küçük oğlan arkadaşlarıyla gelmişti .onlara sofra hazırladım .yemeklerini yediler gittiler .şuraya oturdum .mutfak ana baba günü.şimdi kalkayım mutfağı halledeyim .onun için geciktim .

  5. karşıyakalı Says:

    fundacum hoş celdun da .

  6. sizdede amma cene var oh ucuz kurtuldum gec kalsamm 1000 olacakk meral emel genc antika 4lü yok 😀 site ohhhhhhhhh
    yavas
    oglum osman on dönüm bostan yan gel yaslannnnnnnn

  7. karşıyakalı Says:

    eyimisun.

  8. cemre Says:

    slm bekleyin geliyorum kimse ayrilmasin az sonra

  9. ablam git bitir işini gel babanem derki mutfakta nimeti bkeltme şeytan yalar 😀

  10. karşıyakalı Says:

    bacım yan gelip yaslanamam. şimdi gidiyom .mutfakta çok işim var .

  11. sevim Says:

    ya simdi bu yorumlar dogrumu.fundam sen diyon asosa götürüyor demir asyayi.kadriye arkadasimzda diyorki beraber antakyaya dönüyorlar.insallah kadriye arkasimizin tüyosu dogrudur.demir asyayi asiden kacirmaz.karekterine uymaz.sacma olurrrrr.aylam meralim aslinda geldi.msn acik.ama buraya neden gelmedi bilmiyom.acaba isimi var.meraaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllll gel giiiiiiii.birsey yapmayacam sadece yiyecemhe he he
    :).emeli cabuk cikmissin.seni cok öptüm bacim.tatli rüyalar.gidim oy atayim

  12. karşıyakalı Says:

    gidiyom canım .meralcim hoş geldin .iyi geceler hepinizi öptüm .hoşça kalın sevgiyle kalın .byyy.

  13. günes Says:

    neyse ben cikiyorum
    herkeze iyi geceler diliyorum yarin gene gelirimm hosca kalin

  14. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    herkez gittimiiiiii???????????????????

  15. emelimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    haccemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    veee aylam tatlı rüyolarda ne yaa güzel ormantik rüyalar görün byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  16. melike Says:

    bn burdayım fundaaaa

  17. ben acılarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    çocuguyummmmmmmmmmmmmmmm

  18. 10dk geliyorum

  19. melike Says:

    bnde kaçar kimsede kalmadı hrkese iiiii gecelerrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  20. sevim Says:

    aaaaaaaaaa hatice bacim aylam melikem hepsi gitmislerrrr
    :(ya ben 50 oy atip geldim temelli gitmedimki.meralim sen nerdesin allahaskina.gece 12 geleceksin.bir ceeee yaptin ciktin.neyse ben de birazdan gelirim.

  21. sevim Says:

    aylam hatice ablam melikem hayirli geceler tatli rüyalar.yarin görüsmek üzere.cok öptüm sizi.

  22. cemre Says:

    sevimim burdayim bacim bizimkilerle konusuyordum msn babami gördüm kamera aldim alali yeni nasip oldu bacim

  23. cemre Says:

    aylam bugun neden erken gitti emelde gelmis gitmis hm bir yorumlara göz atayim

  24. eline sağlık biraderim çok hoş olmuş 🙂 🙂

  25. sevim Says:

    fundam siirinde senin gibi cooookkkk sirin olmus ablasi.ellerine saglik.sitenin nesesisin sen.

  26. üçtür beştir kıslar hoştur
    dünya boştur costur coştur coşturrr
    hoptek hoptek oynayalım oyanada buyanada zıplayalım kolbastıyla usaklar hep beraber cöşalımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  27. sevim Says:

    eeeeeeeeeeeeeee daha daha nasilsiniz bakimmmmm.

  28. sevim Says:

    aaaaaaaaaaaaaaa fundam burda cosuyor ben nerdeyim.geldim fundam yer ac.hop hop ahhhhhh acidi.hadi hop hop offfffffffffff bacak

  29. sevim Says:

    canlar ben cikiyom.iyi geceler.gözdem günaydinnnnnnnnnn bebisinlen beraber.

  30. abla şiirimi sildim 😦 bozuk cıktı 😦

  31. SELAM ARKADASLAR BEN BURDA YENIYIM BIRI BANA YARDIMCI OLABILIRMIIIIII:S

  32. aynı dertten yakınıyorum ama kımse yardımcı olmuyoo:(

  33. cemre Says:

    zehra beni görüyormsun

  34. evet nedennn?????????

Bir Cevap Yazın

