Asi 61.bölüm Fragmanı

489 Yanıt to “Asi 61.bölüm Fragmanı”

  1. emel74 Says:

    benide aranıza kabul ettiğiniz için teş ederimm….

  2. emel74 Says:

    memnun oldum ayysuuuuu

  3. emel74 Says:

    1 yandan oy bir yandan yorum tepe sersemşne döndüm

  4. emelllllll ablaaaaa siteye googleye wordpress asi yaz ilk sayfada biz cıkarız

    ayrıca cok teşekkür ederim herzaman beklerizzzzzzzzzzzzzzz
    beni sizler varetinizzzz 😀
    herzaman bekleriz ben denetimde görünce seni emel sanmıştım iyikide görmüşümmmmmmmmmmmmmmmmmm

  5. ben sema 21 yasındayım yakında 22 olacam :d
    yarışmaya antalyadan katılıyorum

  6. ayysu Says:

    bende memnun oldum emel,rica ederiz bizim kapımız herkeslere açık

  7. aysuuuuuuuuummmmmm ay koltuklarım hav yasıgı gibi oldu kabardı 😀

  8. emel74 Says:

    ordamısınızzzz

  9. emel74 Says:

    memnun oldummmm canım….oy atıyorum bi yandan

  10. burdayız abla 7 gün 24 saat ben burdayım 😀

  11. ayysu Says:

    görüyorummmmmmmmmmmmm 😀

  12. emel74 Says:

    funda yazıyorum msj yazınca denetim falan ni şeyler yazıyo ablası….

  13. ayysu Says:

    bende oy atmaya çalışıyorum ya nerde bizim gece kuşa

  14. emel74 Says:

    anam bu yaştan sonra bilg kullanmay abaşlarsan böyle oluyoooooo…

  15. emel74 Says:

    ayysucum valla ben atıyorummmmmm…..

  16. ayysu Says:

    eskiden bilgisayar vardıda bizmi kullanmadık 🙂 hem ne varmış yaşında

  17. abla biz onaylayınca görünüyor onaylamasak görünmüyor mesela tesadüfen yorumlarını gördümm onayladım anladın

  18. emel abla kafana takma buray girerken yoruma giriş yapmayı bilmezsin bide bakmısın pcnin altını üstüne getirmişinn yardıma ihtiyacın oldugundda yaz ben ve arkadasalrım herzaman yardım ederler

  19. bak mesela benn 😀 pcnin yüzüne bakmazdımm buraya girdim simdi site yönetiyorum sayfa ac video ekle fragman ara ohohhhh özeti bulmak ztn bi işkence

  20. emel74 Says:

    bi kahve alcam isteyen varmı….

  21. emel74 Says:

    sağolun kızlarr… bugüne kadar çok dizi izledim ama bu asi yü<zünden eve bilg bile aldım …yani düşünün….

  22. sayfa demişken hemen bi sayfa acıp geliyom bekleyin

  23. emel74 Says:

    tamam yani şmd ben artık siteye istidiğim zaman girebilcem….hemiiii

  24. hayırlııııııııııııııı
    işleeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr

  25. abla benim kahvem yandançaklı olsun

  26. ayysu Says:

    amanında amanın paşaların hası gelmiş hoşgelmiş

  27. emel74 Says:

    tamam canım….kahveyi koyuyorum hemen gel…..

  28. NE ZAMAN İSTERSEN O NEDEMEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK EMEL ABLA

  29. ayysu Says:

    tşkler emelcim ben bu saatten sonra içmeyim uykum kaçar 🙂

  30. emel74 Says:

    slm genç… merhaba..

  31. emel74 Says:

    fundaaaa ……………teşkür ablası

Bir Cevap Yazın

