Asi dizisi 61. bölüm özeti

Kızını Demir’e kaptırma korkusuna kapılan Asi kızıyla birlikte Suriye’ye kaçmıştır. Öfkeden deliye dönen Demir, İhsan Bey’in çiftliğinin kapısına dayanır. İki aile arasında kavga büyümektedir. İhsan Beyler de henüz Asi’nin nerde olduğunu bilmiyordur. Zafer’le Defne’yi takibe alan Kerim Asi’nin izini bulur. Demir Suriye’de Asi’nin saklandığı yeri bulduğu halde onlara ulaşamaz. Kozcuoğlu çiftliğine mahkeme celbi gelir. Asi daha uzaklara kaçmanın planlarını yapmaktadır. Asya ise bir an evvel evine dönmek, babasını beklemek istiyordur. Asi’nin sinirleri iyice gerilmiş, duyguları ise karma karışıktır. Demir, küçük bir oyunla Asya’ya ulaşmayı başarır. Demir ise kızını kaybetme acısını Asi’ye yaşatmaya kararlıdır.

282 Yanıt to “Asi dizisi 61. bölüm özeti”

  1. KADRİYE Says:

    ARAFTA KALDIM. KURTAR BENİ ELANURRRR

  2. sakin ol ustam diyemicem.bastır benden taraf da……. ben sizin….. ama olmaz ki 😀 😀

  3. sevim bunlar hep senin yüzünden bana kızdın saldın bu alman gut gutları başıma biride demezmi benide burda işe alın diye tercuman çocuğa dedimki al şunu başımdan yoksa atlıyacam şimdi üstüne ALLAH yarattı demiycem suratıma bön bön bakıyo

  4. günes Says:

    gözdem dur bi güzelim
    nefes al nefes ver

    hadi ben kactimm

  5. ninja gitti ya.satışa geldim görürsün ninja sorarım sana ben 😀

  6. günes Says:

    gözdem sakin sakin evine gidiyorsun hemen dinleniyorsun
    bu bir emir hem benden hem pasamizdann ok miii

  7. ustam sen yanı başına bir tabela koy.tehlikeli bölge.girilmesi yasaktır 😀

  8. günes Says:

    hadi gene kactimmm

  9. ninja sattğın için bu esprim sana 3 kilo 1 milyon 😀 😀

  10. bende çıkıyorum ne iğrenç bir gündü çok şükür yarın gidiyorlar kadriye kusura bakma yoğunluğumdan tekrar ekleyemedim bacım inşallah yarın hallederiz canım inanki çok yoğundum burdanda habersiz çıkmak zorunda kaldım
    ben gidiyorum harç bitti yapı paydossssss dostlar sağlıklı kalın emi bana lazımsınız bir 50 sene sizi seviyoruz guzumla ben harbi çok yorgunum meralimi bile arayamadım teşekür için evet gidince hemen sızarım heralde hepinizi öpüyorum bilhassa paşamı kıskanmayın o ev direği 😀 iyi akşamlar yarın görüşürüz kısmetse by by

  11. güle güle gözdecimm kuzucuma iyi bak.öptüm asyamii 🙂

  12. whattttttttttttttttttttttttttttttt
    😀 😀 napıyım anam istenbul sokakları berbat seni aramaya geldim öldüm bacaklarım ah ohh 😀 😀

  13. demek şipşagı daha cok seviyorsun öylemiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii huhhhhhhhh
    pabucumunn muhasebecisi yürü git elimden kaza cıkmasın 😀 😀

  14. eylül Says:

    videoları hazırlayan herkesin ellerine sağlık

  15. RAFUELCİM BEN KACIYORUIM MİKELENJELON KURBAN SAGAAA

  16. EH BE EH BE BİDE ARKANA BAKKKK HEP KAFAN ÖNDE GEZİYONN FARE USTAMIZ DEMİŞTİ BU RAFUELİN TEK DERDİİİ YEMEKK DİYE 😀 😀 😀

  17. efem 😀

  18. rafael miyim ben 😀 taam

  19. sevim Says:

    canim gözdem aylam ciktiniz galiba.gözdem sen bana yollayiver alamanlari ben hallederim.yoksa ben sana kiyarmiyim gücük bacim benim.aylam sende evdeki kuzulainla ilgilen.buda tmm.bende 70 oy yine attim geldim.yoruldum bende biraz uzanayim.gelirim canlarim sonra byeeeeeee
    🙂

  20. HER NE HALTSAN 😀 BAK ARKAMA NASIL BAKTIMMM

  21. HAY SENİN GİBİ DUYGUNUUNNNNNNNNN

    ……………. B………E…………..N………..S……..E……….N……..İ…

    …..C….O……..K…………..S…………..E………….V…………İ………..Y…………..O……….R…………..U……….M…….ELİMDEN………………. 😀 😀 😀 😀 BUKADAR DEGİL……. BİPPPPPPPP

  22. kadriye abla ben seni ekledim.sakıncası yoksa kabul et videoyu senden alıyım ve siteye ekliyim.

  23. AYRICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 3 KİLO 1 MİLYONUN HESABINIDA SORACAM HANIMEFENDİ GİDİSİM SUSKUN OLABİLİ AMA DÖNÜŞÜM MUHTEŞEM OLCEKKKK

  24. OOOOOOOOOOO ŞİPŞAKKKKKKKKK HG

  25. yha bitmesn asi lutfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :(asi ile demiır birararya glırse btce bnce uffffffff hem gelsnler istıyrm hem bir araya gelmsnle kafam karıstı :s

  26. yaaa arkadaşlar dün asi müzikleri arasına bir arapça hareketli şarkı ekledim kimse dinlemedimi?bakın ana sayfada sağda en üstte Esmaro- (arapca) yazıyor onu tıklayın ve dinleyin. hiç onun hakkında yorum gelmedi.yani devamını istiyormusunuz istemiyormusunuz onu söyleyin biliyim?

  27. serenay Says:

    SLM

  28. serenay Says:

    NASILSINIZ ARKADAŞLARRRRRRR

  29. ikiside gurur yapıyor gurur hiç bir şeyi çözmez
    çünkü ben yaşadım bunu yaneee

Bir Cevap Yazın

