Asi aşkı için savasanlara

422 Yanıt to “Asi aşkı için savasanlara”

  1. şeyda Says:

    gerçek adın melis dimi

  2. GÖRMEDİM…..

  3. şeyda Says:

    gayet güzel canım anlıyorum ben seni

  4. tmm cnm ay kiyamam sana iyi marketler 🙂 optum grsz kib aeo

  5. AHH KUZUMMMMM SENİ OKADAR COK SEVİYORUMKİ ANLATAMAM SAYFAYA YAZSAM SIGMAZZZZZZZZZZ

    BEBİLİMMMMMMMMMMMMMMMM…

  6. evet melis aslinda iki adim var ama ilkini hic soylemedim

  7. bende canim …………..

  8. serenay Says:

    slm nasısınız

  9. NEYMİŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ 2Ç ADIN BENİM NEDEN HABERİM YOK MELEKMİİİİ

  10. şeyda Says:

    İKİNCİ ADIN NE MERAK ETTİM

  11. bak onu kimseye soylemedim 🙂

  12. şeyda Says:

    MELİS BEN KAÇIYORUM HEPİNİZ KENDİNİZE İYİ BAKIN ÖPTÜM SAAT 20.00 DA GÖRÜŞELİM TV BAŞINDA

  13. slm serenay nasilsin seninle tanismiyorum galiba ben melis 23 yasindayim 🙂

  14. seyda by grsz kib aeo optum

  15. ben cikiyorum gorusuruz by kib aeo optum

  16. zeynep& Says:

    burda olan varmıııııı

  17. şeker Says:

    merhaba zeynep ben burdayım

  18. günes Says:

    herkeze iyi seyirler dilerimmm

Bir Cevap Yazın

