Asi&Demir&Asya – Al yazmalım

Hazırlayan: Melis

235 Yanıt to “Asi&Demir&Asya – Al yazmalım”

  1. sevim Says:

    iyiyim ablasi.cok sükür sizin yaninizdada daha iyi oluyorum duygucum.gözde funda ben biraz mola verebilirmiyimmmmmm
    :(.

  2. ela_nur Says:

    yok sevim yokkkkkkkkk bacım sne oyunu at yine git dinlen sen daha iyileşmedin tam olarak ama dinlendikten sonra oylara devam zaten onlarda bizim pes etmemizi istiyor ama unuttukları bişey var bizim dizimizde 2 tane inatçı keçi var asive demir biz hiç bırakırmıyız bu işin peşini soruyorum sizeeeeeee

  3. emel Says:

    h.g ayysucum nasılsın canım

  4. ayysu Says:

    yürü be gözde kim tutar seni, arkanda biz varızzzzz 🙂 ben gelir gelmez işe koyuldum başladım oy vermeye

  5. günes Says:

    hosgeldinnn gülümmm nasilsin iyimisinnn

  6. hosbulduk emel ablacım.sende hosgeldın aysegul abla sende hosgeldın

  7. ela_nur Says:

    meralllllllllllllllllllllllllll bak şuan elimde senden gelmiş olan bnir paket var yani paketini aldım hayatım 10 dakika önce konuştuk bacım anmasak yolda kalacakmış hayatımmmmmmmmmmm heyecanlıyım bacım özelikle aysa nın hesiyesi için daha açmadım 😀

  8. aşkoş hg

  9. daha dah nasılsınız?

    hoşgeldiniz sayın abla ve aysu abla

  10. eee nasılsınız bakalım benim papatyalarım,gonca güllerim ve böcüğümüz 😀

  11. açsana yaaaaaaaaa 😀 ne var içinde 😀

  12. ela_nur Says:

    şuanda çok mutluyum ayşem gülüm hg miş sefaar getirmişşşşşşşş bacım sarılın mause lara ha gayret ceddin dede ceddin babaaaaa pek kahraman ASİ milletiiiiiiiiiiiiiii

    siz yeniçeri torunlarısınız saldırınnnnnnnnnnnnn 😀

  13. ayysu Says:

    iyiym canlarım sizleri gördüm çok daha iyiy oldum hepinizi çok özledim

  14. bana bak düdü ayağını denk al yoksaaa 🙂

  15. ela_nur Says:

    höytttttttttttttttt onun ustası burdaaaaaa gel guzum ablanın kollarına

  16. günes Says:

    canim meralimm adress verdigimde ne uzun adresmis diyorduu 🙂
    cok sevindim demek pakati geldii cok uzunda sürmemiss

  17. Bugün hava güzel dedim ki hanima
    Haydi kalk giyin de çikalim biraz
    Bak civil civil kuslar uçuyor
    Dallari basmis erikle kiraz

    Çoluk çocuk cümbür cemaat
    Piknik yapalim ne dersiniz ha?
    Ev halki uçtu yihhu aslan baba sen çok yasa

  18. ya ustam 😦 nedir benim cektıgım ya 😀 şu çocuktan

  19. günes Says:

    güzel sitemm ben cikiyorumm kizi okuldan alacam bugün son gün
    tatil var birbucuk haftaaa gut gut gidak tatilii 🙂

  20. ela_nur Says:

    eğer şuan msn deyseniz ve ben sizi basarasam Allah size yardım etsin nediyim

  21. günes Says:

    herkezi öpüyorummm gene girmeye calisirimm bye bye

  22. emel Says:

    aylam gidiyoınmu bacım tmmm güle güle görüşürz

  23. gözde abla ben msndeyım 😀

  24. cemre Says:

    gözdem geldimi paketin cok sevindim iyi bir haftayi bulmamsi ac ac bak kuzumunheidyesini beyenecekmisin ama teyzesi ona neler alacak paketi acta kokumu bir kokla bacim 🙂 🙂 🙂

  25. anam kokusunu da bırakmıs şuna bakın hele 😀

  26. cemre Says:

    gözdemmmmmmmmmmmmmmm az öncede konusmustuk bak iyi paket lafin üstüne gelirmisss 🙂 🙂

  27. emel Says:

    burdamısınız özet sayfasındamısınızz özeti okudunuzmu

  28. cemre Says:

    aylam bacim seni cok öpütmmmmmmm msn bir türlü giremedin neyse bacimaksam gell sizinle bir sohpet ederiz seni cok öpütmmmmmmmmm

  29. sevim Says:

    canlarim ben sonra yine gelirimmmm.sizi cok seviyom.1 saat sonra burdayim byeeeeee

  30. ASİ FANATİĞİ Says:

    çok güzel olmuş harika nasıl bu kadar güzel yapıyosunuz bravo süper

  31. ASİ FANATİĞİ Says:

    harika çok güzel ollmuş ellerinize sağlık arkadaşlar

Bir Cevap Yazın

