Asi&Demir – Gidiyorum bu şehirden

Hazırlayan: Kadriye

486 Yanıt to “Asi&Demir – Gidiyorum bu şehirden”

  1. günes Says:

    canlar ben haber vermeden cikmak zorundaydimm
    herkeze selamlar gene görüsürüzz hebinizi öpüyorum
    hosca kalin

  2. ela_nur Says:

    http://www.kanald.com.tr/FotoGaleriler/GaleriDetay.aspx?GaleriId=384

    6 numaralı sırada asi sınırsız oy verebilirsiniz bütün oylar asimizi efsane oluşunu tescillemek için hadiiiiiiiiiiii saldırınnnnnnnnnnnnnnnnn

  3. KADRİYE Says:

    arkadaşlar ben giderken fark 63 bin di şimdi 211,671 e çıkmış ne olmuş ya şikemi varrr

  4. sevim Says:

    aylam günesim görüsmek üzere.bende birazdan cikacm.misafir gelecek birseyler alayim.hepinizi cok öpüyorum.60 oy attim gidim bir 60 oy daha atayim.sonrda alisverise.byeee

  5. emel Says:

    valla bende itiraf edeyim ilk defa bu kadar çok oy attım bencede şike vardır bizi geçtiklerine göre kaç kişi çalışıyoz burda

  6. emel Says:

    aylam sevimim güle güle bacım görüşürüz a.e.o.byyyyyy öpüldünüzzzzzzzz

  7. ela_nur Says:

    ahanda şimdi kanl d ile görüşüyorummmmmm telefondayım

  8. ayysu Says:

    görüş gııııııııııııııı ağzına gelenide söyle

  9. emel Says:

    biz geçtik kavak yellerini demi artık çıkıyom yoruldun 🙂

  10. emel Says:

    görüş bacım görüş kaç kişi çalışıyoz şurda nasıl gerelermiş biziiiiiiii:)

  11. ela_nur Says:

    http://www.kanald.com.tr/Tartisiyorum/Default.aspx?ContentId=15

    waowwwwwwwwwwww kanal d ye bak sen hele dizi biterken aklı başına geldi şimdide açık oturum gibi bir sayfa açmış herkes düşüncesini yazsın diye enteresannnnnnnnnnn bunun devamıda gelirde inşallah dizimiz uzar

  12. ayysu Says:

    yok daha geçemedik bacım devam yorulmak yok 😀

  13. emel Says:

    evet bacım bende oy atarken gördüm yazdım bileeeeeeeeeeee:)

  14. ela_nur Says:

    ben yorum yazdım bile kesinlikle diye başlayıp asi hastası olarak biten benim yorumum hihihihihihihi
    sizde yazın düşüncelerinizi

  15. ayysu Says:

    bacım kanal d görüştünmüüüüü

  16. ela_nur Says:

    ya anketlerden başımızı kaldırıp slm vermedik bacılarım 😀 ay durun bi sarılalım koklaşalım özledim yahuuuuuuuuuu 😀 😀

  17. ela_nur Says:

    canım yemek saati sekreter bağladı müzik dinletip durdular ama arıycam tekrar ben pes edermiyim sence 😀

  18. ayysu Says:

    vallahi ya bunun sonu gelmeyecek mi ne kadar sürecekmiş bellimi

  19. emel Says:

    bacım ben yazdım çıkmadı bi daha yazdım nedense

  20. ayysu Says:

    yokkkkkkkkk canım sen ve pes etmek sana ne kadardar uzak bir kelime 😀

  21. ayysu Says:

    arkadaşlar biriniz son durumu yazsın hala çok mu gerideyiz

  22. emel Says:

    gözdem okudum senin yorumunu bacım bende yazdım çıktııııııııı:)onları mutlu görelim diye yazdım artık

  23. emel Says:

    aysucum geçtik gibi geldi bana ama bende anlamıyom pek

  24. FUNDA Says:

    OVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV

  25. emel Says:

    ne oldu fundaaaaaaaaaaaaaaa

  26. ayysu Says:

    aşkoş ne oldu çok mu kötü yoksa 😦

  27. emel Says:

    funda burda bi saaatir oy atıyoz durum kötümüüüüüüüüüüü

  28. FUNDA Says:

    gözde abla senin yorumdaki nickin neyyy

  29. FUNDA Says:

    kanal d ne hayırr bu sayfayı acmışş şapka düştü kel göründüüü akılları başlarına geldi dizinin bitmesine 5 6 bölüm kala hayrettt

  30. FUNDA Says:

    ben geliym bklyn
    aşkoş
    emel hg

  31. ayysu Says:

    emel ben 9.30 da başladım halada devam ediyorum tabii ara ara kopukluklar oluyo ama çoğunluklak burdaydım artık başım döndü bide zıkkım güvenlik uyarsı çıkıyo ikdebi önüme hasta etti beni

  32. ela_nur Says:

    sitede çok asici var yorumlar habire artıyo ciciler

  33. ela_nur Says:

    # Asi Büyük Efsane09.04.2009 13:19:04 tüm asi severleirn dikkatine arkadaşlar asimiz bizim gönlümüzde efsane ama bunu tescillememiz gerekiyor ,o nedenle herkesi efsane diziler bölümüne oy vermeye davet ediyorum asi 6.sırada sınırsız oy hakkınız var lütfen asimizi hakettiği yerde görelim yani hep 1. olarak böyle bir aşk türk tv lerinde birdaha görülmez kolay kolay herkesin desteğini bekliyoruz biz günlerdir yorulmadan oy kullanıyoruz sizde destek olun Saygılar….- ela_nur

    kanal d de bile reklam yaptım heyttttttttt beeeeeeeeeeeee 😀 😀

  34. KADRİYE Says:

    arkadşalar ya fark 370,381 neler oluyorrrrr

Bir Cevap Yazın

